Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.
Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.
Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?
Kommentit (27)
Ei tietenkään pidä vaan tyytyä johonkin. Se ei pitkän päälle kannata suhteessa. Pitää rakastua, olla kemiaa ja intohimoa, mutta myös arvostusta.
Olen yrittänyt kommentoida - asiallisesti - kahdesti mutta ei mene sensuurista läpi.
Onko kenenkään kommentteja oikeasti julkaistu jos saatte sen "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" huomautuksen? Omiani en ainakaan ole koskaan palstalla nähnyt tuon jälkeen. Harmittaa koska en ole kirjoittanut asiattomuuksia, ilmeisesti kommentissa on vain joku mustalla listalla oleva sinänsä viaton sana. Jotkut nyt arvaakin mutta toiset on täysiä arvoituksia.
Älkää tyytykö ihmiseen vain sen takia, että saisitte jonkun. Olen saanut valitettavasti kuunnella tällaista tarinaa: ei ole koskaan oikeastaan rakastuttu, mutta kun ei muutakaan löytynyt, niin johonkin tyydyttävä. Sitten tehdään lapset siihen liittoon, ei lopulta mitään yhteistä, petetään, yritetään saada siitä keino karata parisuhteesta, ei tulekaan mitään, palataan vaimon luo, leikitään perhe-elämää, edelleenkään ei kiinnosta, petetään uudestaan toisen kanssa vuosia, ei edelleenkään päästä pois, sama kaava jatkuu. Vaimo ei lähde, koska ei varaa, kumpikaan ei enää juuri siedä toisiaan. Siinäpä kaikilla hyvä elää. Lapsetkin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tasoja. Tai mulle riittää ensisijaisesti lapseton mies
N40
Vale, emävale, sun kommentti
Paranne itseluottamustasi. Jos pidät itseäsi mitättömänä, niin se heijastuu suhteeseen. Hyvätasoisilla on itseluottamus kunnossa. Jos hyvätasoinen haluaa kumppanikseen itsensä huonotasoiseksi tuntevan, niin se on hälyyttävää. Haluatko suhteeseen, jossa joudut alistetuksi? Eli kuten aiemminn sanottiin, nuppi kuntoon, niin kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten av-mammat. Istu aamusta iltaan täällä vihaamassa miehiä.
Ketään ei kiinnosta sinä ja kaltaisesi miehet, ei sen vertaa että teistä puhuttaisiin etkä muuten saa naisilta huomiota muuta kuin provosoimalla tällä tavalla. Täällä on ihan muita puheenaiheita, miehiä voidaan sivuta jos aihe sopiva. Nyt sait mitä halusit, voit poistua.
Ja näin me saatiin esimerkki naisesta, jonka oma taso ei ole riittänyt. Nyt hän on viettänyt lohdutonta iltaansa purkamalla vihaansa yksittäiseen mieheen. Surullista, niin surullista.
Näillä pystyy ehkä ehostamaan itseään sen yhden pykälän, jos oikein näkee vaivaa. Perustaso on kuitenkin jokaiselle jo syntyessään lätkäisty otsaan.
Naiset kuten kaikki nisäkäsnaaraat pyrkii parittelemaan mahdollisimman laadukkaiden urosten kanssa, jotta myös meidän lajimme evoluutio olisi mahdollisimman suotuisaa. Miehillä kuitenkin on nykyään taloudellisia velvotteita sun muita riesoja jälkikasvuaan kohtaan, niin niitä halutuimpia uroksia ei nyt vaan kiinnosta ruiskia spermuja aivan joka koloon.
Lyö kapuloita evoluution rattaisiin tai seuraa lajimme hidasta kuolemaa vain sivusta.