Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on eettisin paikka mihin lahjoittaa ehjät merkkivaatteet?

Vierailija
31.03.2021 |

Minulla esim samujin ja marimekon ja vuokon vaatteita perintönä, en jaksa myydä niitä itse ja käydä av yv rumbaa.

Uff ilmeisesti ei hirveän hyvä, mikä olisi parempi? 2km säteellä myös Fida, Spr Kontti ja Kierrätyskeskus. Mikä näistä on paras?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesy ❤️

Vierailija
42/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisistä on käyttää ne itse loppuun ja vähentää näin tarpeettomien riepujen ostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle.

Vierailija
44/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet, oli ne sitten merkkivaatteita tai ei, ovat ongelmajätettä ja maailma hukkuu vaatteisiin, erityisesti naisten vaatteet.

Jos joku kirpputori esim. SPR ottaa hyvää hyvyyttään, niin hyvä. Tai seurakuntien kirpputorit.

Vaatteista ei ole pulaa, ei edes köyhillä, vaan heilläkin kaapit pursuaa vaatteista ja esim. SPR niitä saa jopa vientipalkalla.

Vierailija
45/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahat eivät ole yhteiset, tietysti toinen vanhempi maksaa puolet sinun ansion menetyksestä, kuin olisit töissä.

Näin meitä äitejä valistettiin jo 80-90-luvulla ja se malli on edelleen hyvä.

Miksi äidin/naisen pitäisi raskauden, synnyksen ja lapsen hoitovastuun lisäksi yksin kantaa perheen taloudellinen vastuu ja mies saisi porskuttaa, kun lasta ei olisikaan, eikä tarvitsesi mistään luopua, vaikka lapsi yhteinen projekti.

Vierailija
46/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita perintönä?!? Okei...

Vierailija
47/49 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat merkkejä, joita tietyt ihmiset havittelevat. Hopen ja muiden vähävaraisia auttavien vaatetta ne eivät ehkä ole. Sinne tarvitaan hyvää ja tavallista käyttövaatetta ja peruslaatumerkkejä. Itse veisin UFFiin. Ne kuitenkin kerää ja kierrättää ja työllistää eli siinä mielessä tekevät hyvää työtä. Ja UFFin asiakaskunta on sitä, joka riemuitsee tuollaisista hyvistä löydöistä.

Vierailija
48/49 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesy kirppis.

Vierailija
49/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä myyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi