Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin läimäys elämältä kasvoille, jonka olet saanut?

Vierailija
31.03.2021 |

Niin, siinä se kyssä. Kylmä suihku, rude awakening jonka jälkeen silmäsi avautuivat jonkun asian suhteen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh.... onks tuossa korrelaattivirhe, kun en oikein tajunnut kysymystä. Onneksi tarkensit.

Pahin oli ehkä se kun tajusin, ettei kukaan ole täysin luotettava. Peräti kolme eri henkilöä, joihin olin koko ikäni luottanut kuin vuoreen, paljastuivat kuzipäiksi valehtelijoiksi. Nämä siis kolme eri tapausta, jotka eivät liity toisiinsa. Vakavampaakin on tapahtunut, mutta jotenkin tuo luottamuksen katoaminen on tehnyt minusta kyynisen.

Vierailija
2/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti sillä aikaa kun olin synnyttämässä lastamme. Sanoi, ettei pääse paikalla, koska ei voi irrottautua töistä. Kaiketi pettäminenkin siis käy työstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana elämäni miehelle, sairastuin syöpään, raskaus piti keskeyttää, enkä syövän jälkeen voinut saada enää lapsia. Mies halusi omia lapsia ja lähti.

Vierailija
4/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh.... onks tuossa korrelaattivirhe, kun en oikein tajunnut kysymystä. Onneksi tarkensit.

Pahin oli ehkä se kun tajusin, ettei kukaan ole täysin luotettava. Peräti kolme eri henkilöä, joihin olin koko ikäni luottanut kuin vuoreen, paljastuivat kuzipäiksi valehtelijoiksi. Nämä siis kolme eri tapausta, jotka eivät liity toisiinsa. Vakavampaakin on tapahtunut, mutta jotenkin tuo luottamuksen katoaminen on tehnyt minusta kyynisen.

Sama kokemus paitsi että riitti yksi ihminen johon luotin ja jolle uskouduin, ja joka oli minulle vähän kuin puuttuman jääneen äidin korvike. Paljastui ettei hän edes pidä minusta. Sen jälkeen maailma on ollut kokonaan eri paikka. En usko että saan enää ikinä takaisin luottamusta elämään.

Vierailija
5/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että narsistiin kerran haksahtanut tekee saman virheen luultavasti uudestaankin. Todella kylmä läiskäys naamaan tajuta, että koko parisuhde perustuu paskalle ja mun mustamaalaamiselleni selkäni takana.

Vierailija
6/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjaimellisesti kuoleman porteilla. Se avasi silmiä monenkin asian suhteen. 

Vierailija
7/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi, että koko ikäni isänäni pitänyt mies ei olekaan biologisesti isäni. Tämä selvisi muuta kautta kuin suoraan häneltä tai äidiltä. 

Vierailija
8/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten varmaan tuu koskaan riittämään parisuhteeseen. Hirveesti ei oo vaihtoehtoja kuin itsemurha....

Vierailija
9/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudenrakastettu puolisoni petti parhaan ystävättäreni kanssa. Joka sattui olemaan myös hänen veljensä vaimo. Ja olimme myös kumpikin lastemme kummit ristiin rastiin.

Se oli pahinta.

Vierailija
10/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se etten varmaan tuu koskaan riittämään parisuhteeseen. Hirveesti ei oo vaihtoehtoja kuin itsemurha....

Paljonkin vaihtoehtoja. Ei parisuhde ole mikään elinehto. 

Vierailija
11/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen menettäminen. Mikään ei ole pahempaa kuin se. 

Vierailija
12/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja ikuinen ulkopuolisuuden olo.

Vierailija
13/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut uraa, tulevaisuus on jo takana

Vierailija
14/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avovaimoni petti, kun samaan aikaan oltiin kihoissa ja suunniteltiin häitä. Mietin pitkään, miksi käytäntö ja ajatukset ehtivät lähteä niin pitkälle eri suuntiin.

Vierailija
15/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun valkeni miten tyhmä oikeasti olenkaan

Vierailija
16/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vaikka ero ?

Vierailija
17/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten kuolemat ja ahdistuneisuushäiriöni.

Vierailija
18/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tämä kokonaisuus on.

Vierailija
19/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tajuaa miten pinnallista elämää kaikki elävät. Miten ihan kaikki ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen perustuu pinnallisuuteen.

Vierailija
20/35 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tämä kokonaisuus on.

Sama. Kokoknaisuus oli ennen ihan hyvä.