Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää nämä suuhengittävät lenkkeilijät lenkkipoluilla

Vierailija
31.03.2021 |

Jos teidän on ihan pakko "päästä lenkille" GLOBAALIN PANDEMIAN aikana niin voitteko yrittää juostessanne hengittää nenän kautta, sen hirveän suuähkyhengittämisen sijaan? Esim. koiravanhemmilla ei ole paljon valinnan varaa; koira pitää ulkoiluttaa tilanteesta riippuen. Saa sitten tuolla lenkkipolulla kokoajan peitellä suuta ja varoa, kun lenkkeilijät tulevat vastaan sylki suusta roiskuen.🙄

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pyllyreiän kautta hengittämistä

Vierailija
22/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä suuhengitän käytännössä aina. En saa kunnolla nenän kautta happea. Ilmankos minua niin moni inhoaa. Syynä on purentavika. Minusta saa varmaan sen takia puhua rumasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu kiinni hölkkääminen tai juokseminen on todella vaikeaa ainakin minulle ja tietääkseni yleisemminkin. Jos on vauhtia, niin sitä happea vain tarvitaan lihaksia varten. Varmaan joku hiljainen hiippailija voi kulkea suu kiinni, mutta jos on vauhtia, niin itse kyllä pidän suuta raollani, jos haluan. Mietin enemmän terveyttäni kuin jotain pahantahtoista muita kyyläävää tyyppiä.

Vierailija
24/24 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. koiravanhemmilla ei ole paljon valinnan varaa; koira pitää ulkoiluttaa tilanteesta riippuen.

On valinnan varaa.

Voi vaikka laittaa sen karvaisen liukumiinakoneen lihoiksi ja ostaa kissan.