Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kokeeksi XZ persikkanektari shampoon

Vierailija
02.04.2021 |

Ei ole todellista miten huonosti pesee!! Piti 3x vaahdottaa, jotta saisi edes jotain puhdasta tuntumaa hiukseen, suht paksu polkkatukka on. Mikä luiru koostumus tuossa. 😣

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Teen työtä saven kanssa ja hiukset pitää saada puhtaiksi edes välillä. Halpa hinta ei paljon lämmitä, kun tarvitsen ainakin kaksi-kolme pesukertaa. Persnektarilla siis :D

Verrokkina Cattierin sulfaatiton shampoo pesee kerralla puhtaaksi.

Vierailija
22/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tuota hiusnaamion tavoin ja jätän yöksi hiuksiin, tietenkin suojaan hiukset. Aamulla pesun jälkeen puhtaat ja kiiltävät. Mulla on myös paksuhko tumma tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rasvaiset ja muotoiluaineilla tärkätyt kuontalot teillä on kun ei persnektarilla puhdistu?

Vierailija
24/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Käytin pitkään body shopin sulfaatitonta, koska päänahka oli huonossa kunnossa, ja se pesi hyvin eikä ärsyttänyt ihoa. Päätin sitten kokeilla tuota xz:n sulfaatitonta, koska sehän on huomattavasti halvempaa kuin body shopin shampoot, mutta ei se pessyt hiuksia kunnolla. Se jäi yhteen pulloon, kun alkoi ärsyttämään se epäpuhdas tunne, vaikka juuri oli hiukset pessyt.

Vierailija
25/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muuttaneet reseptiä. Moni muukin ns pesutuote on muuttunut liruksi astianpesuaineista lähtien. Vissiin alkaneet leikkaamaan noita kuin huumeita konsanaan että saavat lisätuottoa.

Vierailija
26/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tuosta, on yks parhaista sulfaatittomista. Pesee mun superrasvoittuvan tukan yhdellä vaahdotuksella. Te jotka ette saa tuolla tukkaa puhtaaksi, niin älkää kokeilko XZ:n pumppupullossa olevaa sulfaatitonta. Se on vielä hellävaraisempaa.

Vierailija
27/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Käytin pitkään body shopin sulfaatitonta, koska päänahka oli huonossa kunnossa, ja se pesi hyvin eikä ärsyttänyt ihoa. Päätin sitten kokeilla tuota xz:n sulfaatitonta, koska sehän on huomattavasti halvempaa kuin body shopin shampoot, mutta ei se pessyt hiuksia kunnolla. Se jäi yhteen pulloon, kun alkoi ärsyttämään se epäpuhdas tunne, vaikka juuri oli hiukset pessyt.

Onko Body Shopilla sulfaatiton shampoo?

Vierailija
28/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin Erittäin hienon suomalaisen shampoon uutuutta, tuuheuttavaa appelssiininkukka & vehnä shampoota. Hiukset ei mitenkään tuuheammilta näyttäneet, mutta puhdasta tuli kuitenkin. Mieto ja kiva tuoksu.

Vierailija
29/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut ongelmaa tuon kanssa, paksu luonnonkihara tukka tulee hyvin puhtaaksi. Vähintään yhtä hyvää kuin huimasti kalliimmat kampaamotuotteita.

Plussaa edullisesta hinnasta ja helposta saatavuudesta.

Vierailija
30/41 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuissa hiuksissa voi ehkä toimia, mutta jos on paksummat hiukset tuo pullo ei riitä mihinkään! Mielummin ostan laadukkaamman shampoon josta riittää hyvin pieni määrää puhtaaseen lopputulokseen. Tuoksu muuten hävis, kun kuivatti hiukset.

PS. Oleplex hoitoaine on vuoden kestänyt käytössä ja vieläkin sitä on jäljellä, hyvin pieni määrä riittää paksuunkin hiukseen.

Vierailija
31/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka meni yllättävän kuivaksi (+kutinaa) tuolla varmaan kun jouduin 3x vaahdottamaan.

Vierailija
32/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekoitan tuota yleensä Lorealin shampooseen, toimii hyvin ja ihana tuoksu :) 

Eikö ole sama pestä sillä Lorealilla? Mulla käytössä Olapex sarja + muutama muu, mutta huvikseen kokeilin tätä, sitä  Olaplex-shampoota riittää pikku nokare, älyn riittoisaa tosin aika hinnakasta. -ap

Olaplex on käytännössä muovin huuhtomista viemäriin.

Vierailija
33/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoaineet on kyllä ihan liruja koostumukseltaan, saa lutrata paljon enemmän kuin monia muita. Mulla pitkät ja melko paksut hiukset, ei noi tuotteet oikein toimi omaan hiukseen. Kauraöljy hoitoaine on ihan ok mielestäni, muista en pidä.

Joo, mielummin ostaa yhden vähän paremman shampoon ja hoitoaineen kuin monta pulloa laihaa XZ. Ehkä jos olisi todella ohut hius, silloin ei kait tarvitisi 1dl laittaa kerralla saadakseen puhtaat hiukset. -ap

Tai sit peset useammin kuin kerran viikossa niin ei tarvitse käyttää vahvoja liuottimia.

Vierailija
34/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole sama pestä sillä Lorealilla? Mulla käytössä Olapex sarja + muutama muu, mutta huvikseen kokeilin tätä, sitä  Olaplex-shampoota riittää pikku nokare, älyn riittoisaa tosin aika hinnakasta. -ap

Pidemmät hiukset pysyvät ainakin hyvässä kunnossa ja tietää että pesutulos on aina 100% hyvä.

Vierailija
35/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmät hiukset pysyvät ainakin hyvässä kunnossa ja tietää että pesutulos on aina 100% hyvä.

Juu, viis ympäristöstä.

Vierailija
36/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni SLS free -sampoot on tarkoitettu sellaisille, jotka eivät lisää hiuksiin kainenlaisia tököttejä; lakkaa, geeliä, muotoiluaineita. Niiden poispesuun tarvii tanakammat liuottimet.

Minulla toimii jopa pelkkä misellaarivesi. En käytä kuin pesu- ja hoitoainetta, enkä käherrä hiuksia kiharaan enkä suoraan.

Vierailija
37/41 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni SLS free -sampoot on tarkoitettu sellaisille, jotka eivät lisää hiuksiin kainenlaisia tököttejä; lakkaa, geeliä, muotoiluaineita. Niiden poispesuun tarvii tanakammat liuottimet.

Minulla toimii jopa pelkkä misellaarivesi. En käytä kuin pesu- ja hoitoainetta, enkä käherrä hiuksia kiharaan enkä suoraan.

Mulla on käytössä vain shampoo ja hoitoaine eri sarjoilta + lämpösuoja. Halua hyvät tuotteet ja puhtaan tunteen pestyyn hiukseen, en käytä mitään muita tököttejä. Enkä tykkää lotrailla isoja määriä shampoita kuten XZ-shampoota joutuu laittamaan 1/2dl kerralla, päänahka vaan kuivaa sellaisesta.  -ap

Vierailija
38/41 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. pesua tuolla, ei sovi herkälle päänahalle ollenkaan, se kuivaa ja menee iho rikki kutinan kera.

Vierailija
39/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😐

Vierailija
40/41 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoossa ei ole sulffaattia, joka on hyvä hiuksille. Tästä johtuu se, ettei se vaahtoa.  Muut shamppoot vaahtoaa jos on sulffaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan