Ostettiin miehen kanssa 8 900 000 euron talo Etelä-Ranskasta, hyvästi Suomi!
Oisko täältä mahdollista saada palvelusväkeä, esim. uima-altaan puhdistajaa ja kokkia, kenties kenkienlankkaajaa?
Kommentit (76)
Onko sinulla ap hyvä Ranskan kielen taito? Entä miehelläsi? Englannilla ei oikein Ranskassa pärjää.
Meikä mandoliino tulee kyllä mukaanne. Olen jo pitkään halunnut kiertämään Ranskaa. Ranskalaiset on ihania. Kieli on vaan niin vaikea että valitsin itse joskus Iso-Britannian kun vaihtoon piti lähteä. Harmittaa vieläkin.
Ai tekö sen meidän vanhan rötiskön ostitte? No, halvalla saitte.
Ihanaa. Tuntui että osaan ranskaa kun juuri katsoin ihanan dokumentin Jaques Brelistä. Ihana mies vaikkei ollutkaan ranskalainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap hyvä Ranskan kielen taito? Entä miehelläsi? Englannilla ei oikein Ranskassa pärjää.
Veikkaan, että ap ei ole Ranskassa käynytkään, vaan päiväuneilee vieraista maista jossain takahikiällä.
Eikö se ollutkaan plantaasi Portugalissa?
Hyvästi!
Olenkin aina vihannut Ranskalaisia. Nyt saavat mitä ovat olleet vailla.
Ammattivalittaja, nyt hankit töitä ja lopetat tarinoinnin.
Tyttikö se siellä kirjoittelee :) Au revoir vaan.
Voinpukeutua ranskalaisen sisäkön asuun ja tehdä mitä haluatte kunhan maksatte tarpeeksi.
Olen 53-vuotias isomahainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Monacoon ollut varaa?
Tämä on kyllä erikoinen luulo, että Monacossa asuminen olisi tavoiteltavaa. Käy siellä, ihan ilmaiseksi voi käydä. Sitten huomaat, että kyseessä on kerrostaloghetto melkein-rikkaille tai jotain pakeneville meren rannalla. Matkalla sinne näet, missä oikeasti rikkaat asuvat. Tosin niitä hienoimpia taloja saa 8,9 miljoonalla tietenkään, mutta ihan mukavan saa, kun ei kaipaa merinäköalaa.
Ja heräsit päiväuniltas Kouvolasta😂
Omien puheiden mukaan, se mies ei huoli akkaansa sinne mukaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4110250/ostin-8-900-000-euron-talon-ete…
Ette ostaneet. Valitettavasti ette myöskään ole jättämässä Suomea nyt tai tulevaisuudessakaan.
Varmaan vauva palstalle kirjoittelee ihminen joka ostaa miljoonatalon. Voi vi..... mitä pas..... .
Oui oui, ne me quitte pas. Merci beaucoup. Pääsenkö mukaanne? Vaikka tulkiksi.