Miten voisin päästä rahattomana rintojen pienennysleikkaukseen?
Olen teinistä asti halunnut reilun rintojenpienennyksen kun ne on aina roikkuneet niin raskaina ja isoina ja mitkään vaatteet tai bikinit ei istu päälle. Koko on joku 75G. Muuten hoikka. En usko että koko riittää julkiselle, ei vaan ole rahaa myöskään yksityiselle. Miten voin siis saada pienennettyä? En pysty elämään kunnolla niin kauan kun on isot, koska identiteettiini ei vaan kuulu olla isotissinen.
Kommentit (40)
Mene julkiselle ja selvitä asia. Hyvinkin voit päästä leikkaukseen. Kriteerit löytyy googlettamallakin, joten tsekkaa ne.
En todellakaan usko että pääsisin julkiselle. Tunnen ihmisiä joilla minua isommat ja paljon kipuja, eikä ole päässyt.
Pääset ihan varmast ikunnalliselle kunhan kerrot haitoista.
Onkohan sulla väärän kokoiset liivit? Ensiavuksi suosittelen vierailua liiviliikkeeseen.
Onlyfans-tili ja kuvia ennen ja jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Pääset ihan varmast ikunnalliselle kunhan kerrot haitoista.
Jos ainoa haitta on se, että en koe olevani identiteetiltäni isotissinen niin riittäkö se?
Ei se koko ole ainut kriteeri julkisella puolella leikkaukseen pääsylle, vaan se, kuinka paljon suurista rinnoista on haittaa.
Tosin juuri nyt voi olla vaikea päästä julkisella edes lääkäriin minkään sellaisen vaivan kanssa, joka ei aiheuta välitöntä hengenvaaraa. Mutta aina kannattaa yrittää. Jonain päivänä tämä koronakin lopulta helpottaa.
Mikäli rinnat haittaavat normaalia elämistä kuten esim hankaloittavat normaalia työssäkäymistä voi olla mahdollista saada leikkaus. Itsellä esimerkiksi tuttu joka kärsii rasvakudoksen liikakasvusta ja pääsi siksi takapuolen pienennysleikkaukseen kun ei enää pystynyt kyykistymään, kävelemään normaalisti ja nukkumaan selällään suureksi kasvaneen takapuolensa takia.
Jos ne painaa niin kriteerit täyttyy. Hae leikkaukseen. Kirurgi sen päättää saatko sen.
Kriteerit tosiaan löytyy helposti netistä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/isoista-rinnoista-voi-tulla-raskas-…. Itselläni tuo mitta oli suht. tasan 27 cm ja helposti pääsin leikkaukseen. Se on iso leikkaus josta jää väistämättä arvet joten kuka nyt sellaiseen huvikseen haluaisi. Suuri ylipaino tms toki voi olla leikkauksen esteenä mikä on tietty ihan loogista (eka katotaan pieneneekö koko ihan vaan laihduttamalla). Itse olin normaalipainoinen ja rinnat oli tosi tiivistä rintakudosta joten painoivat paljon vaikka senteissä täyttivätkin vain juuri ja juuri kriteerit.
Kyllä voit hyvin päästä. Tuttuni pääsi, oli niskavaivoja yms.
Kannattaa tuo selvittää ihan lääkärin kanssa. Jonoon tietysti joudut, mutta asia on ainakin vireillä.
En suosittele. Tulisit katumaan leikkausta. Olet saanut onnen olla muodokas. Nauti siitä ja opettele tykkäämään itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko että pääsisin julkiselle. Tunnen ihmisiä joilla minua isommat ja paljon kipuja, eikä ole päässyt.
Monille on esteenä ylipaino. Leikkaukseen on painoindeksiraja.
Riippuu varmaan pitkälti lääkäristä, suostuvatko tekemään leikkauksen.
BMI-raja leikkaukselle on 35, sen takia en ole itse mennyt. Mutta koska olet hoikka, luulisi että sinulla on mahdollisuus saada pienennys. Varsinkin kun on noin iso ero ympärysmitassa ja kupissa.
Yritä ainakin, kyllä sinulla mielestäni olisi ihan hyvät perusteet.
Voi herramunjee. Kriteerit eivät todellakaan täyty, itsellä sama kuppikoko eikä ole minkään valtakunnan ongelmia tahi niskakipuja. Siis eihän kosmeettisia leikkauksia tehdä verovaroin, jotta pääsisit pienennysleikkaukseen pitäisi olla rutkasti isommat rinnat ja pahat terveydelliset ongelmat. Kriteerit (ihan senttimitoilla) löydät kyllä kun googlaat.
Mä en koe olevani identiteetiltäni isonenäinen, pääsenkö verovaroin leikkaukseen?
75G hoikalla naisella kuulostaa kyllä siltä, että leikkausraja voi ylittyä.
Mene lääkäriin ja selvitä asia äläkä luule omiasi. Rintojen pienennysleikkaus toi omaan elämääni niin paljon laatua, että surettaa, kun en tullut aiemmin selvittäneeksi, olisiko pienennysleikkaus mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Voi herramunjee. Kriteerit eivät todellakaan täyty, itsellä sama kuppikoko eikä ole minkään valtakunnan ongelmia tahi niskakipuja. Siis eihän kosmeettisia leikkauksia tehdä verovaroin, jotta pääsisit pienennysleikkaukseen pitäisi olla rutkasti isommat rinnat ja pahat terveydelliset ongelmat. Kriteerit (ihan senttimitoilla) löydät kyllä kun googlaat.
Siis jos sinulla ei ole niskakipua, niin muillakaan ei ole?
Rintaleikkauksen kriteerinä ei ole mikään tietty kuppikoko, jopa C-kupin rintoja leikataan pienemmiksi julkisin varoin. Ap ei ole kertonut itsestään muuta kuin että on hoikka, silloin leikkaukseen pääsee todella helposti.
Vierailija kirjoitti:
Moni käyttää ihan vääränkokoisia liivejä joten hyvinkin voi täyttyä leikkauskriteerit vaikka käyttäisi kokos 75G. Rintojen painoon myös vaikuttaa niiden koostumus. Itse tuossa ylempänä kommentoinkin jo että senteissä mitatessa täytin kriteerit vain juuri ja juuri mutta silti rinnoista selkeästi oli haittaa ja pääsin helposti leikkaukseen. Kirurgikin hämmästeli miten paljon rintani painoivat kun eivät ensisilmäyksellä kuitenkaan ihan mahdottoman isoilta näyttäneet (vaikka toki selvästi keskivertoa suuremmat olivat).
Mutta joka tapauksessa ennen leikkausta kannattaa toki katsoa että liivit ovat oikeaa kokoa ja jos on ylipainoa niin laihduttaa. Jos eivät nuo helpota vaivoja riittävästi niin sitten vain kysymään lääkärin mielipidettä leikkauksesta.
Kyllä voit hyvinkin päästä julkiselle, jos ne kriteerit täyttyvät, saat kipuja etkä pysty nukkumaan hyvässä asennossa rintojen takia jne. Ei ole uskon asia. Ota selvää ja käy lekurissa. Ja kuvaile kaikki haitat. VAnhemmiten niitä tulee vaika vielä ei olisi.