Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoilevat naiset:

Vierailija
13.08.2006 |

mitä seuraavista teet itse ja jos et niin miksi?

-tankkaat auton

-huolehdit tuulilasinpesunesteet ja öljyt

-viet auton huoltoon tarvittaessa

-käyt katsastuttassa autosi itse.

Paljonko ajat kuukaudessa?

Itse teen kaikki nämä. Ajan autoa n. 2000 km kk.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma auto.

Niin ja pesen ja imuroin autoni itse.

Vierailija
2/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan auton itse, mutta kaiken tuon muun tekee mies. Miksikö? Meillä on sellainen työnjako. Minä hoidan enemmän kotitöitä ja mies huolehtii autoista. Mies tykkää enemmän pitää huolta autoista kuin kodista ja minä tykkään enemmän pitää huolta kodista kuin autoista.

En tarkalleen tiedä mitä ajan kuukaudessa. Työmatka tulee olemaan (työt alkaa päivänä minä hyvänsä) reilu 10 km suuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tankkaan auton

-en huolehdi tuulilasinpesunesteistä ja öljyistä Koska lasinpesuneste kuuluu miehen hommiin ja mulle tiskikoneen putsaus. Näin on sovittu. Öljyt vaihdatetaan huollossa, itse ei pelleillä.

-vien auton huoltoon tarvittaessa

-käyt katsastuttassa autosi itse jos on ihan pakko. Mutta ks tuo tiskikonekohta, tämä on sovittu miehen hommaksi.

Ajan satakunta kilometriä kuussa pientä kaupunkiajoa...

Vierailija
4/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan 4000-10000 km/kk, enkä sössi liikenteessä niinkuin suurin osa naiskuskeista.

Vierailija
5/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan itse ja varaan ja vien auton huoltoon. Renkaita en enää vaihda enkä pissapoikaa täytä enkä muutenkaan huolla. Nuo tekee huoltoliike huoltosopimuksen puitteissa. Käyn silloin tällöin pikahuollossa täyttättämässä pissapojan ja muutenkin tsekkaamassa että kaikki on ok. Olen duunissa nimittäin huoltoliikkeen lähellä ja on siten helppo katsoa milloin on jonoa huoltoon ja vieminenkin on vallan vaivatonta. Imuroin ja pesen autoni itse ja viikonloppuna vahasinkin.

Ja ajan kuukaudessa noin 3000 km.

Vierailija
6/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisiä " tietokoneita" oikein tien päällä voi korjata.

Vierailija
7/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-tankkaat auton

Kuukaudessa en kovin paljoa aja, ehkä jonkun 100 km maksimissaan.

Tosin silloin tällöin on sellaisia piikkejä, että ajan lähes 1000 km. päivässä.

Vierailija
8/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No kyllä meidän autossa ainakin toimii.

Vierailija
9/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo olikin vain teoreettinen esitys. Meillä ei pissipojasta ole vielä vesi (tia mikä lie litku) loppunut, koska MIES OSAA ENNAKOIDA KOSKA SE ON LOPPUMASSA JA TÄYTTÄÄ SEN AJOISSA!!! Tosin kuin Sinä, joka joudut pysyhtymään huoltoasemalle täyttämään sen, koska olet niin pölvästi ettet osaa täyttää sitä ajoissa (kuten tuossa äsken kerroit " osaavasi" tehdä).

Näköjään miesten ja naisten ymmärrys autoja kohtaan on eri tasolla, ainakin sinun ja miesten, jos et ole ennakoivaa sorttia (minun mieheni on, siksi autostani ei lopukaan tuulilasineste, eikä tuulilasini naarmuunnu, kuten epäilit).

Tuollaiset autohommat ovat TYLSIÄ. Jos kerran mies tekee niitä vapaaehtoisesti ja mielellään, niin miksi ihmeessä itse kävisin kaikenmaailman putkiloita täyttelemään? Mieluummin istun kotona sohvalla ja olen avuton eli esim surffaan netissä.

Vierailija
10/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajan 4000-10000 km/kk, enkä sössi liikenteessä niinkuin suurin osa naiskuskeista.

Noin sanoo juuri suurin osa kolareiden aiheuttaneista. En minä mutta ne muut....huoh. Suuret luulot sulla on itsestäsi.

Vierailija
11/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa meillä autojutut eikä minun ole tarvinnut opetella. Jos ajaessani sattuu jotain, soitan miehelleni tai tutulle tiepalvelumiehelle. On joskus sattunutkin, esim. nokkahihna on katkennut, ja siihen tyssäsi matka. Ajan vain satunnaisesti.

Vierailija
12/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autohommelit kun ei vaan kiinnosta ja olen usein joutunut pyytämään huoltsikalla apua erilaisissa asioissa ja huomannut kuinka huonoa/olematonta palvelua niissä saa (paitsi miesautoilijoilta, jotka ovatkin sitten vähän polleita kun pääsevät pätemään).

Vierailija
13/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto uusi ja siinä on huoltosopimus, joten öljynvaihdot jätän käytännössä korjaamolla, koska kuuluu kuukausittaiseen hintaan.

Ajan nykyään aika vähän, koska työmatkani on niin lyhyt, voisin melkein kävelläkin, jollei tarvitsis lapsia tarhaan viedä.

Silloin kun ajoin vanhalla autolla, vaihdoin kyllä öljyt itse ja renkaat. Kerran pakoputkenkin.

Miksi tälläistä kysellään?

Vierailija
14/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

40, mistä moinen pätemisen tarve?

Risteysalueelta, liittymistä tullessa, valoissa ei osata lähteä liikkeelle, melkeinpä peruutetaan päälle.

Puhumattakaan että osattais lukea niitä nopeusrajoituksia, vaan joskuis väännetään jopa 70 km satasen alueella. Koskee myös miehiä! ARGH!

Vierailija
15/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tankkaan auton

-huolehdit tuulilasinpesunesteet ja öljyt; en, mies huolehtii ne pyytämättä.

-viet auton huoltoon tarvittaessa; vien jos tarvii, mies kertoo jos tarvii :)

-käyt katsastuttassa autosi itse; voin käydä jos tarvii, tähän asti mies hoitanut ne, mutta nyt mulla on ihan ikioma auto (ostin keväällä, että josko menis itse katsastukseen sitten)

Paljonko ajat kuukaudessa? noin.1500km/kk

Vierailija
16/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-tankkaat auton

JA ajan 2000-3000km/kk

Vierailija
17/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tankkaat auton Tankkaan auton itse, ellei mies satu lainaamaan autoani silloin kun tankki alkaa olla tyhjä.

-huolehdit tuulilasinpesunesteet ja öljyt Kyllä. Olen opiskeluaikana kerran jopa vaihtanut öljyt, mutta nykyisin sen hoitaa huolto. Mutta tarkistaan siis nesteiden tasot ja osaan tarvittaessa lisätä.

-viet auton huoltoon tarvittaessa Kyllä.

-käyt katsastuttassa autosi itse. Kyllä.

Paljonko ajat kuukaudessa? Noin 1500km.

Vierailija
18/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö kotona pyykkiä ja tiskaatko, mites vaipanvaihto?

Juu en TODELLAKAAN, sitä varten on VAIMO!

Ja jos lapsella tulee paskat housuun kesken ulkoilun, haukun vaimon pystyyn kun pääsen kotiin, hänen tehtävä on ennakoida tällaiset asiat!

Menkääs muijat itteenne!

Vierailija
19/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on minulla käytössä, mies ajaa bussilla.

Vierailija
20/50 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan renkaatkin ja pyyhkijän sulat, sulakkeet, tulpat. Helppoa kun heinänteko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi