Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteishaku hajottaa

Ap
31.03.2021 |

Olen 30v. Kotiäitinä ollut viime vuodet. Ylioppilastutkinnon suorittanut aikanaan ja sittemmin ollut duunarihommissa ennen useamman vuoden hoitovapaata. Aloin hakemaan korkeakouluhakuun ja puoliso totesi että valinta tehtävä tarkoin koska voin ikäni puolesta opiskella enää yhden ammatin. Em hänen mukaansa sovellu osaan paikoista joihin hakua mietin, varmaan oikeassa. Joku kolmenkympinkriisi alkoi nyt kolkuttaa. Tosi epävarma olo ja ahdistaa jo nyt hainko huonosti ja tulenko ylipäätään mihinkään hakemaani valituksi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi ei kyllä ole oikeassa. Saat opiskella niin monta ammattia kuin haluat. Vai mitä hän tarkoitti sillä?

Hänen mukaan se että olen ollut useamman vuoden kotiäitinä niin ei varaa enää ikäni puolesta olla useampaa vuotta koulunpenkillä jos haluaa työelämään päästä kun en ole kuitenkaan enää ns. nuori työnhakija

-ap

Ja tämä on ihan totta. Itse pidin nuorena ja typeränä useita välivuosia "lomaillen", ja ei jeesus mikä työmaa ollut saada töitä kun valmistui yli kolmekymppisenä. Ei edes hyvät paperit alalta auta.

Mikä ala?

Vierailija
22/23 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeelle pääsyyn n. 40 vuotta siis.

Suvussani perinnöllistä sairautta jonka vuoksi useampi lähisukuun kuuluva menehtynyt keski-ikäisenä

-ap

Älä ajattele negatiivisen kautta. Voihan olla, että sinä et sairastu. Tai voi olla, että menehdyt huomenna.

Verenhyytymissairaus johon sukututkimus tehty. Kolme isovanhempaa, oma vanhempani ja vanhempani sisar kuolleet sisäiseen verenvuotoon 48, 54, 56 ja 60- vuotiaina. Minulla kuitenkin terveet elämäntavat pienentääkseni alttiutta vaikka samainen sairaus aiheuttanyt itsellänikin ajoittain terveysongelmia

Eikö tuohon ole lääkitystä?

Ei ole ainakaan mitään lääkettä ehdotettu kenellekään suvussani sairastavalle. Itsellä ollut parikymppisestä asti muutaman kerran sairaalajaksoja verenvuoto-ongelman takia

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut jota hajottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi