Ostin kokeeksi XZ persikkanektari shampoon
Ei ole todellista miten huonosti pesee!! Piti 3x vaahdottaa, jotta saisi edes jotain puhdasta tuntumaa hiukseen, suht paksu polkkatukka on. Mikä luiru koostumus tuossa. 😣
Kommentit (41)
Mun mielestä on ihana ja hoikset tuoksuvat hyvälle pitkään.
Toinen suosikki xz teepuu shampoo ja tervashampoo.
Piereskelykin haisee paremmalta kun tuo shampoo!!!
Ei ne kyllä munkaan mielestä ole ihan hypen arvoisia tuotteita. Mutta jos joku tykkää, niin hieno homma ja kotimaisuus on iso plussa.
Minäkin ostin sitä nyt pari viikkoa sitten, kun huomasin sitä saatavilla. Päätin kokeilla curly girliä nyt jälkikäteen, kun trendi on ohi. Ei se kovin hyvin pese, mutta ymmärtääkseni sen ei kuulukaan pestä hiuksia putipuhtaaksi kaikesta hiuspohjan tuottamasta öljystä, joka ylläpitää hiusten omaa kosteutta.
Aion jatkaa kokeilua jonkun aikaa, ja katsoa muuttuvatko kuivat hamppuhiukset yhtään parempaan suuntaan. Jos eivät, niin sitten palaan takaisin aiemmin käyttämääni shampooseen.
sekoitan tuota yleensä Lorealin shampooseen, toimii hyvin ja ihana tuoksu :)
Hoitoaineet on kyllä ihan liruja koostumukseltaan, saa lutrata paljon enemmän kuin monia muita. Mulla pitkät ja melko paksut hiukset, ei noi tuotteet oikein toimi omaan hiukseen. Kauraöljy hoitoaine on ihan ok mielestäni, muista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
sekoitan tuota yleensä Lorealin shampooseen, toimii hyvin ja ihana tuoksu :)
Eikö ole sama pestä sillä Lorealilla? Mulla käytössä Olapex sarja + muutama muu, mutta huvikseen kokeilin tätä, sitä Olaplex-shampoota riittää pikku nokare, älyn riittoisaa tosin aika hinnakasta. -ap
Joo mitä ihmettä, minäkin ostin samaa shampoota ja ajattelin että ei ole todellista miten huonosti pesee!
Nyt näitä viestejänne lukiessani pohdin, onko tässä shampoossa joku "juttu" mikä pitäisi tietää tms., itsehän siis ostin tuotteen ihan vain koska nauratti kaupan hyllyn hintalapussa "pers.nektari shampoo" -teksti. (Olen siis olevinaan ihan järkevä tavallinen ihminen, enkä mikään pyllyhuumorin ystävä yleisesti.)
Tiedänpähän jatkossa yhä paremmin, että nimi todella on enne.
Vaahdota karvaryijysi lopulla shampoolla.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaineet on kyllä ihan liruja koostumukseltaan, saa lutrata paljon enemmän kuin monia muita. Mulla pitkät ja melko paksut hiukset, ei noi tuotteet oikein toimi omaan hiukseen. Kauraöljy hoitoaine on ihan ok mielestäni, muista en pidä.
Joo, mielummin ostaa yhden vähän paremman shampoon ja hoitoaineen kuin monta pulloa laihaa XZ. Ehkä jos olisi todella ohut hius, silloin ei kait tarvitisi 1dl laittaa kerralla saadakseen puhtaat hiukset. -ap
Hyllyssä lukee "pers.nektari "shampoo HAH HAH HAH!
Varmaan hyvin pesee ja tuoksuu ihanaiselta.
Sama juttu, paksut hiukset ja XZ Kanerva-shampoo. Eivät meinaa puhdistua ja hiustenlähtö kiihtyy (mikä voi johtua tietysti jostakin muustakin).
Minä tykkään. Mulla pitkät hiukset, tuntuvat pehmeiltä ja hyvinvoivilta tuon jälkeen siinä missä muut shampoot kuivattavat.
Mä tykkään xz:n shampoista. Silikonishampoiden jälkeen tuntui kyllä aluksi oudolta käyttää, mutta tottui nopeasti. Ei tule lättäniä liruhiuksia niin kuin silikoniversioilla.
Niih!! Aletaan vältellä shampoon pesevää ainesosaa ja sitten valitetaan miten surkeaksi shampoo, jossa tätä pesevää ainesosaa ei ole, pesee!
Yhtä hyvin pesevää ja vaahtoavaa shampoota kuin SLS:ää sisältävä on, ei löydy ilman SLS:ää.
Lähes kaikki muut XZ:n shampoot ovat "tavallisia" eli sisältävät SLS:ää ja pesevät hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niih!! Aletaan vältellä shampoon pesevää ainesosaa ja sitten valitetaan miten surkeaksi shampoo, jossa tätä pesevää ainesosaa ei ole, pesee!
Yhtä hyvin pesevää ja vaahtoavaa shampoota kuin SLS:ää sisältävä on, ei löydy ilman SLS:ää.
Lähes kaikki muut XZ:n shampoot ovat "tavallisia" eli sisältävät SLS:ää ja pesevät hyvin.
XZ omena shampoo odottaa vielä kokeilua.
Lorealin pumppupullossa olevat sulfaatittomat shampoot ovat ok. Kahdella vaahdotuksella lähtee kaikki muotoilutuotekuona ja tukka tulee puhtaaksi ilman takkuja.
Kakka shampoo!!!