Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa että minun kanssa on tosi tylsää ja moittii muutenkin

Vierailija
31.03.2021 |

Olen itse tyytyväinen elämään, mutta hänelle ei riitä mikään. Juo ja varsinkin sitten on ilkeä. Eniten häntä ottaa päähän, ettei pääse baariin. On jo lähempänä 50v. Ärsyttää, että pahotan mieleni, vaikka tuo on hänen typerää pentumaista kiukuttelua. Kun saan tarpeeksi voimia, lähden. Mutta neuvokaa, miten sivallan takaisin. Tällä hetkellä tunnen vain inhoa ja vihaa. Olen ollut aina hyvä hänelle ja pistänyt perheen kaiken edelle, tässä on palkka tolta ku*ipäältä. Itkettää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämää. Ehkä mieskin oppisi jotain, jos huomaisi että sulla on omia menoja, harrastuksia ja menet elämässä eteenpäin, samalla kun toinen valittaa ja yrittää siirtää vastuun omasta elämästään puolison harteille. Kun valittaa, sano että en nyt jaksa tuollaista negatiivisuutta ja mene tekemään omia asioita.

Vierailija
2/4 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille hyvän elämän mittari on se, pääseekö baariin. Nuoremmat arvostavat muitakin asioita. Oma äitinikin on tuollainen. Huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä nyt kovin elämään tyytyväiseltä vaikuta.

--lähinnä kuulostaa siltä, että "kyllähän MINÄ olisin tyytyväinen, MUTTA KUN TOI TOINEN.."

Olet itse tyytymätön ja syytät siitä toista?

Ota itse vastuu omasta elämästäsi, onnellisuudestasi ja onnettomuudestasi.

Tekosyiden sijaan tee tarvittavat muutokset tai ryve omassa loskassasi.

Sille toiselle suun soittaminen ei ole muutoksen tekoa.

Vierailija
4/4 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras näpäytys on, kun miehestä tulee sinulle kuin ilmaa. Älä reagoi ollenkaan. Opettele pokerinaama. Elä omaa elämääsi ja tee, mitä lystäät. Make your anger expensive...