Mitä aprillipiloja olette bonganneet?
Esim. lehdissä tai muualla. Mä olen joko ihan sokea, vai onko niin, ettei tänä vuonna ole paljoa pilailtu?
Kommentit (56)
Kaikki pilat ei näyttäydy helposti tai ollenkaan.
Itse en tänään viitsi lukea mitään muuta, kuin tätä palstaa. En halua astua ansaan.
Verohallinnon verokortti oli hauska. Oli tehty pankkikortin näköiseksi ja kuudelle kortin aktivoijalle oli 1000€ bonus tiedossa. Instasta bongasin
Vierailija kirjoitti:
Koronatartunnat laskussa. hah hah
Tuota uutisoitiin jo eilen. Tuskinpa pila.
Twitterin aina luotettavassa uutisvirrassa kerrottiin että suomalainen csc perustaa nasan kanssa datakeskuksen kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Verohallinnon verokortti oli hauska. Oli tehty pankkikortin näköiseksi ja kuudelle kortin aktivoijalle oli 1000€ bonus tiedossa. Instasta bongasin
Onneksi eivät ämpäriä luvanneet, olisi kaatunut koko verohallinnon palvelu.
Puolustusvoimat taas esittelee instagramissa M21 taisteluämpäriä
Vähänkö tämä nauratti 😂
Tässä taas jotain jota voisi kuvitella aprillipilaksi muttei sitä näytä olevan.
En oo bongannut, en oo ehtinyt paneutua lehtien lukemiseen, kun aamupäivä meni työnteossa ja nyt pitäis valmistautua iltatöihin. Mutta mun 6-vuotias lapsi aprillasi, että heillä oli ollut koulussa makaronilaatikkoa, vaikka aiemmin kertoi, että oli ollut mannapuuroa. Että semmonen aprillipila tuli vastaan.
En ole mennyt etsimään mitään, mutta Keskisuomalaisesta huomasin Ähtärin karhupuiston vaijerivedätyksen.
Yhdessä facebook-ryhmässä ylläpito laittoi nimilistan porukasta, jotka hetetään ulos ryhmästä koska eivät ole koskaan kommentoineet mitään ja ovat muutenkin tylsiä. Oisin voinut uskoa, mutta heti alla luki, että aprillipilahan se on. Oisivat voineet vähän pidemmälle vedättää.
Vierailija kirjoitti:
En ole mennyt etsimään mitään, mutta Keskisuomalaisesta huomasin Ähtärin karhupuiston vaijerivedätyksen.
Tästä oli juttua jo ajat sitten, eli ei ole aprillipilaa.
Blind Gossipissa oli, että Meghan ja Harry aikovat synnyttää lapsensa suorassa lähetyksessä, oli ihan hyvä. En heti tajunnut aprillipilaksi.
Työpaikan intrassa kerrottiin kalapuikkojen ympärille lanseerattavista fanituotteista. Varmemmaksi vakuudeksi oli kuva kalapuikkopaidasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö tämä nauratti 😂
Ylempi viesti on kommenttini ja avautumaton linkki on aprilli pilani. Dislikestä päätellen ainaskin yksi jäi ansaani 😂 Joten...
🎶Aprillia, aprillia, syö silliä ja juo kuumaa kuravettä päälle🎶
Hailuodon kunta aikoo kaivaa autotunnelin nykyisestä lauttarannasta suoraan Oulun keskustan kallioparkkiin.