Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut lapsen päiväkodin työntekijään

Vierailija
31.03.2021 |

Olen yhden lapsen yksinhuoltaja. Lapsen isä ei ole ollenkaan kuvioissa. Lapsen päiväkotiryhmässä on vasta aloittanut uusi, miespuoleinen työntekijä johon olen korviani myöten ihastunut. Hän on todella komea ja lempeä, ja lapsenikin usein hehkuttaa häntä. En tietenkään voi tehdä asialle mitään, sillä jokaisella on oikeus olla työpaikallaan niin että sinne ei tulla ehdottelemaan mitään. Mutta silti haaveilen jatkuvasti tästä miehestä. Toisaalta tuntuu että voisin saada tunteilleni vastakaikua, sillä hän on niin ystävällinen ja hymyillen ottaa pitkän katsekontaktin kun vien tai haen lasta. Mutta toisaalta, niinhän ne kaikki muutkin työntekijät käyttäytyvät. Mitä teen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat sinkkuja, mikä estää?

Vierailija
2/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette molemmat sinkkuja, mikä estää?

En tiedä onko hän edes sinkku. Ja mitä jos en saakaan vastakaikua? En enää ikinä kehtaisi viedä lastani päiväkotiin jos saisin pakit tältä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainoa naispuolinen yh joka siellä käy. Kyllä niillä muillakin emätin lepattaa.

Vierailija
4/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottele rauhassa, eihän sitä koskaan tiedä mitä siitä kehkeytyy.

Vierailija
5/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet ainoa naispuolinen yh joka siellä käy. Kyllä niillä muillakin emätin lepattaa.

Tiedän, ja varmasti henkilökunnastakin löytyy joku joka kuolaa tämän komistuksen perään. Jos päätyisimmekin yhteen niin olisin kyllä varmaan mustasukkainen.

Vierailija
6/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin satunnaisesti tapaamaani psykiatriin.

Ajatelkaapa sitä, miten noloa se on. Kun olen jo puumaiässä.

No, onneksi hän ei saa koskaan sitä tietää.

Vierailija
7/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihastumiset menee ohi. Toimisin noin kuin sinä olet jo ajatellutkin eli en tekisi mitään aloitetta. Eihän sitä tiedä, vaikka hän tekisikin joskus aloitteen, mutta helpompaa varmaan olisi vain yrittää unohtaa nyt nuo haaveet.

Vierailija
8/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattihymy ja ammattiystävällisyys.

Ihanilla ihmisillä on usein elämää myös työpaikan ulkopuolella.

Vierailija
9/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin et ole varmasti ainoa jos se yhtään lohduttaa

Vierailija
10/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut oppilaaseeni (opetan aikuisia!) ja se onpi nainen myös. 

Vierailija
11/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihastumiset menee ohi. Toimisin noin kuin sinä olet jo ajatellutkin eli en tekisi mitään aloitetta. Eihän sitä tiedä, vaikka hän tekisikin joskus aloitteen, mutta helpompaa varmaan olisi vain yrittää unohtaa nyt nuo haaveet.

Toisaalta on helpompaa antaa olla, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Olen todella ihastunut ja kohtaan tämän ihmisen viitenä päivänä viikossa. Välillä tuntuu että sydän pakahtuu!

Vierailija
12/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen etunimi kirjaimella K ?

Vierailija
13/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työyhteisö ei tule katsomaanhyvällä.

Vierailija
14/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kyllä. Haaveillaankohan me samasta miehestä?

Vierailija
15/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kyllä. Haaveillaankohan me samasta miehestä?

Voi olla, onko nimi Keijo? 🤔

Vierailija
16/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän sama juttu, paitsi että se mies oli vaksi lapseni iltaharrastuspaikassa. Avasi siis oven aina kun jonkun lapsen vanhempi soitti ovikelloa. Meillä alkoi juttu luistaa tosi hyvin ja kohta jo tapailtiin.  Oli hänellä kyllä toinenkin työ. Nyt ollaan oltu yksissä jo yli 10 vuotta, ja 2 yhteistä lasta on :)

Vierailija
17/22 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan somesta hänet jo etsinyt.....selvitä onko vapaa..... pitkiä katseita ja flirttiä vaan kehiin kun haet ja viet lasta.... ;)

Vierailija
18/22 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies päiväkodissa? Hyi hitto. Vetäisin lapseni sieltä pois. Koskaan ei voi olla liian varovainen mitä tulee lapsen turvallisuuteen.

Tuli itelläkin mielee, että pedofiilit yleensä hakeutuu tämmösiin töihin. Pedofiilit on myös äärimmäisen mukavia lapsille ja niiden vanhemmille.

Vierailija
19/22 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mielestäsi komea, niin hän on perussäännön mukaan myös kaikkien muiden naisten mielestä komea. Sen lisäksi hän on töissä päiväkodissa (mahdollisesti kaupungilla/kunnalla?), missä on noin 500 muuta naista töissä sosiaali/sivistyspuolella. Tuskin olet juuri hänen kiikarissaan, jos odottelemaan jäät.

Vierailija
20/22 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ihanaan päiväkodin "tätiin", hänen hymynsä pelastaa päiväni.

En kehtaa kuitenkaan tehdä asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme