TIS-Joanna on kansanedustajan tytär
https://www.seiska.fi/kotimaa/tiesitko-tvssa-seksia-varatun-miehen-kans…
Sanattomaksi vetää.......
Kommentit (38)
Ns. näkymätön kansanedustaja, ikinä kuullut edes nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Jos lapsi on noin moraaliton niin mitä on isä? En minä ainakaan tuota enää äänestäisi.
Olisin kyllä veikannut kokkaretta, mutta perslapsihan se oliikin.
Ikinä kuullutkaan tuollaisesta kansanedustajasta.
Niin? Näkee että perussuomalaiset synnyttävät Suomeen hyvännäköisiä ihmisiä. Senkö halusit tulla kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Paljonkin väliä. Kansanedustajat edustavat tätä valtiota ja kansaa. Siellä pitäisi olla Suomen parhaat ihmiset. Joilla on osaamisen lisäksi moraali ja asenne oikea. Ihminen joka on kasvattanut tuon kaltaisen ihmisen ei ole kykenevä edustamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Jos lapsi on noin moraaliton niin mitä on isä? En minä ainakaan tuota enää äänestäisi.
Muistaakseni Suomessa isät sen enempää kuin äiditkään eivät ole vastuussa AIKUISTEN lastensa tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Näkee että perussuomalaiset synnyttävät Suomeen hyvännäköisiä ihmisiä. Senkö halusit tulla kertomaan?
Mutta kasvattavat ne täysin vinoon ja kieroon.
Se, mikä mua ihmetyttää tässä ihan todella paljon, on se, että miksi pitää hymyillä tuota ankkahymyä? En ole ikinä osannut nähdä siinä mitään viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Paljonkin väliä. Kansanedustajat edustavat tätä valtiota ja kansaa. Siellä pitäisi olla Suomen parhaat ihmiset. Joilla on osaamisen lisäksi moraali ja asenne oikea. Ihminen joka on kasvattanut tuon kaltaisen ihmisen ei ole kykenevä edustamaan ketään.
Onneksi sinä olet täydellinen <3
Kuka edustaja se on? En halua klikata linkkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Muistaakseni Suomessa isät sen enempää kuin äiditkään eivät ole vastuussa AIKUISTEN lastensa tekemisistä.
Ihminen on aikuisena juuri sellainen kuin hänet on kasvatettu
No se, että räävitte täällä tuollaisia tekoja, ei tee teistä yhtään parempia ihmisiä. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edustaja se on? En halua klikata linkkiä
Joanna on Seiskan selvityksen mukaan lahtelaisen Perussuomalaisten kansanedustajan Rami Lehdon tytär
Ylpeä iskä menee heittämällä läpi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Ihme, kun tuolla ajattelu"kyvylläsi" on kykenevä edes kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Ihminen on aikuisena juuri sellainen kuin hänet on kasvatettu
Tai sitten ei. Moni hiljaiseksi vaiennettu on kaukana hiljaisesta aikuisena jne. jne. Maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen kuin sinun mielesi.
https://www.seiska.fi/telkkari/nyt-se-sitten-tapahtui-kettu-vihdoinkin-…