Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
02.04.2021 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy niin että et kerro sille toiselle sitä, niin voi onnistua.

Salaa voit sitten haaveilla siitä jota et saanut.

Kuitenkin sinulla voi olla ihan mukava elämä sen "ok-tyypin" kanssa, ja seksiäkin saa

Vierailija
2/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa uskomasta sellaisiin tasoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa uskomasta sellaisiin tasoihin.

Voin lakata uskomasta, mutta kyllä ne silti ovat olemassa

Vierailija
4/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kannattaa hoidattaa kuntoon. Saatat huomata kaksi vaikutusta:

1) Et enää spämmää typeriä aloituksia päivittäin vauvapalstalle

2) Saat itseäsi miellyttävää seuraa

Vierailija
5/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, mut jos joku keksii ja vieläpä keinon päästä siitä irti niin voisiko kertoa? Oon kyllästynyt kiinnostumaan aina sellaisista miehistä, jotka on jo päällepäin niin kriminaalin näköisiä kuin voi olla. Sit luonteelta epävakaita ja arvaamattomia eikä todellakaan mitään avioliittomatskua. Kun voiskin kiinnostua jostain perus-Pekka insinööristä, jolla on siististi kammattu tukka, paksut silmälasit, kapeat hartiat ja lysy ryhti ja joka olis oikeesti hyvä mies. Mut ei. Aina niitä tatskattuja arpisia ns jännämiehiä joita ei koskaan voi kesyttää.

Vierailija
6/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääni on ihan kunnossa

AP

Vierailija
7/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että ongelma on omassa tasossa? Kun eihän se aina niin ole, että jos henkilöiden taso on sama, tulee suhde. Ja en ainakaan minä ole niin monta kertaa ollut ihastunut elämässäni, että pystyisin tarkkaan määrittämään, mikä on se taso, jollaisen voin saada, ja mitä taas en.

Vierailija
8/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten av-mammat. Istu aamusta iltaan täällä vihaamassa miehiä.

Vierailija
9/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä, mut jos joku keksii ja vieläpä keinon päästä siitä irti niin voisiko kertoa? Oon kyllästynyt kiinnostumaan aina sellaisista miehistä, jotka on jo päällepäin niin kriminaalin näköisiä kuin voi olla. Sit luonteelta epävakaita ja arvaamattomia eikä todellakaan mitään avioliittomatskua. Kun voiskin kiinnostua jostain perus-Pekka insinööristä, jolla on siististi kammattu tukka, paksut silmälasit, kapeat hartiat ja lysy ryhti ja joka olis oikeesti hyvä mies. Mut ei. Aina niitä tatskattuja arpisia ns jännämiehiä joita ei koskaan voi kesyttää.

Kyllä on parempi olla ilman miestä kuin tuollaisen kanssa. Aivan ehdottomasti.

Tuollaisesta on enemmän harmia kuin iloa pidemmän päälle.

Vierailija
10/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että ongelma on omassa tasossa? Kun eihän se aina niin ole, että jos henkilöiden taso on sama, tulee suhde. Ja en ainakaan minä ole niin monta kertaa ollut ihastunut elämässäni, että pystyisin tarkkaan määrittämään, mikä on se taso, jollaisen voin saada, ja mitä taas en.

Jos toistuvasti käy niin että ei voi saada sitä johon ihastuu, niin vika on siinä että ihastuu itseään korkeatasoisempiin.

minä olen 20 vuoden aikana (ikä 15-35) aikana ollut ihastunut useisiin tyttöihin/naisiin, mutta ikinä en ole ketään saanut kuin lyhyeeseen tapailuun.

Olen katkera.

Vierailija
11/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään pystyy muokkaamaan viehättävämmän näköiseksi. Oletko yrittänyt?

Vierailija
12/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten av-mammat. Istu aamusta iltaan täällä vihaamassa miehiä.

Ketään ei kiinnosta sinä ja kaltaisesi miehet, ei sen vertaa että teistä puhuttaisiin etkä muuten saa naisilta huomiota muuta kuin provosoimalla tällä tavalla. Täällä on ihan muita puheenaiheita, miehiä voidaan sivuta jos aihe sopiva. Nyt sait mitä halusit, voit poistua.

Vierailija
13/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko parantaa tasoasi? Ihon kunto, hiukset, ryhti, lihaskunto, yleiskunto, elämäntavat, sivistyneisyys, koulutus, mielenkiintoiset harrastukset, sosiaaliset taidot...

Itse en haluaisi olla sellainen johon on tyydytty, joten pyydän ettet tee niin. Et voi kuitenkaan piilotella todellisia tunteitasi ikuisesti.

Vierailija
14/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko parantaa tasoasi? Ihon kunto, hiukset, ryhti, lihaskunto, yleiskunto, elämäntavat, sivistyneisyys, koulutus, mielenkiintoiset harrastukset, sosiaaliset taidot...

Itse en haluaisi olla sellainen johon on tyydytty, joten pyydän ettet tee niin. Et voi kuitenkaan piilotella todellisia tunteitasi ikuisesti.

No mitä vaihtoehtoja muka on? Totta kai kehitän itseäni jatkuvasti, mutta se ei näytä riittävän.

Mieluummin otan sitten sen OK-tyypin kuin olen loppuelämän yksin...

Vierailija
15/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät sinkuksi. Niin mä tein.

Musta parempi olla yksin, kuin jonkun kanssa kehen en tunne kunnon himoa tai romanttista kiinnostusta. Pelkkä kiva luonne ei riitä. Siihen on kavereita.

Lapsen pystyy nykyään hankkimaan vaikka sinkuksi jäisikin.

Vierailija
16/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ystyy nykyään hankkimaan vaikka sinkuksi jäisikin.

Ai mieskin?

Vierailija
17/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaihtoehtoja muka on? Totta kai kehitän itseäni jatkuvasti, mutta se ei näytä riittävän.

Mieluummin otan sitten sen OK-tyypin kuin olen loppuelämän yksin...

Joo mut niitä näkee niitä pareja, ketkä tyytyneet ja ne on katkeria ja onnettomia. Jatkuvasti mollaavat puolisoon ja haikailevat parempaa.

Vierailija
18/27 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääni on ihan kunnossa

AP

Ei ole

Vierailija
19/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olisin mieluummin yksin kun epäviehättävän kumppanin kanssa, mun on mahdoton haluta seksiä ihmisen kanssa jota en koe viehättävänä.

Mut jos tämä ei ole vaihtoehto niin en tiedä, hae ulkomailta?

Vierailija
20/27 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tasoja. Tai mulle riittää ensisijaisesti lapseton mies

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan