Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki Tampereen " vauvaharrastukset" pinoon :o)

13.08.2006 |

Olisi kiva, jos kerättäisiin kaikki tiedossa olevat Tampereen vauvaharrastukset (esim. vauvauinnit, vauvatanssit, muskarit, perhekerhot jne....) yhteen pinoon!

...ja vielä kivempaa olisi saada myös pieni kuvaus kyseisestä harrastuksesta / paikasta omilla mielipiteillä höystettynä. Suositteletko vai etkö suosittele?

Ainakin meidän perhemme olisi hyvin kiitollinen moisesta pinosta; olemme juuri muuttaneet Tampereelle ja 3 kuukauden ikäinen neiti äitinsä kanssa olisi innoissaan lähdössä erilaisiin harrastuksiin, mutta minne...

KIITOS!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kerran kuussa torstaisin on vauvakino aamupäivisin Koskikeskuksen Finnkinossa.

Käy kattoos Finnkinon sivuilta

http://www.finnkino.fi/tapahtumat/default.asp?f=155&

en oo ikinä ollu, mutta kehuttu kovasti. Olisin toki menny jos oisin päässy, mutta ollaan ulkomailla.

Toinen foorumi on yahoogroup: tampereenvauvat2006 eli siellä juttelevat tamperelaiset äidit ja äideiksi vuonna 2006 tulevat. He järkkäävät myös n.kerran kahdessa viikossa tapaamisia puistoissa jne. Olen itse ollut mukana kerran ja ihan kivaa oli.

Napapiiriä voin suositella. Oletko tutkinu MLL sivuja? En tunne heidän tarjontaa, mutta ilmeisesti toimintaa löytyy.

t.äitee ja Titus 6,5kk

2/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hukkuuko tämä viesti tänne vanhaan ketjuun (googlailin vauvaharrastus hakusanalla), mutta haluaisin "mainostaa" Tampereella perheliikuntakeskus Hipassa alkanutta vauvazimbaa. Otin yhteyttä sinne, koska Tampereella ei järjestetty kansanopistossa suosittua babybrazil -kurssia tänä vuonna. Eli kannattaa aina soitella kansanopistoihin, tanssikouluihin, urheiluseuroihin tai MLL:lle, jos on jotain tiettyä toimintaa jota haluaisi, mutta mitä ei omalta paikkakunnalta löydy. 

Ja tunnustan suoraan, että on omakin lehmä ojassa, eli toivon, että zumbatyylisistä rytmeistä löytyviä äiti+lapsi -pareja löytyy jatkossakin sen verran, että viitsivät pyörittää tuntia. :) Isoille sisaruksille oli ainakin viimeksi kehitelty jotain toimintaa tunnin ajaksi, mutta kannattaa soittaa sinne onko tämä vielä voimassa. Hipan facesivuilta löytyy mainos ja lisätietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivut on vaan facebookissa, mutta SirkusRakkausPumPum järjestää kaikenlaista touhua lapsille ja lasten kanssa! Ehdottomasti tutustumisen arvoinen!

https://fi-fi.facebook.com/pages/SirkusRakkausPumPum/396729203715637?sk=info

4/9 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annantupa, Hervantatupa ja Linnainmaantupa.

Avoinna kaikkina arkipäivinä. Yhteistä toimintaa, leikkiä, vauvapiiri, yhteinen ruokailu, vapaata seurustelua, lastenhoito. Mainio paikka tutustua oman alueensa äiteihin (ja miksei isiinkin, heitäkin käy). Minulle perhetupa oli todellinen henkireikä, kun oman kodin seinät kaatuivat päälle. Parasta meidän perheelel on avoin aukioloaika, voi tulla ja mennä omien rytmiensä mukaan, harvakseltaan tai vaikka päivittäin.

tetuko.fi/?sivu=6#perhetuvat

Vierailija
5/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 7kk ikäinen poika, ja ei vielä ennen kesätaukoa päästy porukoihin mukaan, mutta ajattelin tässä syksyllä lähteä pojan kanssa harrastamaan. Ainakin mitä mulle on kehuttu, on Napapiiri (Kalevassa). Siellä järjestetään sekä muskaria että äiti-lapsi-tanssia. Viimeksi kun katsoin, ei vielä ollut sivuja päivitetty, mutta laitan tähän osoitteen jota voi käydä kurkkimassa. Sieltä saa myös yhteystiedot, joista voi tiedustella.

www.lapsiperhe.net/napapiiri/

Vierailija
6/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kans asustellaan, eikä oo hirveesti tullu tutkittua noita vauvaharrastuksia. Mut jotain ois kiva tehdä, varsinki ku aattelin jäädä vähäksi aikaa hoitovapaallekin. Tytär tällä hetkellä 5 kuukautta.

Vierailija
7/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytiin Sampolassa ja kivaa oli, vaikkakin ohjaaja oli aika paljon sairaana.

Toinen juttu on kaupungin vauvauinnit, mutta niihin tais jo hakuaika mennä umpeen.

Tietääkö joku muskareista yli 1-vuotiaalle jotka olis ilta-aikaan, mä kun olen jo töissä..

Vierailija
8/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin suositella Maija Salon musiikkileikkikoulua joka sijaitsee Epilässä. Kävin siellä esikon kanssa 3 vuotta ja koko sen ajan oli sama opettaja. Muskari oli todella hyvä! Paljon erilaisia soittimia, ihania leikkejä ja lauluja, monipuolinan, tasokas, lämminhenkinen. Aloittaisin siellä kuopuksen (6kk) kanssa syksyllä, mutta eipä kannata kun ollaan maasta muuttamassa pois ihan pian.

Birdy

Vierailija
9/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet tyttöni (1v 2kk) kanssa seurakunnan järjestämässä muskarissa siitä lähtien kun tyttö oli 6kk ja se on ollut mukava harrastus. Muskareita järjestetään ympäri Tamperetta, joten matka harrastukseen on useimmiten lyhyt eli vaunutellen pääsee. Itselläni ainakin kynnykseksi lähtemiseen voisi kurjilla säillä tulla juuri pitkä matka ja lähtemisen vaikeus. Seurakunnan muskari ei myöskään ole kovin kallis (noin 50 euroa/lukukausi).

Kaukajärven Spiral-saleilla järjestetään myös eri-ikäisille lapsille jumppaa. Siellä on ihan pienillekin vauvoille äiti-vauvajumppaa. Itse en tosin ole siellä käynyt.