Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on Rolex

Vierailija
02.04.2021 |

Mikä on paras malli?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patek Philippe on parempi

Mikä siinä on parempaa?

Mikä on parempaa Bentleyssä diesel-mersuun verrattuna?

Tyylikkyys. Just saying.

En tiedä autoista mitään mutta jotenkin Bentleyllä on enemmän karismaa kuin Mersulla.

Vierailija
42/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri kukaan ei osaa sanoa Rolexin parasta mallia eikä myöskään sitä miksi siitä kannattaa maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli juuri kukaan ei osaa sanoa Rolexin parasta mallia eikä myöskään sitä miksi siitä kannattaa maksaa?

Sinulle on kerrottu asia jo monta kertaa. Ehkä olet niin tyhmä ettet ansaitse edes Rolexia?

Vierailija
44/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on kerrottu asia jo monta kertaa. Ehkä olet niin tyhmä ettet ansaitse edes Rolexia?

Eikös kallein ole aina paras? ;)

Vierailija
45/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Vierailija
46/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

C'mon...se oli Kummeli huumoria...

Vierailija
47/60 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin törsätä itteeni ja päädyin ostamaan Rolexin. Valintakriteereinä oli lähinnä et kello on jokapäiväiseen käyttöön, ulkonäkö piti miellyttää ja tietty hinta. Päädyin Datejustiin, teräsrannekkeella pinkillä kellotaululla ja roomalaisilla numeroilla.

Miehelle ostin pari vuotta myöhemmin miehisemmän Datejustin ja ilmeisen tyytyväinen on ollut, sillä kello on käytössä päivittäin.

Vierailija
48/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kelloharrastajilla myös kalliit vaatteet, elektroniikka, viinit vai harrastatteko luksusta vain kelloissanne?

Ei tuohonkaan ole yhtä oikeata vastausta. Itse ajan laadukkaalla autolla ja pukeudun vaatteisiin joissa tunnen oloni hyväksi, mutta en tarvitse esim. 100 tuuman televisiota vaan vähempikin riittää. Viineissä pidän laaduista, mutta se ei tarkoita pakkomiellettä tilata sitä listan kalleinta vaan siihen kulloiseenkin tilanteeseen sopivaa.

Tunnetko sen hyväksi alle 300€ kengissä?

Kyllähän tuon hintaluokan kenkiä muutama brogue pari löytyykin. Siis kyllä! Tosin liukkailla keleillä ei sileä nahkapohja ole ihan optimaali, joten saavat olla vielä varastossa.

Muuta "kallista" ei sitten olekaan ja arkena työkkärijonossa tai kelassa ette minua tunnista. Autona 20v vanha, alle tonnin maksanut tojota.

T. Työtön Omegan ja muutaman muun kappaleen haltija.

PS. Rolexin Oyster Perpetual tai Explorer i on seuraava hankinta, kunhan saan ensin kehnon työllisyystilanteeni ja siitä johtuvan kestävyysvajeen korjattua.

Vierailija
49/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että kannattaa maksaa, koska arvo ainakin tietyillä malleilla vain nousee ajan myötä eli hyvä sijoitus. 

Vierailija
50/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega Speedmaster. Juu, ei ole kalleimpia kelloja, mutta kello on minulle asuste, jossa se oma mieltymys on tärkein valintaperuste. En hanki kelloja sijoitusmielessä, sijoitan varallisuuteni muuten. Tottakai voisin hankkia 20k€ kellon, mutta miksi ihmeessä tekisin niin varsinkin, jos kello ei miellytä silmääni eikä sovi tyyliini? En pystyisi perustelemaan hankintaa itselleni millään tavalla.

Vierailija
51/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omega Speedmaster. Juu, ei ole kalleimpia kelloja, mutta kello on minulle asuste, jossa se oma mieltymys on tärkein valintaperuste. En hanki kelloja sijoitusmielessä, sijoitan varallisuuteni muuten. Tottakai voisin hankkia 20k€ kellon, mutta miksi ihmeessä tekisin niin varsinkin, jos kello ei miellytä silmääni eikä sovi tyyliini? En pystyisi perustelemaan hankintaa itselleni millään tavalla.

Itsellänikin on Speedmaster. Perus Professional mallia. Valintaan vaikutti mielenkiintoinen historia Apollo-ohjelmassa ja avaruusalalla sen jälkeenkin. Tyytyväinen olen ollut näin viiden vuoden käytön jälkeen.

T. 48

Vierailija
52/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex oyster perpetual air king

Vierailija
53/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se harmittaa kun nyt ei ole varaa parempaan kelloon.Pakko tyytyä tähän.

126233-0034 Rolex.(Nyt maksaa uutena 16749€.)

Vierailija
54/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko yksin tässsä asiassa mutta kun näen rolexin, oletan aina että senon kopio. Suurin osa on. Jos tyypillä on vielä Porsche, oletan että on nousukas.

Vierailija
55/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikäännykkösvalinta kirjoitti:

En tiedä olenko yksin tässsä asiassa mutta kun näen rolexin, oletan aina että senon kopio. Suurin osa on. Jos tyypillä on vielä Porsche, oletan että on nousukas.

Rolexin hyvä puoli on siinä että kaikki kelloista ymmärtämättömät ostaa Rolexin koska kuvittelevat sen olevan parasta mitä rahalla saa. Ne jotka ymmärtää jotain, ostaa sellaisen merkin mistä ei suurin osa ole koskaan kuullutkaan. Näin ei asiantuntijaa pidetä nousukkaana eikä epäillä feikkikelloksi.

Vierailija
56/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Rolex, sieltä hintahaitarin alapäästä, teräs/valkokultainen Datejust.

Sanoisin että paras malli on se jonka itse haluat.

Oikeasti haluasin paljon kallimman mallin mutta en raaski laittaa vajaata sataa tonnia johonkin kelloon, nykyinen on ihan kiva.

Raskitko pitää kädessä joka päivä?

Millaista työtä teet? Mitä työkaverit/sidosryhmät ajattelevat kellostasi? Onko vaarana että kokevat veloituksesi olevan liian korkea kun ostelet kalliita kelloja?

Pidän kädessä joka päivä.

Työllistän itse itseni, sen verran sanon.

Kelloa harva edes huomaa, yleensä se jää hihan alle piiloon.

Ja en piittaa mitä siitä ajatellaan, itseäni varten olen sen hankkinut.

Vierailija
57/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Explorer 39 mm.

Vierailija
58/60 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mikäännykkösvalinta kirjoitti:

Rolexin hyvä puoli on siinä että kaikki kelloista ymmärtämättömät ostaa Rolexin koska kuvittelevat sen olevan parasta mitä rahalla saa. Ne jotka ymmärtää jotain, ostaa sellaisen merkin mistä ei suurin osa ole koskaan kuullutkaan. Näin ei asiantuntijaa pidetä nousukkaana eikä epäillä feikkikelloksi.

Eipä "tavallisista" ihmisistä 99% edes tunnista Rolexia, tai mitään muutakaan kelloa, ennen kuin lukee kellotaulusta sen pienen pienen präntin.

Täten ainakin tuntemattomien silmissä ns. statusarvo on suorastaan olematon. Ennemmin kannattaa ostaa vaikka Mersu, niin näkee muutkin että rahaa on, jos se on tarkoitus.

Vierailija
59/60 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Rolex, sieltä hintahaitarin alapäästä, teräs/valkokultainen Datejust.

Sanoisin että paras malli on se jonka itse haluat.

Oikeasti haluasin paljon kallimman mallin mutta en raaski laittaa vajaata sataa tonnia johonkin kelloon, nykyinen on ihan kiva.

Raskitko pitää kädessä joka päivä?

Millaista työtä teet? Mitä työkaverit/sidosryhmät ajattelevat kellostasi? Onko vaarana että kokevat veloituksesi olevan liian korkea kun ostelet kalliita kelloja?

Pidän kädessä joka päivä.

Työllistän itse itseni, sen verran sanon.

Kelloa harva edes huomaa, yleensä se jää hihan alle piiloon.

Ja en piittaa mitä siitä ajatellaan, itseäni varten olen sen hankkinut.

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
60/60 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarmuuntuvat kauttaaltaan käytössä helposti

Ei jatkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme