Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konstan vaimon haastattelu menaisissa

Vierailija
31.03.2021 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4239fa78-283e-4a38-ba3b-bd4781…

Konstan vaimo tuntuu siltä, että sitä on koko nuoruus ja elämä notkuttu ahtaissa raameissa pelkän lapsilauman keskelle. Tuli jotenkin reppana olo haastattelusta, vähän vainoharhaisen mustasukkaisen ihmisen juttuja. Pitää todistella olevansa ykkönen, kun Konsta tekee salkkareita - siis mitä. Se on näyttelemistä? Ihan äkkiseltään viiden lapsen isä ei tunnu ykkössaaliilta muutenkaan varsinkaan jos näyttää reippaasti vanhemmalta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko pakit Konstalta?

Vierailija
2/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen mustasukkaisuuteen kannattaisi hakea ammattiapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti hyvä namipala sängyssä teininä. Muttei enää.

Vierailija
4/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli Sirpa Selänne mieleen.

Vierailija
5/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli Suomea ihastunut??? Keneltä näin kuuli? Varmaan Konstalta itseltään vain.

Vierailija
6/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli Suomea ihastunut??? Keneltä näin kuuli? Varmaan Konstalta itseltään vain.

🤭

Vierailija
7/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Vierailija
8/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa vähän samanlainen surullinen hahmo. Eri

Vierailija
9/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Uhriutuminen? Minä hoidan lapsia, kun mies saa tehdä töitä. Kaikki haluu mun miehen, mutta minä olen ykkönen... eletään miehen ja lasten kautta. Missä oma elämä?

Vierailija
10/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset antaa näitä haastatteluja? Kyllä Konsta voi kertoa itse itsestään ja työstään. Miksi vaimon pitää antaa haastatteluja hänestä. Minä ainakin sanoisin, että jos tehdään haastattelu, tehdään se minusta. En ole mieheni assistentti, pr-henkilö, sivuhahmo tai jokin jatke. En puhu miehestäni tai hänen puolestaan.

Vierailija
11/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ihan peloissaan, että joku kinkku vie miehen.

Vierailija
12/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensä nämä syvää luotaavat vaimojen antamat haastattelut ovat ennakoineet pikaista tulevaa eroa. Toivottavasti tämä on poikkeus. 

Vierailija
13/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aami ei ole mitenkään surullinen, vaan tosi hauskan oloinen ja pirteä nainen, hyvin samanlainen kuin Konsta itsekin. Jaksaa hullutella eikä ota kaikkea niin vakavasti. Aami vaikuttaa harvinaisen fiksulta naiselta, joka on onnistunut yhdistämään monen lapsen äitinä olemisen vahvaan omaan elämään naiseuttaan unohtamatta, saa tietenkin paljon apua Konstalta, joka muistaa kyllä kauniin vaimonsa ja vie tätä kahdenkeskisille treffeille lapsiarjen lomassa. Aamin blogitekstit ovat tosi hyviä, en ihmettele yhtään, että on saanut kustannussopimuksen. 

https://scontent-lcy1-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x…

Vierailija
14/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Tuttu juttu -showssa nähtiin, että tässä on symppis pari, jossa vakka on löytänyt kantensa. Ovat olleet yhdessä kohta 20 vuotta ja vieläkin onnellisia ja rakastuneita. 

Vierailija
15/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psyyke ei kyllä kestäis elämää missä mä olen lapsia synnyttävä kotiäiti jonka ainoa elämä tuntuu olevan lastenhoito ja sen pelkääminen että lähteekö mies yhtäkkiä jonkun lapsettoman matkaan. Toivottavasti nää on oikeesti niin onnellisia ku instagram antaa ymmärtää.

Vierailija
16/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksaa olla 13 vuotta kotiäiti? Tai jotain 30, kuten Sirpa? Tuleeko aina se vaihe, jossa katkerana tilitetään, miten kaiken tein miehen ja lapsien eteen? Vai onko jotkut ihan onnellisia hamaan loppuu asti?

Vierailija
17/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksaa olla 13 vuotta kotiäiti? Tai jotain 30, kuten Sirpa? Tuleeko aina se vaihe, jossa katkerana tilitetään, miten kaiken tein miehen ja lapsien eteen? Vai onko jotkut ihan onnellisia hamaan loppuu asti?

Tuskin Sirpa ilman massia ainakaan jää. Ei olisi koskaan itse pystynyt niin tienaamaan.

Vierailija
18/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se Tuttu juttu -showssa nähtiin, että tässä on symppis pari, jossa vakka on löytänyt kantensa. Ovat olleet yhdessä kohta 20 vuotta ja vieläkin onnellisia ja rakastuneita. 

Ei kai noissa tuttujuttu- showssa mitään ihmeellisempää syväanalyysia parisuhteen tilasta tehdä. 

Vierailija
19/32 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aami ei ole mitenkään surullinen, vaan tosi hauskan oloinen ja pirteä nainen, hyvin samanlainen kuin Konsta itsekin. Jaksaa hullutella eikä ota kaikkea niin vakavasti. Aami vaikuttaa harvinaisen fiksulta naiselta, joka on onnistunut yhdistämään monen lapsen äitinä olemisen vahvaan omaan elämään naiseuttaan unohtamatta, saa tietenkin paljon apua Konstalta, joka muistaa kyllä kauniin vaimonsa ja vie tätä kahdenkeskisille treffeille lapsiarjen lomassa. Aamin blogitekstit ovat tosi hyviä, en ihmettele yhtään, että on saanut kustannussopimuksen. 

https://scontent-lcy1-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x…

Moi Aami. Me ollaan onnellisia teidän ydinperheen puolesta, mut ihan siltikään en osta tota teidän julkisuuskuvaa. - äiti itsekin, naimisissa, asunto ja pettävä mies 

Vierailija
20/32 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Sirpa ilman massia ainakaan jää. Ei olisi koskaan itse pystynyt niin tienaamaan.

Rahalla ei saa itsetuntoa.