Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko teille miehet Tinderissä?

Vierailija
02.04.2021 |

Saan matcheja mutta harvemmat miehet aloittaa keskustelua. Toki voin itsekin aloittaa, ei siitä kyse. Miehet vaan vaikuttaa kovin passiivisilta.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse aloittaa keskustelun ei tule vastausta.Eivät myöskään poista.Poistan jos ei vastausta tule alle vuorokaudessa.Reilun vuoden olen matcannut vain niistä jotka minusta ovat tykänneet ja ehkä 1/15 aloittaa keskustelun.Joita olen tavannut,niin miten tän nyt kauniisti sanoisi..Ei siel taida olla normaaleita miehiä.Mikään ei ole vienyt uskoa miehiin kuin tinder miehet.Jos väittävät etsivänsä pidempi aikaista suhdetta ovat valehdelleet.Tosi monet myös jankkaavat ja jankkaavat miten nuin kaunis ja mukava nainen voi olla sinkku(no eipä ole tuohon yhtä hyvää vastausta)Sitten on näitä jotka etsivät naista,että joku tekisi lapsen hänen kanssaan.Voi luoja kysellään eka treffeillä.Profiilissani lukee selvästi ettei perheen perustaminen kuulu suunnitelmiini.Suurin osa keräilee vain matc.Rassukoita ja itsetunnottomia on tinder miehet.Yksi oli todella mukava,vaan valitettavasti ei kipinää löytynyt.Ehkä tää korona joskus loppuu niin pääsee näkeen ihmisten ilmoille kunnon miehiä

Vierailija
42/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt tilastoida kun tinderissä matchatessani miehen laitoin itse heti viestin sitten. Jokainen mies ainakin vastasi heti ja jonkun reilu 10 matchin kanssa juttelin kunnes sovin treffit, ei klikannut niin täysin, uudestaan... Vain yksi mies ehti puhua minulle kun matchasin ja hänelle lähti kai siitä silloin ilmoitus, kävin hänen kanssaan treffeillä ja oli todella ekstrovertti mikä sopi minulle kun olen itsekin. Lopulta kuitenkin kaikki tinder-tutustumiset kuivuivat siihen, että mies kuvitteli itsestään liikoja/minun olevan jo aivan läheisyysriippuvainen hänestä (esim. sen perusteella että olin kerran sanonut pitäväni hänestä) ja alkoivat pelaamaan. En oo notkunut siellä enää, saavat miehet pitää tinderinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puhu :D Ja mulle on usein sanottu että oon poikkeuksellisen nhyvännäkönen. livenä jopa miehet sanonu että ei uskalla jutella mun kansa ku oon niin nätti yms. :D Eli joo , turha edes haaveille. Sen sijaan tavallisen näkööset tutut kertoo että 100 miestä illassa puhuu niille. :D et kiva, oon sitte yksin!

Olen nähnyt deittisivustoilla profiileita joissa miehet ja naiset kehuvat itseänsä komeaksi ja kauniiksi eikä ne näytä kuin keskitasoiselta, joten sinä kuulut siihen samaan kastiin.

Saman huomannut itsekin.

Vierailija
44/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhu :D Ja mulle on usein sanottu että oon poikkeuksellisen nhyvännäkönen. livenä jopa miehet sanonu että ei uskalla jutella mun kansa ku oon niin nätti yms. :D Eli joo , turha edes haaveille. Sen sijaan tavallisen näkööset tutut kertoo että 100 miestä illassa puhuu niille. :D et kiva, oon sitte yksin!

Hei mut sähän voisit naida vaikka peilikuva(a)sitten kun oot niin ihana :D mitä sä miehellä kun saat jo tarpeeksi ihailua itseltäsi :D

Vierailija
45/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tietää, että naisella on siellä jo kymmenen miehen rinki, jonka kanssa nainen juttelee.

Mies ajattelee, että jos nainen on tosissaan, niin aloittaa itse sen syvällisemmän keskustelun 

Mutta tässä juuri mennään metsään... Ei mulla ole siellä satoja matchja, saati sitten viestejä. Ja kuten yllä kirjoitin, ei aloitusviesteihini vastata. Eli kukaan ei puhu kenellekään mitään? Mikä siis koko appin järki on?

(ps. Tiedän jo mitä vastaatte, viestittelen liian komeille miehille. Juu ei, ensinnäkin olen itse kaunis ja toisekseen liian hyvännäköiset ja leuhkat menee vasemmalle.)

Sori mut jos oisit kaunis niin ihan takuuvarmasti saisit viestejä.

Vierailija
46/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut yhtä nirsoja ja yhtä huonoja viestiinvastaajia, kuin naisista. Eikö tämä nyt ole sitä tasa-arvoa!

Vierailija
47/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mut sähän voisit naida vaikka peilikuva(a)sitten kun oot niin ihana :D mitä sä miehellä kun saat jo tarpeeksi ihailua itseltäsi :D <3 ja kun oot niin ihana ja kaunis niin kyllähän sä saat kenet tahansa miehen sieltä sitten suhteeseen kun vaan laitat itse kelle tahansa tinderin halutuimmista miehistä viestin, että "Tiedän, ettet voi vastustaa minua. Tavataan illalla?" :D

Poikkeuksellisen hyvännäköinen 😂 uskoo ken tahtoo. Epäilen että on isot tekoripset ja naama pakkelissa ja oikeasti joku 6.

Vierailija
48/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras0006 kirjoitti:

Jos itse aloittaa keskustelun ei tule vastausta.Eivät myöskään poista.Poistan jos ei vastausta tule alle vuorokaudessa.Reilun vuoden olen matcannut vain niistä jotka minusta ovat tykänneet ja ehkä 1/15 aloittaa keskustelun.Joita olen tavannut,niin miten tän nyt kauniisti sanoisi..Ei siel taida olla normaaleita miehiä.Mikään ei ole vienyt uskoa miehiin kuin tinder miehet.Jos väittävät etsivänsä pidempi aikaista suhdetta ovat valehdelleet.Tosi monet myös jankkaavat ja jankkaavat miten nuin kaunis ja mukava nainen voi olla sinkku(no eipä ole tuohon yhtä hyvää vastausta)Sitten on näitä jotka etsivät naista,että joku tekisi lapsen hänen kanssaan.Voi luoja kysellään eka treffeillä.Profiilissani lukee selvästi ettei perheen perustaminen kuulu suunnitelmiini.Suurin osa keräilee vain matc.Rassukoita ja itsetunnottomia on tinder miehet.Yksi oli todella mukava,vaan valitettavasti ei kipinää löytynyt.Ehkä tää korona joskus loppuu niin pääsee näkeen ihmisten ilmoille kunnon miehiä

Kirjoitat todella epäselvästi. Voisiko olla syy siihen, ettei vastauksia tule?

Vierailija
49/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt deittisivustoilla profiileita joissa miehet ja naiset kehuvat itseänsä komeaksi ja kauniiksi eikä ne näytä kuin keskitasoiselta, joten sinä kuulut siihen samaan kastiin.

Ja sitten kun vielä muistetaan se, ettei keskitasoinen mies ole lähelläkään keskitasoista naista...

Vierailija
50/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo puhunu vuosiin. Mä jos alotan keskustelun, eivät vastaa. En ole tarpeeksi kaunis/isotissinen. En kyllä tajua miksi sitten laittavat mulle tykkäyksen. Mitä niillä matcheilla tekee tai siis mikä järki niiden keräilyssä on? Joku kisa kuka saa eniten? Mitä sitten?

Vierailija
51/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hiton nysväkkeitä se tinderi nykyään on täynnä :D

Vierailija
52/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras0006 kirjoitti:

Alle vuorokaudessa? Monilla on muutakin elämää, kuin Tinder. Ei se ole edes käytössä joka päivä, vaan vaikka pelkästään viikonloppuisin.

Ovatko viestisi Tinderissäkin tuollaisia pitkiä pötkylöitä ilman mm välinlyöntejä? Kuin jotain tajunnanvirtaa. Minä en taitaisi jaksaa alkaa tuollaista edes tavaamaan.

Vierailija
53/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nykyisistä Tinderin käyttäjistä vaan swaippailee ajanvietteekseen ja tietysti markkina-arvoa testatakseen. Harmi sinänsä koska sovellus itsessään on toimiva, mutta käyttäjät on sen pilanneet.

Vierailija
54/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hiton nysväkkeitä se tinderi nykyään on täynnä :D

Kuulostaa siltä, että miehet ovat vain alkaneet kohdella matchejaan samoin, kuin naiset. Kerätään egon pönkitykseksi niitä monta ja suurimmalle osalle ei viitsi edes vastata, varsinkin jos tylsä keskustelunavaus.

Vierailija
55/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ikuinen kirous olla "high value man", joka ei osoita epätoivoa. Keskustelun aloittaminen Tinderissä viittaa siihen, ettei mies ole riittävän kiinnostava, että nainen aloittaisi keskustelun. Sen lisäksi pitäisi keksiä vielä avausrepliikki, joka erottuu 100 muun miehen avauksesta. Olen sanonut tämän ennenkin: jos nainen on riittävän kiinnostunut, kerrankin, jostain miehestä, niin nainen kyllä avaa keskustelun vaikka kaatopaikalla.

Ei ne edes vastaa vaikka avaisi itse keskustelun. Eivät silti myöskään poista matchia. Luulisi että jos ei sit kuitenkaan kiinnosta niin voisi poistaa sen vahingossa kaikki samaan suuntaan swaippaillessa laittamansa matchin. Tinderissä oli kyllä niin vetelää se meno ettei tosikaan.

No tuossa tapauksessa voit jo varmaan arvata, että kyseessä täytyy olla melko high value match. Et ole miehen tasolla, minkä vuoksi ei vaivaudu vastaamaan.

Miten niin ei ole? Onhan molemmat valinneet toisensa jotta edes pääsee laittamaan viestiä, niin se sovellus toimii.

