Miten onnistuit saamaan kiltin ja empaattisen miehen?
Vaikka olen koko ikäni yrittänyt löytää kilttiä miestä, en ole sellaista onnistunut saamaan. En edes niitä perässävedettäviä nössöjä. Sekin olisi parempi kuin ne persoonallisuushäiriöiset miehet, joita olen vetänyt puoleeni.
Ovatko kaikki kiltit (siis aidosti kiltit - ei uhrautuvaisen kiltit marttyyrit) ja empaattiset miehet jo varattuja? Millaisista naisista he kiinnostuvat? Miksi kiltti ja empaattinen nainen ei kelpaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä "kiltteys" edes tarkoittaa?
Ei ainakaan sitä että märisee av-palstalla siitä miten naiset kaikkoaa vaikka on tosi kiltti. Oikeasti kiltit ja empaattiset miehet eivät tee luonteestaan numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on äärettömän kiltti, empatiskyvyssä on tosin treenattavaa... Hän oli 27v, kerran aiemmin seurustellut pidempään. Sillä luonteella olisi saanut paljon naisia, mutta naiset eivät nähneet ulkokuoren alle (paitsi minä). Hän ei meinaan ole metsän korein kuusi, mutta ihan siedettävä ja rakastuin lopulta myös olemukseen kun sydän on kultaa. Jos haluat saada kiltin miehen, älä sorru blokkaamaan pelkän ulkonäön perusteella. Hyvännäköinen ja kilttiys on harvoin samassa paketissa, ainakin harvemmassa kuin pelkkä kiltteys. Toisaalta pinnallisuuteen sortuva nainen ei ansaitse kilttiä miestä...
Nyt aletaan pääsemään jo lähemmäksi totuutta eli ulkonäön puutteeseen loppuu lähes kaikkien naisten kiinnostus.
Pitäisi saada se komeanaamainen mies joka olisi myös kiltti. Kiltteys ei ole se kynnyskysymys vaan ulkonäkö.
Ehkä kaikki eivät halua rumaa miestä, jonka empatiakyvyssä on treenattavaa. Kyllä puolison täytyy sytyttää fyysisesti (tällä nyt en tarkoita mitään kiiltokuvapoikaa, osa minut sytyttäneistä miehistä on ollut jopa rumia). Empatian puute on kuitenkin pahempi turn off. Antaa tyhmän vaikutelman ihmisestä, kun ei pysty asettumaan toisen asemaan, vaan se on älyllisesti liian suuri haaste.
Yleensä itseään kilttinä ja empaattisena pitävät ovat itse niitä persoonallisuushäiriöisiä piruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on äärettömän kiltti, empatiskyvyssä on tosin treenattavaa... Hän oli 27v, kerran aiemmin seurustellut pidempään. Sillä luonteella olisi saanut paljon naisia, mutta naiset eivät nähneet ulkokuoren alle (paitsi minä). Hän ei meinaan ole metsän korein kuusi, mutta ihan siedettävä ja rakastuin lopulta myös olemukseen kun sydän on kultaa. Jos haluat saada kiltin miehen, älä sorru blokkaamaan pelkän ulkonäön perusteella. Hyvännäköinen ja kilttiys on harvoin samassa paketissa, ainakin harvemmassa kuin pelkkä kiltteys. Toisaalta pinnallisuuteen sortuva nainen ei ansaitse kilttiä miestä...
Nyt aletaan pääsemään jo lähemmäksi totuutta eli ulkonäön puutteeseen loppuu lähes kaikkien naisten kiinnostus.
Pitäisi saada se komeanaamainen mies joka olisi myös kiltti. Kiltteys ei ole se kynnyskysymys vaan ulkonäkö.
Riittäisikö sille kiltille miehelle siis seksitön suhde? Sellainen, jossa nainen ei kokisi häntä puoleensavetäväksi vaan vain kaveriksi?
Vai jälleenkö yritetään myydä ajatusta, että naisen pitää vain opetella haluamaan miestä, jota ei luonnostaan haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki eivät halua rumaa miestä, jonka empatiakyvyssä on treenattavaa. Kyllä puolison täytyy sytyttää fyysisesti (tällä nyt en tarkoita mitään kiiltokuvapoikaa, osa minut sytyttäneistä miehistä on ollut jopa rumia). Empatian puute on kuitenkin pahempi turn off. Antaa tyhmän vaikutelman ihmisestä, kun ei pysty asettumaan toisen asemaan, vaan se on älyllisesti liian suuri haaste.
Anteeks nyt vaan, olen tuo jonka miehellä on empatiakyvyssä petrattavaa... Kyllä se kiltteys ja kultainen sydän voi merkitä ihan hirveästi, ja kuten sanoin, opin kyllä rakastamaan hänen ulkoistakin olemustaan, satuin vaan ihastumaan luonteeseen ensin. Ja empatiakykynsä hän menetti isänsä kuollessa, se oli hänelle niin iso menetys ettei osaa enää asettua toisten asemaan jos auto menee rikki tai sormeen tulee haava. Hän mieltää sen niin, että shit happens, eikä kannata ottaa niin vakavasti. Itse olen herkkä ja kaipaan joskus halia, hän ei vaan osaa nähdä sitä tarvetta mutta hellittelee kyllä kun menen kainaloon ja pyydän läheisyyttä. Kukaan ei ole täydellinen, edes kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Minä olen edes sen verta komea, että naiset kiinnostuvat avoimesti toisinaan. Olen vain todella nirso ja herkkänahkainen. Usein nainen ei ole minua kohtaan vastaavasti kiltti, ja sitä minä en voi sietää. Kaverisuhteissa naisten kanssa pieni ilkeily menee, kun se on miestenkin kesken normaalia.
Ja kuinka moni "kiltti" mies oli dissaamassa maajussi maailmalla -naisia kun oli hampaat silleen ja tälleen? Aika moni mies ei välitä naisen kivasta luonteesta mikäli hänellä on ulkonäkövirheitä.