Puhuuko teille miehet Tinderissä?
Saan matcheja mutta harvemmat miehet aloittaa keskustelua. Toki voin itsekin aloittaa, ei siitä kyse. Miehet vaan vaikuttaa kovin passiivisilta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Liityin tällä viikolla tinderiin.
Olen saanut sata mätsiä ja kymmeniä keskustelun aloituksia, itse olen aloittanut muutaman ja vastannut osalle takas. Viiden kanssa olen viestitellyt joka päivä ja vaikuttavat oikein kiinnostavilta. Muistan kyllä viitisen vuotta taaksepäin kun viimeeksi tinderissä olin et yurhauduin lopulta siihen et kaikki haluaa vaan seksiä, tosin edellisen mieheni kyllä tapasin tinderistä. Nyt kun olen juuri eronnut, sopii oikein hyvin kevyempi touhu. En ole edes mikään kaunotar vaan ihan tavallinen 29v. Urheilen ja pidän huolta itsestäni. Kaksi kuvaa josta toinen koko vartalokuva viime kesältä.
Et kivempaa tää oli kun muistin. Kivaa kevättä kaikille!
Juuri tuollaista se pitäisi ikäiselläsi naisella olla. Suhteen laadun voit valita tasokkaista miehistä, varsinkin, kun etsit kevyempää suhdetta.
Ei naiset eikä miehet vastaa "moihin", jos ei muuta aloitusta keksi on todennäköisesti aika tylsää juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Liityin tällä viikolla tinderiin.
Olen saanut sata mätsiä ja kymmeniä keskustelun aloituksia, itse olen aloittanut muutaman ja vastannut osalle takas. Viiden kanssa olen viestitellyt joka päivä ja vaikuttavat oikein kiinnostavilta. Muistan kyllä viitisen vuotta taaksepäin kun viimeeksi tinderissä olin et yurhauduin lopulta siihen et kaikki haluaa vaan seksiä, tosin edellisen mieheni kyllä tapasin tinderistä. Nyt kun olen juuri eronnut, sopii oikein hyvin kevyempi touhu. En ole edes mikään kaunotar vaan ihan tavallinen 29v. Urheilen ja pidän huolta itsestäni. Kaksi kuvaa josta toinen koko vartalokuva viime kesältä.
Et kivempaa tää oli kun muistin. Kivaa kevättä kaikille!
Tuolta se aluksi tuntuu ennen kuin totuus paljastuu. Tinder on nykyään ihan eri kuin vaikka kolmisen vuotta sitten.
Miehenä, jos yhtään näytät varakkuutta, sinua pommittaa hyvännäköisten vähän eksoottisten naisten laumat. Sama ilmiö kun mikä tapahtui aiemmin yökerhoille, jotka muuttuivat seksin ostopaikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
No suomalaiset miehet ovat usein tuppisuita myös Tinderissä. Koeta ulkomaalaista, näiltä tulee heti viestiä että How are you. Ovat kohteliaita.
Suomalaiset kai luulevat että mennään heti naimisiin jos moi sanotaan.
Mutta asiaan: kyllä mulle on muutama suomalainenkin laittanut aloitteen ja silloin toki aina heti vastaan itsekin, parhaassa tapauksessa deitit.
Laitan myös itse ekan viestin jos olen todella kiinnostunut, muuten saatan jäädä odottelemaan....
Jotenkin onnistuvat avaaman suunsa jutellessaan ulkomaalaisten kanssa. Olipa miten oli..
Vierailija kirjoitti:
Miehenä, jos yhtään näytät varakkuutta, sinua pommittaa hyvännäköisten vähän eksoottisten naisten laumat. Sama ilmiö kun mikä tapahtui aiemmin yökerhoille, jotka muuttuivat seksin ostopaikoiksi.
Tuleeko joillekin edelleenkin uutena juttuna rajan takana venaavat ostovaimot? Ihan miesliikkeetkin puhuu tilattavissa olevista naisista sekä niiden vaaroista.
Hiljaisia ovat naiset itse, eli ei kannata vaivautua.
Kuvat on feikkejä ja vanhoja
Iät valehdellaan ilman mitää rajaa
Henkilötiedoista 5% pitää paikkansa
Tekstit on copypaistattuja
Tinderissä on nykypäivänä enää vaan epätoivoiset, seksiä hakevat ja pervot.