Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloasunto, pieni eteinen, pieni kylppäri... meneekö teillä hermot siihen, kun joka paikka kurassa, kun lapset tulee ulkoa?

Vierailija
02.04.2021 |

Vai miten selviätte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt vain kasvattamalla sietokykyäni kuran suhteen. Ja riisumalla välillä lapselta ulkovaatteet jo ulkona.

Vierailija
2/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Tietysti välillä haaveilee isosta omakotitalosta, jossa lapset voisi kirmata sivuovesta suoraan kylppääriin suihkuttamaan goretex-pukunsa puhtaaksi. Mutta pienellä vaivalla se toimii näinkin. Ulkoiluihin lapset pukee näin kevätkaudella yleensä kumisaappaat, kurahousut ja -rukkaset, jotka riisutaan sisään tullessa jo alaovella. Sitten lapset riisuu omatoimisesti kodin eteisessä niitä suhteellisen kuivia ulkovaatteitaan ja itse vien ikeakassissa kuravaatteet kylpyhuoneeseen huuhdeltavaksi. Kuulostaa ehkä hankalalta, mutta menee ihan rutiinilla, niin ei ole hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse vien ikeakassissa kuravaatteet kylpyhuoneeseen huuhdeltavaksi. Kuulostaa ehkä hankalalta, mutta menee ihan rutiinilla, niin ei ole hankalaa" Vaikka olen ikea-vastainen niin eiku se kassi mukaan ulos,ja alaovella kurarytkyt sinne kassiin,se on siinä! Mulla oli pikkunen tuulikaappi ja sitten sen jälkeen iso eteinen,mutta ne kurarytkyt riisuttiin siinä ulkona jo,asuttiin toki maantasalla mutta silti

Vierailija
4/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuravuatteet kirjoitti:

"itse vien ikeakassissa kuravaatteet kylpyhuoneeseen huuhdeltavaksi. Kuulostaa ehkä hankalalta, mutta menee ihan rutiinilla, niin ei ole hankalaa" Vaikka olen ikea-vastainen niin eiku se kassi mukaan ulos,ja alaovella kurarytkyt sinne kassiin,se on siinä! Mulla oli pikkunen tuulikaappi ja sitten sen jälkeen iso eteinen,mutta ne kurarytkyt riisuttiin siinä ulkona jo,asuttiin toki maantasalla mutta silti

Saa käyttää jotain muutakin isoa kassia! Ikeakassista vaan heti ymmärtää, millaista tarkoitetaan! :)

Vierailija
5/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meni hermot jo veljeeni kun olimme pieniä ja silloin päätin etten isona halua asua pienessä kerrostaloasunnossa, joten tein kaikkeni että sain hankittua ison yli 200 neliöisen ja yli 7000 neliön tontilla olevan omakotitalon, jossa on kodinhoitohuone. Siellä voi suihkutella kuravaatteet ja lattiat puhtaiksi ilmannettä on koko kämppä hiekassa.

SUOSITTELEN!

Vierailija
6/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muksut oli oikein kurassa niin hain pihalle ämpärissä vettä  ja harjalla/rätillä kuurasin enimmät liat pois. Jos lapsilla oli kurahousut niin riisuin ne jo talon ulko-ovella pois ja huuhdoin sitten ne kylppärissä suihkussa. Eli ei mennyt hermot. Mutta nykyään melkein menee hermot kun meillä on ihmeellisen pieni "tuulikaappi" ennen varsinaista eteistä. Mahtuu 1 ihminen. Ja lapset ovat jo aikuisia. 

Vierailija
7/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen niitä, jotka sanoo, että ne ei käytä ollenkaan kuravaatteita muualla kuin päiväkodissa. Ilmeisesti eivät asu kerrostalossa, koska täällä on kyllä ihan välttämättömät.

Vierailija
8/8 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kerrostaloissa ole vesiletkua ulkona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme