Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro parhaat laihdutus neuvot ikuiselle laihduttajalla, jolla on 30kg ylipainoa.

Vierailija
02.04.2021 |

Eli ei mitään juokse 15km päivittäin, polvet ei kestä :D
Olen tosiaan ikuinen laihduttaja, joka lipsuu ja lipsuu.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatsecret

Vierailija
2/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat. Lopeta lipsuminen. Siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään muuta vaihtoehtoa kuin ruokavalio.

Vierailija
5/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä mitään laihdutuskuureja, vaan teet elämäntapamuutokset. Kehität sellaset rutiinit ja ruokailutavat joita jaksat noudattaa koko loppuelämän. Lopeta mäkkärissä ym pikaruokaloissa käyminen, itselle ainakin on helppo pysyä niistä kaukana kun tietää miten laadutonta liha ja sämpyläainekset on; lihakin on monissa tapauksissa ulkomailla tuotettua ja antibiooteilla kasvatettua nautaa. Liikut joka päivä vähintään puolen tunnin kävelylenkin. Ruokavalio on suuremmassa roolissa painon kehityksessä kuin liikunta, muuta liikkumalla aineenvaihdunta tehostuu ja vapautuu mielihyvähormoneja. Ohjelmia katsoessa et napostele, paitsi kasviksia. Viikonloppuna herkkupäivä karkin sipsin tai viinin kanssa, muutoin arkipäivinä riittää että et syö päivittäin pullia/piirakkaa, silloin tällöin voi jälkkäriksi jotain hyvää ottaa.

Herkkujen syönnin vähentämiseen motivoi sekin, kun alkaa laskemaan paljonko kuukaudessa menee rahaa niihin ” epäelintarvikkeisiin”; nehän on ravintoarvoltaan surkeita, pelkkää rasvaa, sokeria ja lisäaineita.

Vierailija
6/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tämä:

https://www.is.fi/terveys/art-2000007803314.html

Minulla on sellainen tunne että ihmiset eivät tajua miten MULLISTAVA keksintö tuossa yllä olevassa jutussa on kerrottu.

Vierailija
7/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut syksystä 15kg.

Päätin, että jos korona joskus tarttuu minuun niin eipähän voi syyttää ylipainoa, jos sairastunkin vakavaan muotoon. Sukulaiseni kuoli koronaan, ja hän oli kyllä reilusti ylipainoinen. Eli joku motivaattori täytyy olla, mitä varten alkaa toimeen. Itselle se on terveys, jollekin ulkonäkö, jollekin tietty vaatekoko, jollekin tulevat juhlat jne.

Olen lisännyt arkiaktiivisuutta vain sen verran, että ulkoilen säällä kuin säällä ainakin yhden tunnin. Työni on kuitenkin jalkeilla oloa.

Syön vähemmän. Vaihdoin juomiset veteen, otan vähemmän riisiä tai perunaa ja puolet lautasesta on salaattia tai kasviksia. Turhat kalorit tulee juomista, se on fakta!

Välillä iskee herkkuhimo, joten olen sallinut itselleni nautinnon silloin kun on esim tarjolla pullaa tai piirakkaa. Entisen kolmen sijaan syön vain yhden. Kohtuus siis kaikessa.

Nämä toimi minulle, suhteellisen vähällä vaivalla sain painoa alas. Nyt normaalipainossa.

Tsemppiä sinulle, tärkeintä on että pääsee alkuun! Älä murehdi repsahduksia, voit jatkaa siitä mihin jäit, ja ensi kerralla ei tulekaan niin helpostiamnettua periksi.

Vierailija
8/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot vettä ja syöt kaalia.

Vierailija
9/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia lääkkeitä on laihdutuksen tueksi. Sitten vaan opettelet uuden terveen ruokavalion. Onnistuu. Lääke on kyl kallis mutta auttaa.

Vierailija
10/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin, että jos korona joskus tarttuu minuun niin eipähän voi syyttää ylipainoa, jos sairastunkin vakavaan muotoon. Sukulaiseni kuoli koronaan, ja hän oli kyllä reilusti ylipainoinen. Eli joku motivaattori täytyy olla, mitä varten alkaa toimeen. Itselle se on terveys, jollekin ulkonäkö, jollekin tietty vaatekoko, jollekin tulevat juhlat jne.

Olen lisännyt arkiaktiivisuutta vain sen verran, että ulkoilen säällä kuin säällä ainakin yhden tunnin. Työni on kuitenkin jalkeilla oloa.

Syön vähemmän. Vaihdoin juomiset veteen, otan vähemmän riisiä tai perunaa ja puolet lautasesta on salaattia tai kasviksia. Turhat kalorit tulee juomista, se on fakta!

Välillä iskee herkkuhimo, joten olen sallinut itselleni nautinnon silloin kun on esim tarjolla pullaa tai piirakkaa. Entisen kolmen sijaan syön vain yhden. Kohtuus siis kaikessa.

Nämä toimi minulle, suhteellisen vähällä vaivalla sain painoa alas. Nyt normaalipainossa.

Tsemppiä sinulle, tärkeintä on että pääsee alkuun! Älä murehdi repsahduksia, voit jatkaa siitä mihin jäit, ja ensi kerralla ei tulekaan niin helpostiamnettua periksi.

Kiitos tästä. Motivaatio todellakin hukassa, se katoaa matkan varrella ja lopetan koko laihdutuksen..

Tammikuun jälkeen olen aloittanut laihduttaa 6 kertaa, mutta paino noussut tämä vuonna 5kg. Eli tosi tehokkaasti toimii :D

Neuvot todella tarpeen. Aloittaja

Vierailija
11/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia lääkkeitä on laihdutuksen tueksi. Sitten vaan opettelet uuden terveen ruokavalion. Onnistuu. Lääke on kyl kallis mutta auttaa.

Mysimba? Ei varaa kun olen työtön ja iso perhe. Ap

Vierailija
12/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repsahduksia takana joku 300,mutta ehkä se nron301 lopettaa sen :D

Ap

Vierailija
13/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat tietävät että tuo IS jutun dibeteslääke ei olekaan hyvä juttu. Kertokaa minulle mikä se syy on.

Vierailija
14/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama rölli... Miksi teet uuden aloituksen joka päivä? Kun et halua vinkkejä vaan saat jotain sairasta nautintoa ihmisten neuvoista joita et koskaan noudata.

Vierailija
15/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta. Voit vetää 100km päivässä ja pari perhepitsaa niin painosi pysyy samassa.

Selvitä mikä on laihduttajan kalorikulutus pituuteesi nähden vaikka laskurini.jotain kautta.

Ilmainen ruokapäiväkirja löytyy esim fineli.fi josta löydät ruoka-aineet myöskin.

Katso proteiinit kuntoon, noin 1g per paino koska muutoin laihdutat lihaksista ja sitä et halua.

Liiku huvin vuoksi päivittäin kevyesti puolisen tuntia että poistuvat kilot sulaisi nätimmin kehostasi.

Opettele uudella tavalla syömään.

Siinä se.

Vierailija
16/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ihmiset ovat tässäkin asiassa erilaisia. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Mieti minkälaisia elämäntapoja juuri sinä pystyt noudattamaan. Tässä esimerkki: Yksi neuvo on, että jos olet tottunut syömään neljä keksiä kahvin kanssa niin syö vain yksi. Kerran viikossa saunan jälkeen vain yksi olut eikä kolme. Jne. No minulle tämä ei sovi ollenkaan koska kun olen syönyt sen ekan keksin niin alkaa vain himottaa lisää makeaa. En siis syö sitä ensimmäistäkään. Joillekin tämä voi sopia, toisille ei.

Joten älä ala noudattaa toisten ihmisten ohjeita miettimättä tarkkaan mikä sopii sinulle.

Vierailija
17/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet menemään ajoissa illalla nukkumaan ja nukut pitkät yöunet. Ruoansulatus alkaa toimia ihan eri tavalla ja syöminen asettuu järkevämpiin uomiin päivällä, kun ei paina yön jäljiltä jäänyt väsymys. Tämän ymmärtäminen on auttanut minulla, ihmeellisen kauan siinä kyllä meni. Eron näkee selvästi, jos jonain päivinä unet jäävät lyhyemmiksi.

Vierailija
18/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama rölli... Miksi teet uuden aloituksen joka päivä? Kun et halua vinkkejä vaan saat jotain sairasta nautintoa ihmisten neuvoista joita et koskaan noudata.

Täällä on aika paljon kävijöitä ja iso osa niistä ylipainoisia.

Vierailija
19/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei laihduta. Voit vetää 100km päivässä ja pari perhepitsaa niin painosi pysyy samassa.

Selvitä mikä on laihduttajan kalorikulutus pituuteesi nähden vaikka laskurini.jotain kautta.

Ilmainen ruokapäiväkirja löytyy esim fineli.fi josta löydät ruoka-aineet myöskin.

Katso proteiinit kuntoon, noin 1g per paino koska muutoin laihdutat lihaksista ja sitä et halua.

Liiku huvin vuoksi päivittäin kevyesti puolisen tuntia että poistuvat kilot sulaisi nätimmin kehostasi.

Opettele uudella tavalla syömään.

Siinä se.

Laskuri näytti energian tarpeen 2166. Eli 1200 kcal pitäisi syödä että laihtuu 1kg/vko,aika rankkaa. Ei ihme että ihmiset repsahtaa.

BMI näytti 37,7

Ap

Vierailija
20/79 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jotain apua pätkäpaaston noudattamisesta. Kyse ei ollut niinkään mun kohdalla siitä, että olisin innostunut paastosta, vaan että vuorokaudessa on lyhyempi aika syödä. Tällöin moni kalori saattaa jäädä

syömättä, kun aika syömiseen yksinkertaisesti loppuu. Itsellä sopinut erityisesti niin, että syön aamiaisen, mutta kaikki iltasyöminen jää pois ja juuri tuo iltanapostelu oli mun heikko kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan