Aistiiko ihminen jos et pidä heistä?
Jos oikeasti halveksii jotain, niin huomaako se jos juttelet hänen kanssaan niitä näitä?
Kommentit (70)
Jos on ns tavalliseen tapaan normaali, niin kyllä huomaa, yleensä molemmat osapuolet tiedostavat tilanteen.
Ehdottomasti ja hyvä niin. Tuleepahan asia heti selväksi.
Kyllä sen huomaa eleistä, ilmeistä, äänensävystä ja sanomisista.
Onko taas motiivina pahoittaa toisen mieli? 🙄
En tiedä kaikista ihmisistä, mutta itse aistin kyllä. Olen poikkeuksellisen hyvä aistimaan ihmiset, mikä on hyvä.
En ole koskaan huomannut että joku halveksisi minua.
Entä jos ei osoita sitä mitenkään. Itse ainakin osaan olla ystävällinen/neutraali kaikesta huolimatta. Silti saatan jälkikäteen miettiä ikäviä juttuja toisesta.
Toisista huomaa helpommin kuin toisista.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei osoita sitä mitenkään. Itse ainakin osaan olla ystävällinen/neutraali kaikesta huolimatta. Silti saatan jälkikäteen miettiä ikäviä juttuja toisesta.
Aistin silti. Mutta kaikki eivät välttämättä aisti.
Ja sanoisin että intuitioon kannattaa luottaa. Ei antaa liikaa painoa järjen rationalisoinneille, joutuu katumaan.
Eivät. En pidä ihmisistä yleensäkään, mutta minut katsotaan helposti lähestyttävän näköiseksi, ja tullaan löpisemään niitä näitä. Vähänkin tutut pyrkivät myös taputtelemaan, kuin olisin joku onnea tuova maskotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoisin että intuitioon kannattaa luottaa. Ei antaa liikaa painoa järjen rationalisoinneille, joutuu katumaan.
Sanotko siis osaavasi "lukea" ajatuksia vai miten aistit? Mutta yleensähän ihminen antaa kyllä merkkejä siitä ettei pidä toisesta, tajuamattaankin vaikka kuinka yrittäisi esittää muuta.
Osa on ehkä tiedostamattaan "sosiaalisia kameleontteja" eli negatiiviset tunteet ja ajatukset ei tule kovin esille. Eri asia tietysti jossain vaikka asiakaspalvelussa kuin jos vaikka yrittää baaritiskillä lähentyä.
Kyllä. Olen herkkä henkilökemioille ja vaistoan ensinäkemältä, että tuon ihmisen kanssa ei hyvin mene. Ei tule siis riitaa tai vastaavaa. Ihan voidaan jutella asiallisesti, mutta tiedän, että toisella on negatiivinen asenne minua kohtaan. Vastaavasti voin vaistota, että jonkun kanssa synkkaa tosi hyvin. Sitten on niitä ihmisiä, jotka ovat siitä välistä.
Huomaan kyllä kun joku suhtautuu minuun alentuvasti.
Vaikka en arvosta jotain ihmistä, osaan olla tosi ystävällinen hänelle. Osaan tavallaan laittaa inhon tai vastaavan sivuun siksi aikaa kun esim juttelen hänen kanssaan. Olen hoitoalalla töissä, joten pakko osata peittää omat tunteensa, eihän siitä työstä tulisi mitään kun niin paljon paskamaista porukkaa kohtaa.
En tiedä voiko toisen negatiivisia tunteita aistia niin hyvin että voisi eritellä onko kyse ärsytyyntymisestä, halveksimisesta, inhosta, kiusaantuneisuudesta vai mistä. Mutta kyllähän sen aistii jos toinen ei pidä sinusta, ja yleensä tunne on molemminpuolinen. Samaan tapaan kuin pystyy aistimaan sähköisyyden ilmassa jos on lähellä fyysisesti vetovoimaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Tällöinkin aistii selkeästi että myös se vastapuoli on kiinnostunut, ja on samalla hyvin tietoinen siitä että myös hän tietää että sinä olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko siis osaavasi "lukea" ajatuksia vai miten aistit? Mutta yleensähän ihminen antaa kyllä merkkejä siitä ettei pidä toisesta, tajuamattaankin vaikka kuinka yrittäisi esittää muuta.
Pienenpienet asiat kertovat totuuden hyvin nopeasti.
eri
Kyllä