Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aistiiko ihminen jos et pidä heistä?

Vierailija
02.04.2021 |

Jos oikeasti halveksii jotain, niin huomaako se jos juttelet hänen kanssaan niitä näitä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko alkuunkaan että ihmiset huomaisivat että en heistä pidä. Minua pidetään tosi kilttinä ja mukavana ihmisenä, ehkä vähän sellaisena reppananakin. Halveksin kyllä mielessäni esim tosi itsekkäitä ihmisiä.

Vierailija
22/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa joskus kuulla mitä ihmiset minusta ajattelevat. En ole koskaan ajatellut että kukaan ajattelisi mitenkään muuten kuin neutraalisti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko alkuunkaan että ihmiset huomaisivat että en heistä pidä. Minua pidetään tosi kilttinä ja mukavana ihmisenä, ehkä vähän sellaisena reppananakin. Halveksin kyllä mielessäni esim tosi itsekkäitä ihmisiä.

Ei siihen uskoa tarvita. Kyllä sen huomaa.

Vierailija
24/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kun halveksin yhtä asiakastani, hänen valintojaan ja asennetta. Tietty asiakas on kuitenkin aina oikeassa, joten en voi mitenkään antaa asiakkaan huomata mitä mieltä oikeasti olen hänestä. Puren hammastani ja halveksin siis vain mielessäni. Asiakas on kuulemma ollut tosi tyytyväinen tarjoamiini palveluihini ja kehunut minuakin vuolaasti..

Vierailija
25/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty asiakas on kuitenkin aina oikeassa,

-Ei asiakas oo aina oikeassa :D Luuletko että palvelutilanne on jonkinlainen kilpailu??? :D

Vierailija
26/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä henkiparantajat ja aistijat luulevat kyllä itsestään ihan liikoja...

Vierailija
27/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty asiakas on kuitenkin aina oikeassa,

-Ei asiakas oo aina oikeassa :D Luuletko että palvelutilanne on jonkinlainen kilpailu??? :D

Kyllä se on hyvän asiakaspalvelijan asenne. Tietenkin. Ei ole kilpailu silloin.

Vierailija
28/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ei huomaa. Ihmiset voivat kyllä kuvitella kaikennäköistä ja käsittävät väärin jatkuvasti kaikkea.

Vierailija
29/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa.

Vierailija
30/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihan hemmetin paljon nykyään, kun oon tajunnut tän että ihmiset voi aistia toisen tuntemuksia. Siis itsekin pystyn aistimaan sen "ilmapiirin" jotenkin vaistomaisesti. Ihan persiistä, kun itsestä ainakin tuntuu että omaa yksityisyyttä loukkaa tällainen ihmisten kyky aistia asioita, tuntuu ettei mikään ole yksityistä ja salaista...

Vierailija
31/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa ihan hemmetin paljon nykyään, kun oon tajunnut tän että ihmiset voi aistia toisen tuntemuksia. Siis itsekin pystyn aistimaan sen "ilmapiirin" jotenkin vaistomaisesti. Ihan persiistä, kun itsestä ainakin tuntuu että omaa yksityisyyttä loukkaa tällainen ihmisten kyky aistia asioita, tuntuu ettei mikään ole yksityistä ja salaista...

Älä muuta sano.

Vierailija
32/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
33/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oltiin kerran yhdessä äitiporukassa ystävällisiä, kutsuttiin leikkitreffeille yms. Jotenkin silti tuntui, että kaikki ei ole ok. Sanoin miehelle tästä, mutta mies ei ollut huomannut mitään ja syytti ylireagoinnista. Vähän myöhemmin sitten selvisi, että näillä muilla oli WA-ryhmä johon en kuulunut ja siellä oli hyvin ikävää keskustelua minusta.

Vierailija
34/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole asioista, vaan siitä minkälainen ihminen on. Se "ilmapiiri" näkyy ihmisen käytöksestä ja hyvin pienistä eleistä, ilmeistä, tavasta puhua siis puheen rytmi ja pienet äänen painot. Mitään salaista ne eivät paljasta, vain ihmisen.

Vierailija
35/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan kun halveksin yhtä asiakastani, hänen valintojaan ja asennetta. Tietty asiakas on kuitenkin aina oikeassa, joten en voi mitenkään antaa asiakkaan huomata mitä mieltä oikeasti olen hänestä. Puren hammastani ja halveksin siis vain mielessäni. Asiakas on kuulemma ollut tosi tyytyväinen tarjoamiini palveluihini ja kehunut minuakin vuolaasti..

Tämä on ihan perusmeininkiä asiakaspalveluammateissa ja sovellan samaa yksityiselämääni. Tuskinpa kovin moni huomaa jos en niistä pidä, tuskin kukaan huomaa. Sitäpaitsi osaan itse tilanteessa keskittyä johonkin positiiviseen asiaan ihmisessä, silloin ei tule sellaista välitöntä inhoreaktiota. Mietin sitten jälkeenpäin mikä typerys tämä joku olikaan..

Vierailija
36/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ei huomaa. Ihmiset voivat kyllä kuvitella kaikennäköistä ja käsittävät väärin jatkuvasti kaikkea.

Aivan varmasti huomaa ja nopeasti. Se ei ole kuvittelua, tai väärinkäsitystä.

Vierailija
37/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan perusmeininkiä asiakaspalveluammateissa ja sovellan samaa yksityiselämääni. Tuskinpa kovin moni huomaa jos en niistä pidä, tuskin kukaan huomaa. Sitäpaitsi osaan itse tilanteessa keskittyä johonkin positiiviseen asiaan ihmisessä, silloin ei tule sellaista välitöntä inhoreaktiota. Mietin sitten jälkeenpäin mikä typerys tämä joku olikaan..

Kyllä. Kyky havainnoida ihmistä nopeasti ja hyvät sosiaaliset taidot takaavat menestyksen asiakaspalveluammateissa.

Vierailija
38/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim mulla on usein käyny nii, että jos oon vaikka uudessa paikassa, ja koska oon ujo, niin se tulkitaan negatiiviseks, toisaalta voi olla se että oon ujo ja kaunis nii toi kauneus ehk herättää kateutta, koska mul on tuttu joka myös ujo, mut hän tavallisen näkönen kuulemma nii hän saa sympatiaa sit. Mut mä oon siis ujo, ja sitten jos vaikka uudessa työpaikassa oon ujo, ja jännitän, niin se tuo mulle itelleni epämukavan on ja tottakai on "negatiivista" jos ei tunne muita, ja sitten muut huomaa sen ja suhtautuu itsekki negatiivisesti. Eli luulee, että mä ajattelen NIISTÄ negatiivisesti. :D

Vierailija
39/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein aistii mutta onhan osa ihmisistä myös erittäin hyviä näyttelemään. Joten ei ihan aukotonta tällaisten tulkintojen teko koskaan ole.

Vierailija
40/70 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroilmeitä ei voi feikata. Kyllä huomaa, jos joku inhoaa tai halveksii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi