Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka ja muodoton synonyymeja?

Vierailija
01.04.2021 |

Vartaloani on haukuttu aina.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. 

Vierailija
2/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, hoikka voi olla muodokas koska se on se luusto joka tuo muodot.

Ylipainoiset naiset kutsuvat itseään "muodokkaaksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi. Minuakin sanotaan hoikaksi, varmaan koska kapea vyötärö sekä luut paistavat joissain kohtaa läpi. Silti minulla on 70E kokoa olevat rinnat.

Vierailija
4/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole.

Vierailija
5/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kapea lantio, joten niistä luista ei muotoa juuri tule.

Ap

Vierailija
6/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kenenkään vartalon muotojen tai muodottomuuden arvostelua.

Vierailija
7/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vyötärönympärys on 60 ja lantion ympärys 90, eli on sekä hoikka, että kurvikas.

Vierailija
8/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Henk. koht. pidän hoikasta muodosta enemmän.

Vierailija
9/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kenenkään vartalon muotojen tai muodottomuuden arvostelua.

Sitä paitsi kehonpositiivisuus on muotia, vaikka se onkin koronan riskitekijä. Suurin osa teholle joutuneista on lihavia. Ja vaikka selviäisivätkin, tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.

Vierailija
10/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pulleakin voi olla muodoton. Tai he usein ovatkin, koska rasvalla on taipumus pakkautua vyötärölle.

Itse olen hoikka, mutta ihan muodokas. Vyötärö-lantiosuhde on 0,7. Eli en ole tasapaksu pötkylä.

Vierailija
11/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muodoilla tarkoitetaan rintoja, niin siinä tapauksessa ovat synonyymeja.

Vierailija
12/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Todella hoikalla voi aivan hyvin olla isot rinnat.

Vierailija
13/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Todella hoikalla voi aivan hyvin olla isot rinnat.

Erittäin harvinaista.

Vierailija
14/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat synonyymejä, jos näitä av-palstan "kurvikkaita" mammoja on uskominen. 

Vierailija
15/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Riippuu ihan ihmisestä. Minä olen ihan alipainon rajoilla, eli hoikka. Lähes keskipituinen, mutta vyötärö on vain 58cm. Lantio kuitenkin 88cm, eli tiimalasi olen. Kun rinnatkin on 65G, eli kyllä ihan hoikallakin voi ne tissit olla isommat. On vaan sitä rintakudosta enimmäkseen minulla. Vaikka painaisin 10kg enemmän, ei nuo paljon isommat vielä olisi. Koska olen painanutkin joskus ja sama koko meni silloinkin.

Vierailija
16/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehätyn ainakin itse miehenä 100 kertaa enemmän Janni Hussin kaltaisesta rinnattomasta urheilijasta kuin pul lukasta naisesta jolla in isot rinnat suuren rasvaprosentin ansiosta...

Vierailija
17/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Riippuu ihan ihmisestä. Minä olen ihan alipainon rajoilla, eli hoikka. Lähes keskipituinen, mutta vyötärö on vain 58cm. Lantio kuitenkin 88cm, eli tiimalasi olen. Kun rinnatkin on 65G, eli kyllä ihan hoikallakin voi ne tissit olla isommat. On vaan sitä rintakudosta enimmäkseen minulla. Vaikka painaisin 10kg enemmän, ei nuo paljon isommat vielä olisi. Koska olen painanutkin joskus ja sama koko meni silloinkin.

Av:lla on yllättävän paljon 10 vuotta ikäistään nuoremmalta näyttäviä mammoja, jotka ovat hoikkia ja kurvikkaita, varustettuna vähintään G-kupin luomurinnoilla (roikkumattomilla tietysti!).

Vierailija
18/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ei varmaan tarkoita mitään langan laihaa? Voi hoikka olla muodokas. Todella laihalla taas vaikka olisi leveä lantio ja kapea vyötärö, ei kuitenkaan yleensä ole peppua ja tissejä ainakaan omasta takaa. Pelkkä ''luustomuodokkuus'' ei iske itseeni.

- M 25

Vierailija
19/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av:lla on yllättävän paljon 10 vuotta ikäistään nuoremmalta näyttäviä mammoja, jotka ovat hoikkia ja kurvikkaita, varustettuna vähintään G-kupin luomurinnoilla (roikkumattomilla tietysti!).

Minä en ole täällä juuri tällaista huomannut. Itse olen pariin ketjuun tän maininnut, kun välillä just huudellaan ettei hoikilla ole muotoja. Ja ei nää muuten juuri roiku, koska vaikka onkin se G-kuppi, ei ole jäätävän isot. Vaan suhteutettuna vartaloon. Kuppi on samaa kokoa kuin vaikka 80D. Kynä kyllä just ja just pysyy rinnan alla.

Vierailija
20/21 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen Pena 63 v huutelee? Täällä on 26 v nainen, hoikka ja urheilullinen, kuitenkin hyvin naiselliset muodot omaava. Naiset on monesti kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi