Meillä ei ostettu lapsille jäätelöä jäätelöautosta.Teimmekö
Kommentit (15)
Ette sovi vanhemmiksi. Syy? Kysytte tuota.
Vierailija kirjoitti:
Ette sovi vanhemmiksi. Syy? Kysytte tuota.
Onneksi kyseessä on vain virtuaalilapset ja virtuaalivanhemmuus. Eihän tuolla ole ketään.
Oikein tavallaan. Koska kaupasta saa vaihtoehtoja sille. Jäätelöautosta osa ostaa kerran pari kokeeksi pakkaukset, mutta sen ääni on kamala häiritsevä, sitä ei voi kannattaa. Purukumijäätekö oli aika hauska kasarilla, myöhemmin karkkijäätelö. Lapsia ei kannata ehdollistaa äänimerkkiin, että sitten juoksenneellaan jonkun auton perässä. Namiakin saa muualta tai jälkiruoka kotona.
No ei meillekään mutta siihen ei niitä autoja edes ollut. Kaupasta halvinta jäätelöä eli vaniljaa. Litran paketti pilkottiin 8 osaan kuppeihin pakastimeen ja niitä sai ottaa vain luvalla. Nykysin en todellakaan syö vaniljajäätelöä!
Me ostettiin kerran, se oli tavallaan kiva kokemus.Mutta lapsikin huomasi,että samat saa kaupasta halvemmalla niin ei enää kinua sitä.
Kaupasta saa samalla rahalla enemmän jäätelöä.
Tuollainen jäätelöauto ostos päivä vaikka kerran kesässä on ihan riittävästi.
Me käydään usein, siellä on aika hyviä tarjouksia välillä.
Kallista? Noh, ne piirtää kellä on liitua ;)
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin kerran, se oli tavallaan kiva kokemus.Mutta lapsikin huomasi,että samat saa kaupasta halvemmalla niin ei enää kinua sitä.
Minä ostan niitä jäätelöitä, joita ei kaupasta saa. Tai voi olla, että jossain kaukana on kauppa, jossa myydään täysin samoja jätskilaatuja kuin autossa, mutta eipä kiinnosta lähteä niitä ostamaan julkisilla kulkien.
aika hintaa siellä tulee 30 vuotta takaperinkin.
Me saatiin aikoinaan noin 2 kertaa kesässä jäätelöpuikot. Veli halusi suklaapuikon minä mansikkamaitojäätelöpuikon, jossa ei ollut suklaata. Oli halvinta. Mitään tuutteja ei silloin ollut.
Olen ostanut kerran, tein ostoslistan, ja kun maksoin niin loppusumma oli siinä 50 egee. Oli jätskillä hintaa. Toisen kerran menin ostamaan niin kaksi kolmesta tuotteesta oli jo myyty loppuun joten lähdin tyhjin käsin pois.
Sinänsä heidän kahdenkertainen maustekeksi jonka välissä jätskiä niin hyvä pakkaus, päästä avattava pussi kun taas kaupan vastaava pitää avata monta taitosta ja on sotkuista hommaa.
Ette. Tarjouksesta saa kaupasta jäätelöä paljon halvemmalla.