Säästin eläkepäiviä varten, ei olisi kannattanut
Ni pistin kaikesta ja säästin jotta eläkkeellä olisi hyvä olla. Valitettavasti terveys meni mutta sairaseläkkeelle en ole päässyt. Viimeiset 3 vuotta on eletty säästöillä kun muut tulot on ollut vähissä. Sosiaalitukia en ole saanut koska minulla on ollut säästöjä. Jos ei olisi ollut, olisin saanut tukia. Olisi kannattanut elää palkalla eikä säästää. Lopputulema olisi ollut sama, olisi ollut vain työvuosina enemmän rahaa hauskanpitoon. Nyt säästöistä rangaistaan. Ehkei ollutkaan niin viisasta. Minä sentään olisin päässyt 64v eläkkeelle mutta kuinka moni säilyy terveenä kun eläkeikä on 69v. Kannattaa miettiä raha-asioitansa.
Kommentit (5)
Siis miksi et saanut työmarkkinatukea? Minä ainakin olen saanut vaikka on säästöjä.
Kannattaa miettiä, toisin kuin sinä teit.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se vitsi on. Kannattaa pitää käteisenä säästöjä ja maksaa niillä niitä kuluja mitä voi eli kauppa-asiat,kodinkoneiden ostot, auton huollot yms.
Itse valitsin tuilla elämisen tien. Yhteiskunta pitää kyllä huolen köyhimmistään ja kaikenlaisista keräyksistä saa vielä lisäapua.
Juuri näin. Suomessa tärkeintä on pitää kansa köyhänä.
Tässäpä se vitsi on. Kannattaa pitää käteisenä säästöjä ja maksaa niillä niitä kuluja mitä voi eli kauppa-asiat,kodinkoneiden ostot, auton huollot yms.