Sain tuparilahjaksi "live, love, laugh" sisustustarran, en millään ilkeäisi laittaa sitä seinälle
Koska inhoan niitä. Tämä lahjan antaja käy meillä usein ja tiedän että hän loukkaantuu, jos ei näe lahjaansa esillä. Mitä teen?
Kommentit (34)
Laita se seinälle ja ajattele sitä vitsinä :)
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntön kanteen?
Vessanoveen
Liimaa se johonkin sopivan kokoiseen peiliin. Peili esille kun kaveri tulee käymään. Sitten joskus sen voi vahingossa rikkoa.
Miten joku kehtaa antaa tuollaisen?
“I live, I burn with life, I love, I slay and am content."
- Conan the Cimmerian
Laita taulun taakse ja kun hän tulee käymään, taulu pois .
Tai sitten olet vain laittamatta, muutoin tulee lisää ajatelmia (tyynyjä, mukeja, laatikoita).
Inhottaa kaikki tuollaiset elämänasenteentuputus-taulut. Typerä idea viedä kenellekään lahjaksi sisustusesineitä. Laittaisin vessaan pöntöllä istuvan nenän eteen.
Koko ajan ei voi elää niin että miettii mistä joku loukkaantuu ja ei. Kestäköön seuraukset, kun ei sinua tuon vertaa tunne.
Tee siitä itse joku taulu, jonka heität esille kun kaveri käy kylässä.
Tai sitten esittele epäonnistunut asennus-yritys, missä koko tarra on vahingossa mennyt ihan ryttyyn eikä voi enää pelastaa :(
Mä sain kerran sellaisen pienen liitutaulun johon olisi voinut kirjoittaa esim. wi-fin salasanan esille. Ihan järkyttävä. Kirpparillehan se meni, oikeasti puolivahingossa (löysin sen kirppislaatikon pohjalta vasta paikan päällä), ja olen onnistunut välttelemään sen kohtalosta kertomista nyt pari vuotta :D
Mä voisin laittaa ironisesti. Mun kämppä ja elämä on niin kamala että sitä ei vois ajatella muuta kuin vitsinä.
No eiköhän jokaisella ole oikeus päättää, mitä kotinsa seinille laittaa ja kaverillasi aika oppia, ettei tuollaisia voi antaa lahjaksi tai ainakaan loukkaantua, jossei lahja pääse seinälle.
Tuunaa sitä vähän lisäkirjaimin. Liver, lover, slaughter on paljon lystimpi, näin esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
“I live, I burn with life, I love, I slay and am content."
- Conan the Cimmerian
Tuollaisen sisustustarran voisi jopa laittaa. Tosin toimisi paremmin sianverellä piirrettynä graffitina.
Ikävä saada kaiken laista krääsää lahjaksi.Olen sanonut suvlle että jos annatte jotain on se kahvi tai kynttilät. kaikki muu menee pois. Kotini on jo ylitäys.
Jos vaan sanot, että eiole sun tyyliä ja kysyt olisko kaverillasi sille parempaa käyttöä. Aina ei voi onnistua.
Käy liimaamassa se sen kaverin oveen.
Liimaa se ikkunaan.