Nainen veti herneen nenään, kun kommentoin "pääsiäisruokien" herkuttelua
Suklaamunia, mämmiä kerman ja sokerin kanssa... Kommentoin, että ei kannattaisi ihan noin paljon syödä, kun on jo valmiiksi tuhdissa kunnossa. Siitähän nainen veti herneen nenään.🙄
Kommentit (28)
Kai sitä nyt ihminen saa pääsiäisenä herkutella. Jos tuollainen ruokavalio olisi arkena, siitä sietäisikin huomauttaa, mutta pääsiäinen on juhla.
Olet todennäköisesti provo mutta yleisesti ottaen ihmisten syömistä ei ole kohteliasta kommentoida. Hän varmasti tietää itse että herkut lihottaa ja on silti päättänyt syödä koska haluaa. Jos et itse halua lihoa niin älä syö. Sun vaimon/naisystävän syöminen ei kuulu sulle.
ihan oikein sanoa, jos alkaa paisumaan. naiset ei hyväksy totuutta.
kummasti miesten läskejä saa palstalla haukkua kuitenkin =D
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti provo mutta yleisesti ottaen ihmisten syömistä ei ole kohteliasta kommentoida. Hän varmasti tietää itse että herkut lihottaa ja on silti päättänyt syödä koska haluaa. Jos et itse halua lihoa niin älä syö. Sun vaimon/naisystävän syöminen ei kuulu sulle.
'
kummasti miesten syömiset on palstan naisille ihan ok aihe retosteltavaksi
Minulla taas vaimo käski hankkimaan pillereitä jotka auttaisi minua saamaan erektion
Olisittepa nähneet hänen ilmeensä, kun kävin hakemassa hänelle laihdutuslääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas vaimo käski hankkimaan pillereitä jotka auttaisi minua saamaan erektion
Olisittepa nähneet hänen ilmeensä, kun kävin hakemassa hänelle laihdutuslääkkeitä.
Nauroin ääneen! :D
Syötiinkö ap teillä mämmit ja kermat ja suklaa jo tänään. Pitkänä perjantaina?
Varsinainen pääsiäinen ja juhla-ateria on vasta sunnuntaina, ja silloin useimmissa perheissä syödään juhla-ateria, jonka eteen nähdään melkoisesti vaivaakin.
Ja monilla on ruuan kanssa tarjolla myös punaviiniä, koska pääsiäisenä syödään useinmiten jotain lihaa.
No, tuskin sun häntä tarvii kauaa katsella jos tuolla nälvimislinjalla jatkat. Toivottavasti itse olet timmiks treenattu ori, jos kerta varaa on toisen pääsiäisherkkuihin varaa puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan vi t u n tyhmä
t: iso nainen
Jaa, ite oisin sanonu et antaa mennä, pääsiäinen on kerran vuodessa.
Isojen naisten ketju! Hihhihihiii
Vierailija kirjoitti:
Syötiinkö ap teillä mämmit ja kermat ja suklaa jo tänään. Pitkänä perjantaina?
Varsinainen pääsiäinen ja juhla-ateria on vasta sunnuntaina, ja silloin useimmissa perheissä syödään juhla-ateria, jonka eteen nähdään melkoisesti vaivaakin.
Ja monilla on ruuan kanssa tarjolla myös punaviiniä, koska pääsiäisenä syödään useinmiten jotain lihaa.
Mitä? Ei kukaan kaikkia mämmiä yhdellä kertaa syö, itse olen vetänyt pari viikkoa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä langassa: paksuja naisia.
Tämä ei ole lanka vaan ketju. Engl. thread kääntyy ketjuksi keskustelusta puhuttaessa.
Paina mieleesi.
Ensimmäisestä kaljasta on soveliaasta huomauttaa, muttei ylensyönnistä. Sellaista se on, kaksinaismoralismi...
Höh!
Mä olen syönyt tänään silavaa ja juonut olutta päälle.
Suklaamuniakin on mennyt ja paljon.
Käytöstavat.