Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiöön tulossa kph:n remontti, jolloin kylpyhuonetta (on myös wc) ei voi käyttää ainakaan kuukauteen. Pitääkö vuokralaisen

Vierailija
02.04.2021 |

Pitääkö vuokralaisen maksaa siltä ajalta täysi vuokra?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on vapaita kämppiä voit ehkä muuttaa väliaikaisesti sellaiseen?

Vierailija
22/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (reiluna) vuokranantajana en ottaisi siltä kuukaudelta vuokralaiselta yhtään vuokraa. Hankala asua ja olisin tyytyväinen, jos vuokralainen ei irtisano vuokrasopimusta ja lähde kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kyllä itse pois kokonaan, jos on mitenkään mahdollista. Rempat venyy AINA. Mulla oli opiskelijasolussa muinoin kylppäriremppa, jonka kestoksi mainittiin 1kk, mutta kesti yli 2kk. Asuin osan aikaa kämpässä rempasta huolimatta, kävin taloyhtiön suihkutiloissa suurimman osan aikaa ja olin jonkin verran myös käymässä kotipaikkakunnallani.

Mutta joo ei se kyllä herkkua ollut.

Ihmettelin kovasti silloin, että aika harvoin näkyi niitä remppaukkoja loppujen lopuksi, ihan pari kertaa viikossa kävivät tekemässä jotain. Vuokraan sai jonkun pienen alennuksen, mutta sentään mulla oli oma soluhuone, jonka oven pystyi sulkemaan... En voisi asua yksiössä samalla kun rempataan.

Vierailija
24/24 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja sanoi, että puolen kuun vuokra, johon oli pakko suostua kun muutakaan ei voi.  ap

Eikö taloyhtiössä ole wc ja suihkutiloja esim. saunan yhteydessä. Yleensä on, jota asukkaat voivat käyttää, kun kh remppa.

Kaikissa taloyhtiöissä ei ole yhteissaunoja, vaan huoneistokohtaiset saunat. Olen nähnyt huoneistokohtaisia saunoja useammassa kerrostalossa.