Onko mielestäsi makaaberia käyttää kuolleen ihmisen vaatteita?
Minä käytän esim. edesmenneen vaarin vaatteita joita mummu on antanut. Äitini mielestä se on kauhean hullua, ei pitäisi käyttää edesmenneiden vaatteita. Sairasta kuulemma. Mun mielestä ei mitään ongelmaa ja tuntuu jopa mukavalta että sen vaatteita menee hyötykäyttöön.
Kommentit (25)
Oikeasti monessa suvussa samat tarinat on toistuneet eri muodoisaan. Hyvät ja pahat. Oisko vanhoilla tavaroilla ollut merkitystä?
On myös taloja, joiden kaikille asukkaille tapahtuu samoja asioita. Greepyä!!!
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti monessa suvussa samat tarinat on toistuneet eri muodoisaan. Hyvät ja pahat. Oisko vanhoilla tavaroilla ollut merkitystä?
On myös taloja, joiden kaikille asukkaille tapahtuu samoja asioita. Greepyä!!!
Tiedän talon, jossa on asunut kolme eri perhettä. Kaikki nämä sai kaksoset ja sitten tuli ero.
Käytetäänhän perittyjä korujakin ja monilla on perittyjä huonekaluja. Ei ne vaatteet sen kummempia ole.
En halunnut kuolleen äitini vaatteita. Lahjoitin ne hyväntekeväisyyteen.
Samoin siskoni viisi vuotta sitten ja otin käyttöön häneltä jääneen laadukkaan rannekellon. Kelloon olen kaksi kertaa uusinut pariston ja toimii edelleen. Lämmöllä aina hänet muistan ja jollakin tapaa tuo lohtua ajatella, että hän on edelleen ”luonani” kun kello käy ja tikittää. ❤️