Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen alle vuoden tuntemasi miehen kanssa jos suhteessa olisi luottamuspulaa ja jatkuvia riitoja?

Vierailija
01.04.2021 |

Mies syyttää, etten ole tosissani suhteessa koska en ole vielä luopunut vuokra-asunnostani ja muuttanut asumaan yhteen hänen kanssaan. Olen luvannut muuttaa yhteen hänen kanssaan ja käytännössä asumme jo hänen asunnossaan. Mies on kuitenkin vuoden alusta laskien käskenyt riitojen yhteydessä minut ulos asunnostaan viitisen kertaa ja on myös ottanut minulta samassa yhteydessä pois avaimet.

Olen sanonut, että riitojen on loputtava ennen, kuin uskallan irtisanoa pitkäaikaisen vuokra-asuntoni. Mies taas sanoo, ettei voi luottaa minuun niin kauan, kuin en pidä kiinni lupauksestani irtisanoa vuokra-asuntoni. Tästä puolestaan kuulemma aiheutuvat riidat sitä kautta, ettei mies voi luottaa minun olevan tosissani. Lisähuomiona se, että mies epäilee minulla olevan suhde vuokraisäntääni (ei todellakaan ole eikä koskaan ole ollutkaan).
Kumman pitäisi mielestäsi joustaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi muuttanut yhteen alle vuoden parisuhteen perusteella edes Mr Täydellisen kanssa.

Vierailija
2/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on tässä tilanteessa oikea ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä kun voit! Epäilykset tuppaa vaan pahenemaan mitä tiiviimmäksi suhde etenee. Haluatko loppuelämäsi pelätä jokaisen tekosi seuraamuksia ja valmistautua mustasukkaisuuskohtauksiin?

Vierailija
4/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä muuttaisi vaan lähtisin suhteesta lätkimään jo tänään.

Vierailija
5/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kontrolloiva sika.

Vierailija
6/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies syyttää, etten ole tosissani suhteessa

- mies on kuitenkin vuoden alusta laskien käskenyt riitojen yhteydessä minut ulos asunnostaan viitisen kertaa ja on myös ottanut minulta samassa yhteydessä pois avaimet.

- mies sanoo, ettei voi luottaa minuun

- mies epäilee minulla olevan suhde vuokraisäntääni

Yhteenmuuton sijaan sinun kannattaisi nyt ottaa aikalisä. Miten neuvoisit tytärtäsi, joka sanoisi että "mies TAAS käski minut ulos asunnostaan ja otti avaimeni pois, lisäksi hän väittää, että minulla on suhde vuokraisäntääni"? Kehottaisit etsimään paremman miehen, eikö totta?

Miksi siis itse jäät kynnysmatoksi?

Vierailija
7/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Olisinko valmis vaihtamaan mukavan elämäni parisuhdehellvettiin?

Siltä tuo tilanteesi kuulostaa nyt, mietipä miten tilanne kehittyy kun luovut omasta kodistasi

Älä edes mieti asiaa vaan valitse oma elämäsi

Vierailija
8/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä näytä. Jatkakaa omissa asunnoissa.

Vierailija
9/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, en olis tollasen ihmisen kanssa ollenkaan. Jos luottamus on noin huonossa jamassa noin alussa, niin onnea vaan teille.

Vierailija
10/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on tässä tilanteessa oikea ratkaisu.

Samaa mieltä. Mies yrittää kontrolloida sinua. Voit joutua lopulta todella pahaan tilanteeseen jos irtisanot asuntosi ja muutat hänen luo. Kontrollointi ja riidat ei siihen lopu.

Vierailija
11/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät luottamuspulasta ja riitelystä niin muuta vaan samaan talouteen.

Vierailija
12/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle riittäisi jo yksi kerta, jos riidan päätteeksi minut heitetään pihalle. Kiitos ja hyvää loppuelämää.

Vierailija
13/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhteen muutto oli ajateltu - millä tavalla asunnosta tulisi yhteinen teille?

Vierailija
14/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan AV:n vakiovastauksen: erotkaa. En lukenut aloitusta.

Vierailija
15/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsisin parempaa seuraa/olisin yksin vähän aikaa ennen uutta suhdetta.

Vierailija
16/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt joku, että miksi tällaista itsestäänselvyyttä pitää edes kysyä. Mies on ihan sekaisin päästään ja sitten ap kysyy, että "pitäisiköhän muuttaa saman katon alle tuon miehen kanssa?". 

Vierailija
17/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella lopettaisin suhteen välittömästi.

Vierailija
18/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä pidä muuttaa yhteen tuossa tilanteessa. Tilanne ei varmasti tule ainakaan paranemaan, jos muuttaisitte yhteen. Mies keksisi aina vaan uusia aiheita epäillä sinua. Juokse!

Vierailija
19/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän tuo vasta alkaakin painostamaan jos ei ole pakopaikkaa. Ei jatkoon tämä ukkeli

Vierailija
20/20 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ao yksikin hyvä syy, miksi tuollaisessa suhteessa kannattaa olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi