Suomalaiset ovat kauniimpia maskilla.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kauniimpia pussi päässä.
Pidätkö useinkin?
Krista Kiuru on ainakin mun mielestä jopa ihan nätti maskin kanssa, mutta ei ilman.
Tämä! Olen miettinyt miksei tästä tehdä jotain kampanjaa, jos halutaan maskinkäytön lisääntyvän.
Onhan nimittäin niin, että aika monella ihmisellä on kauniit silmät. Naisilla (useimmiten) on tapana vielä jorostaa niitä meikkaamalla. Monta kertaa on hiljakkoin käynyt niin, että vaikka kaupassa on pistänyt silmään kaunis katse, joka sitten maskin riisumisen jälkeen on paljastunut kuuluvan muutoin varsin tavanomaisen näköiselle ihmiselle.
Ihan yhtä samantekevää viehättävyyden kannalta onko maski suun vai silmien edessä; mieluiten näkisin kokonaiset kasvot ja kuulisin kokonaisen äänen
Niin on! Joillakin on niin kauniit silmät 😍
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru on ainakin mun mielestä jopa ihan nätti maskin kanssa, mutta ei ilman.
Aha. Olipas "kivasti" sanottu.
Voisin ite kokeilla panna jollain kankaalla naamani pystysuoraan puoliksi. näkyisi, yksi korva, tukasta puolet, puoli otsaa, toinen silmä, puoli nenää, puoli suuta, puolet parrasta. Kai sekin on sallittua. Kärsiihän siinäkin oma viihtyvyys ja viehättävyys
Vierailija kirjoitti:
Minusta Krista on kauniimpi ilman tummaa rajausta silmien alareunassa. Siis jopa meikittömänä, maskissa ja tukka poninhännällä. Hän varmaan meikkaa autopilotti päällä eikä ole pohtinut meikkaustyyliä päivittämistä.
Muuten olen alkanut pitämään hänen sellaisesta topakan äidillisestä asenteesta. Jos tulisi jokin vielä suurempi hätä niin Krista Kiuru olisi viimeinen, joka joutuisi paniikin valtaan. Tavallisissa oloissa hän ei saanut käyttöön hänessä olevia vahvuuksiaan.
Kuinka hel.vetin kauan ajattelit jankuttaa samasta aiheesta?? NIIN PUUDUTTAVAA.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olen miettinyt miksei tästä tehdä jotain kampanjaa, jos halutaan maskinkäytön lisääntyvän.
Onhan nimittäin niin, että aika monella ihmisellä on kauniit silmät. Naisilla (useimmiten) on tapana vielä jorostaa niitä meikkaamalla. Monta kertaa on hiljakkoin käynyt niin, että vaikka kaupassa on pistänyt silmään kaunis katse, joka sitten maskin riisumisen jälkeen on paljastunut kuuluvan muutoin varsin tavanomaisen näköiselle ihmiselle.
Maskin peittävyyden vuoksi voi käyttää nyt enemmän näyttäviä korviksia. Itse hankin Weecosista muun muassa kevyitä vanerikorviksia.
Palstan rumauli taas siirtämässä rumuudestaan johtuvaa kestämätöntä tuskaansa muihin internetissä. Koita jo uskoa, et tule ikinä riittämään. Ainoastaan tällaiset miehet kelpaavat suomalaisille naisille:
https://i.pinimg.com/564x/2e/2c/a1/2e2ca1b0115f50a63df1c93e62378892.jpg
https://image.citycdn.fi/01/38/64/28/1a649d06217ef1f61050d47e866bc3da.j…
Ja mitä aikaisemmin sisäistät sen, niin sitä nopeammin voit keskittyä elämässäsi muihin asioihin naisten sijaan :)
Ei noita voi mieheksi vielä sanoa, nuorukaisia mielestäni.
Minä en. Maski kadottaa korkeat poskipäät ja kauniit huulet. Silmät ei ole mun paras osa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä siitä mutta pari vuotta sitten kun Krista Kiuru oli laihduttanut ihan kunnolla ja tukkakin oli pesty, niin kyllä se nätti nainen on.
En tiedä mikä tuli sitten että näyttää ratkenneen aivan lopullisesti.
Ulkomaiset ovat myös.