Aistiiko ihminen jos et pidä heistä?
Jos oikeasti halveksii jotain, niin huomaako se jos juttelet hänen kanssaan niitä näitä?
Kommentit (70)
Minä aistin yleensä ihmisestä heti, käykö meidän kemiat yhteen. Ja tykkääkö hän minusta.
Sanonta : " herkät ihmiset vaistoavat " asioita hyvin. Itse olen herkkä, oikeestaan erityishetkkä. Aistin siis herkästi asioita ilman sanojakin.
Ja kyllä vaistoni on ollut oikeassa. Melkeinpä aina
Tosi moni kuvittelee kaikennäköistä
Kyllä, huomaan semmoiset kaiken ylianalysoivat friikit jo kaukaa. Yritän vältellä.
XDDDDDDDDD!!!!!!
OLEN KERTONUT TÄMÄN ENNENKIN. KERRON UUDESTAAN. OLEN JOSKUS MIETTINYT, ETTÄ MIKÄ V--- SIINÄ ON, KUN MIEKKOSTEN KANSSA EI TUNNU JUTTU LUISTAVAN LIVENÄ (JOS OLLAAN TAVATTU NETISSÄ.)
NO ERÄÄN ENTISEN KAVERIN MIEKKOSYSTÄVÄ AIKOINAAN OLI KAVERILTA KYSYNYT, ETTÄ ONKO MINULLA JOTAIN HÄNTÄ VASTAAN, KUN OLIN KUULEMMA KATSONUT SELLAISELLA ILMEELLÄ, KUN HÄNET EKAA KERTAA TAPASIN XDDDDD
EN OLLUT IKINÄ ÄLYNNYT OLEVANI NIIN ILMEIKÄS!!!
Tästä tajusin, että petyn 99,9 % miekkosista, jotka tapaan livenä, JA SE NÄKYY XDDDDDDD
En uskalla edes ajatella millaisia ilmeitä teen miekkoset nähdessäni, mutta aivan varmasti olen paljastanut aatokseni tajuamatta sitä itse! XDDDDDD
Jos joku on tehnyt jotain minkä takia minulla on hyvä syy halveksia häntä, niin silloin on varmasti tullut selväksi, etten hänestä pidä. Mutta jos puhutaan vain henkilökemioista, niin asia on monimutkaisempi. En usko olevani hyvä lukemaan peiteltyjä tunteita tai ajatuksia, enkä tiedä miten hyvin muut minua lukevat. Jos en viihtyisi jonkun seurassa, niin en edes tiedä, mistä merkeistä voisin huomata, että hän tajuaa sen, jos hän ei sano sitä ilmiselvällä tavalla.
Mä pystyn kyllä esittämään viatonta, vaikka en sitä ole.
Aspergerit eivät välttämättä huomaa .
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn kyllä esittämään viatonta, vaikka en sitä ole.
Ja olet autuaan tietämätön siitä, että se toinenkin osapuoli esittää ettei muka huomaa esityksesi läpi :)
Osa miehistä ei kyllä vaikuta huomaavan.
Kuvittelette vain omianne. Tällainen kuvitelma jostain toisen ihmisen tunteiden vaistoamisesta hyvin usein juontuu huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta sekä oman navan ympärillä pyörimisestä. On sitä tärkeämpääkin mietittävää kuin muiden ihmisten vastenmielisyys. Ja fiksu kyllä yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa.
Jos on kyse jostain todella vastenmielisestä tyypistä niin tottakai sellaisen huomaa. Eihän sellaisen kanssa halua olla tekemisissä niin luonnollisesti välttelee.
Mutta joo, ihmisillä on omat syynsä välillä johonkin tiettyyn käytökseen eikä välttämättä liity millään tavalla juuri teihin. Älkää olko niin itsekeskeisiä.
Ei huomaa. En tajua, millaisia moukkia ketjun alku on täynnä, vai ettekö vain osaa lukea? Osaan käytöstavat ja esittää ystävällistä ja mukavaa. En myöskään halua antaa kenellekään sellaista asemaa, että voisi arvostella minua siitä, etten, yhyyyy, siedä heitä.
Ei välttämättä. Normaali ihminen ei koe negatiivisia tunteita toista kohtaan, jos tämä ei ole tehnyt mitään ikävää tälle.
Joskus peitellyn halveksivan oloinen voikin kiinnostua tai muuten reagoida tunteella. Jälkeenpäin käytös on samanlainen kuin halveksivalla, ei ehkä enää kommunikoi, mutta seuraavissa tilanteissa voi suhtautua lämpimämmin.
Itse en kyllä aisti, jos ihminen kuitenkin pyrkii tunteestaan huolimatta olemaan kohtelias tai käyttäytymään ystävällisesti. Muutaman kerran on käynyt niin, että olen ajatellut välien olevan ihan neutraalit, mutta toinen osapuoli on tuonut myöhemmin oikeat tunteensa ilmi joko minulle tai selkäni takana muille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelette vain omianne. Tällainen kuvitelma jostain toisen ihmisen tunteiden vaistoamisesta hyvin usein juontuu huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta sekä oman navan ympärillä pyörimisestä. On sitä tärkeämpääkin mietittävää kuin muiden ihmisten vastenmielisyys. Ja fiksu kyllä yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa.
Jos on kyse jostain todella vastenmielisestä tyypistä niin tottakai sellaisen huomaa. Eihän sellaisen kanssa halua olla tekemisissä niin luonnollisesti välttelee.Mutta joo, ihmisillä on omat syynsä välillä johonkin tiettyyn käytökseen eikä välttämättä liity millään tavalla juuri teihin. Älkää olko niin itsekeskeisiä.
Juuri näin. Etenkin jotkut pikkusieluset naiset kuvittelevat että heitä vihataan, vaikka ketään ei kiinnosta tai kellään ei ole mitään tunteita heitä kohtaan. Niin itsekeskeistä ja draamanhakuista!
Jos kerrot hänelle ettet pidä hänestä, hän aistii sen korvillaan
Kyllä sen yleensä huomaa. Ei ihmiset sentään niiiin hyviä ole tunteitaan piilottamaan. Vaikka joku nyt luuleekin olevansa neutraalin ystävällinen, niin ei se ihan totta ole.
Huomaan, onneksi sitä ei tapahdu usein.
Olen aistinut ihmisten tunnereaktioita vaikken ole katsonut heihin päinkään. Uskoisin niiden olevan ihan oikeita aistimuksia eikä omaa kuvitelmaani...