Ei toimi. Nainen on varmasti valinnut miehen huomattavasti tiukemmalla seulalla. Fakta: naista kiinnostaa vain muutama mies tuhannesta, miestä kiinnostaa seitsemän kymmenestä naisesta.

Mutta miten se sitten on naisten vika että valitsee liian komeita? Onhan se liian komeakin antanut naiselle tykkäyksen jotta match edes tulee. Ottakaa miehetkin vähän vastuuta deittailustanne.

Ei se ole naisten vika, että valitsee liian komeita. Ongelma on tarjonnan vähyys. Ei ole komeita miehiä, kuin muutama sataa kaunista naista kohti. Silloin tulee ap:n kaltainen ongelma, etteivät juuri nämä tietyt miehet vastaa, koska heillä on keskusteluja menossa ihan muuhun suuntaan. Vaikka olisikin ap:n väittämä kaunis ja hoikka blondi.

Tasoittuisi nuo tilastot jos naiset laittaisi kuvan ilman meikkiä ja filtereitä kuten miehet...

Vierailija
56/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muutakin, hyvin paljon aikaa ja energiaa.

Jos aloittaisi "väsyneenä" ja moni muu asia mielessä hotkyilen niin siitä ei todellakaan tulisi mitään. Edes mitä sanoisi.

Vierailija
57/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ikuinen kirous olla "high value man", joka ei osoita epätoivoa. Keskustelun aloittaminen Tinderissä viittaa siihen, ettei mies ole riittävän kiinnostava, että nainen aloittaisi keskustelun. Sen lisäksi pitäisi keksiä vielä avausrepliikki, joka erottuu 100 muun miehen avauksesta. Olen sanonut tämän ennenkin: jos nainen on riittävän kiinnostunut, kerrankin, jostain miehestä, niin nainen kyllä avaa keskustelun vaikka kaatopaikalla.

Ei ne edes vastaa vaikka avaisi itse keskustelun. Eivät silti myöskään poista matchia. Luulisi että jos ei sit kuitenkaan kiinnosta niin voisi poistaa sen vahingossa kaikki samaan suuntaan swaippaillessa laittamansa matchin. Tinderissä oli kyllä niin vetelää se meno ettei tosikaan.

No tuossa tapauksessa voit jo varmaan arvata, että kyseessä täytyy olla melko high value match. Et ole miehen tasolla, minkä vuoksi ei vaivaudu vastaamaan.

Eli miksi mies matchaa niin ruman naisen kanssa ettei kehtaa edes moita sanoa?

Koska naiset ovat luoneet palveluun lukuisia kirjoittamattomia sääntöjä ja yksi on se, ettei keskustelua aloiteta sanomalla "moi", vaan pitää keksiä jotain omaperäisempää johtuen sadoista muista avauksista.

Ei vaan nyt on kyse siitä kun nainen kirjoittaa miehelle, oli viesti sitten moi tai jotain muuta. Miehet eivät vastaa. Selitys on aina että nainen on liian ruma miehelle. Miksi mies siis matchaa? Ja miksi täällä kuitenkin väitetään että rumatkin naiset saavat Tinderissä seksiä superkomeilta miehiltä? Miten, kun miehet eivät vastaa??

Eli miesten pitää panostaa viesteihin ja pelkkä moi on automaattinen hylky, mutta naisten ei?

Näin tämän palstan mukaan. eri

Vierailija
58/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset miehet ovat usein tuppisuita myös Tinderissä. Koeta ulkomaalaista, näiltä tulee heti viestiä että How are you. Ovat kohteliaita.

Suomalaiset kai luulevat että mennään heti naimisiin jos moi sanotaan.

Mutta asiaan: kyllä mulle on muutama suomalainenkin laittanut aloitteen ja silloin toki aina heti vastaan itsekin, parhaassa tapauksessa deitit.

Laitan myös itse ekan viestin jos olen todella kiinnostunut, muuten saatan jäädä odottelemaan....

Vierailija
59/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin tällä viikolla tinderiin.

Olen saanut sata mätsiä ja kymmeniä keskustelun aloituksia, itse olen aloittanut muutaman ja vastannut osalle takas. Viiden kanssa olen viestitellyt joka päivä ja vaikuttavat oikein kiinnostavilta. Muistan kyllä viitisen vuotta taaksepäin kun viimeeksi tinderissä olin et yurhauduin lopulta siihen et kaikki haluaa vaan seksiä, tosin edellisen mieheni kyllä tapasin tinderistä. Nyt kun olen juuri eronnut, sopii oikein hyvin kevyempi touhu. En ole edes mikään kaunotar vaan ihan tavallinen 29v. Urheilen ja pidän huolta itsestäni. Kaksi kuvaa josta toinen koko vartalokuva viime kesältä.

Et kivempaa tää oli kun muistin. Kivaa kevättä kaikille!

Vierailija
60/68 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet todellakin avaavat aloituksia. Ekan sivun kommentoijan teoria siitä et pitää vaikeasti tavoiteltavaa tinderissä esittää ei pidä paikkaansa. Juttelevat kaikille ja vaikkei joku vastaisi, unohtavat heti ja siirtyvät seuraavaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi