Miksi ajatellaan, että lapsiperheet ovat köyhiä?
Kun tilastollisesti ne lapset syntyy hyväosaisiin perheisiin nykyisin.
Kommentit (7)
Osa perheistä on, ei kai missään ole väitetty että yleoses ottaen ovat köyhiä.
Ainakin ovat aina ruikuttamassa kuin köyhät.
Tätä minäkin ihmettelen. Kaikista EU-maista Suomessa on vähiten köyhiä lapsiperheitä. Suomen köyhät ovat yksineläjiä. Muissa EU-maissa yksineläjät ovat harvemmin köyhiä.
Suomessa lapsiperheitä tuetaan enemmän kuin missään muussa maassa. Silti lapsiperheet vain uhriutuvat ja kitisevät tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Kaikista EU-maista Suomessa on vähiten köyhiä lapsiperheitä. Suomen köyhät ovat yksineläjiä. Muissa EU-maissa yksineläjät ovat harvemmin köyhiä.
Suomessa lapsiperheitä tuetaan enemmän kuin missään muussa maassa. Silti lapsiperheet vain uhriutuvat ja kitisevät tauotta.
Vaalien alla tätä kitinää vaan tuodaan esiin jotta voidaan antaa tyhjiä lupauksia.
Lapsiin menee paljon rahaa. Tai no vauva pärjää vähällä mutta iän myötä kulut kasvaa. Itse pärjään tuloillani, mutta jos minulla olisi lapsi niin tekisi tiukkaa.
Tätä mäkin olen ihmetellyt. Ite ollaan jos nyt ei rikkaita niin ainakin varakkaita. En tunne yhtään köyhää lapsiperhettä.
No niitä lapsia on syntynyt vähän aikaisemminkin kuin "nykyisin" ja ovat edelleen lapsia perheissä.