Ethän jätä koirankakkoja keräämättä? Espoolaiseläinlääkäri muistuttaa: "Monet eivät ehkä ymmärrä, että..."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jatatko-sinakin-koirankakat-keraama…
Siinä teille linkki aivottomat koirien paskottajat jotka eivät kerää jätöksiä.
Kommentit (11)
Kakat on erityisen vaarallisia pikkuisille koiranpennuille. Olkaa kilttejä ja kerätkää ne.
Muistakaa että kaikki mikä narskuu hampaissa tuulisella säällä ei ole hiekkaa...
Tämä korjautuu helposti kun annetaan lupa ampua koirat joiden jätöksiä ei siivota. Hakisin heti aseluvan ja pienoispistoolin ko. tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä korjautuu helposti kun annetaan lupa ampua koirat joiden jätöksiä ei siivota. Hakisin heti aseluvan ja pienoispistoolin ko. tarkoitukseen.
Ei se koiran syy ole, että omistaja ei kerää paskoja. Omistaja pitäisi ampua, ei koiraa.
ValoPallo kirjoitti:
Kakat on erityisen vaarallisia pikkuisille koiranpennuille. Olkaa kilttejä ja kerätkää ne.
Pikkuisten koiranpentujen paikka ei ole yleisellä paikalla, jossa voi joutua kosketuksiin jätösten kanssa. Vasta kun tehosterokotukset on saatu, voi kulkea huolettomammin, mutta silti järki päässä. Hihnalenkit eivät kuulu pennun elämään.
Tuttuni ei kerää koiriensa kakkoja koska "ne kasat on niin pieniä, jos mulla ois iso koira niin kyllä mä sit keräisin"
Erityisesti inhottaa ihmiset, jotka ei voi kerätä niitä paskojaan koska "hyi kakkaa". Miten tuollaisella henkilöllä voi olla edes koiraa. Mitä jos se koira sairastuu tms. ja ripuloi perskarvansa likaisiksi tai paskoo ympäri kämppää? Mahtaa omistajaa ahdistaa.
Mun koira kakka yleensä samaan paikkaan 3 krt päivässä. Miettikää mikä kasa siinä olisi kuukauden päästä, jos en keräisi pois!
Vierailija kirjoitti:
ValoPallo kirjoitti:
Pikkuisten koiranpentujen paikka ei ole yleisellä paikalla, jossa voi joutua kosketuksiin jätösten kanssa. Vasta kun tehosterokotukset on saatu, voi kulkea huolettomammin, mutta silti järki päässä. Hihnalenkit eivät kuulu pennun elämään.
No on ne vaarallisia vielä vähän isommillekin pennuille. Kaupungissa ei ole muuta mahdollisuutta, kuin laittaa pienikin pentu hihnaan ja mennä sinne, minne muutkin, eli puistoon. Siellä ne muiden jättämät kakatkin on. Kuka puhui hihnalenkityksestä?
Niin, vieppä tässä koira leikkaukseen kun ympäristö on täynnä paskaa...