Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi bodaavilla miehillä nousee aina kusi päähän?

Vierailija
31.03.2021 |

Varsinkin sellaisilla jotka ovat olleet mukavia, hoikkia ja hiljaisia ennen. Exästäkin aloin epäilemään että käyttääkö hormoneita kun alkoi treenaamaan suhteen aikana. Aluksi oli hoikka, hiljainen hissukka ja mukava mutta muuttui vi*umaiseksi, ylimieliseksi ja tosikoksi.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että se sali vaikuttaa jotenkin ihmiseen. Salilla kävijät kuvittelee, että se sali on ainoa oikea paikka, jossa saa hyvän (siis heidän hyväksymänsä) kropan. Kaikki muut liikuntalajit ja harrastajien vartalot voikin sitten haukkua.

Mamma ihan ite haukkui bodybuildereitä😁

Mies53v

Itseasiassa puhui yhdestä ukosta, exästään. Sinä yleistit sen koko sukupuoleen. Samaistut jostain syystä qusipäähän. Oletko qusipää?

Vierailija
42/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, ei mun mies ainakaan. Ei edes omista kokovartalopeiliä. Leppoisampaa ukkoa saa etsiä. Se on sellainen sopivan iso nallekarhu, ihana. Ottaa elämän sillai rennosti eikä todellakaan elä rahkalla ja tonnikalalla.

Mun mies on ihan samanlainen! Tosin kyllä näitä aloituksessa kuvatunlaisiakin löytyy, tiedän mitä ihmistyyppiä tässä tarkoitetaan. Mutta tosiaan ei läheskään kaikki ole sellaisia. Mun mies ei ikinä arvostele toisia eikä toisten ulkonäköä, eikä jauha muille treeniin liittyvistä asioista paitsi kysyttäessä vastaa. Keskenään me toki aika paljon siitä puhutaan, kun molemmat treenataan suht tosissaan. Mutta ei mun miestä kyllä haittaisi sekään jos minä haluaisin salin lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä pätemisen tarve? Ehkä pitäisi kysyä syytä siihen, miksi hiljainen, hoikka mies haluaa yhtäkkiä kasvattaa lihasmassaa. Mitä hän haluaa saavuttaa, mihin hän pyrkii lihaksilla, mitä häneltä puuttuu nykymuodossaan?

Ehkä siellä hiljaisen kuoren alla piilee aggressiota, epävarmuutta, tyytymättömyyttä, jotka nousevat bodauksen myötä esille ja saavat fyysisen ilmenemismuodon. Selittää "draivin". Bodaus nimittäin vaatii paljon itsekuria ja on pitkän aikavälin projekti.

Ehkei ap sittenkään tuntenut eksäänsä hyvin?

Vierailija
44/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin käy myös äkkiä rikastuville ja valtaa saaville miehille? He alkavat saada naisia aivan eri tavalla.

"Saada"?

Harhoissasi, poika.

Niinpä. Saatoin erehtyä.

Vierailija
45/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se varmaan poikaa wituttaa, kun treenaa itsensä möhkäleeksi eikä siltikään naiset kiinnostu, vaikka poju on harhoissaan niin kuvitellut. Pojut keskenään elättää tätä lihasharhaa, rahaharhaa, pituusharhaa. Naisvihaklaani.

Ongelma on oikeasti luonne, käytös ja äly, joita ei ole treenattu yhtään.

Laatunaisia noilla ensin mainitsemillasi arvoilla saa. Harmaita hiirulaisia tavismies hyvällä käytöksellä. Tuossa on vissi ero.

Vierailija
46/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sen tekee..neiti on hyvä ja katsoo peiliin.

mies53v

Ja sinä, joka ketjun pilaajaäijä, jätä muut rauhaan jatkuvalta dissaamiselta.Kiusaaja!!

Vierailija
47/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Sinä nyt syytät naisia vaikka omasta märästä pierustasi.

En syytä ketään. Mammoilla oli ongelma, ei minulla.Miehet ei päästelee märkiä pieruja. Noin tekee vain mammat ja Antti Tuiskun.😑

Mies53v

Sinun viestihistoriasi on 99% harhaista naisvihaa. Sitten itket kun et kelpaa naisille. Oksennus.

😁Ei mulla ole naisongelmia.

Mies53v

Vierailija
48/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on treenikaudella pinna kireällä ja kaikki ärsyttää. Kai se tiukka treeni vaikuttaa hormoneihin ja väsyttää.

Kestääkö treenikautesi neljä vuotta?

Koko elämän.

Vierailija
49/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että se sali vaikuttaa jotenkin ihmiseen. Salilla kävijät kuvittelee, että se sali on ainoa oikea paikka, jossa saa hyvän (siis heidän hyväksymänsä) kropan. Kaikki muut liikuntalajit ja harrastajien vartalot voikin sitten haukkua.

Mies53v

Itseasiassa puhui yhdestä ukosta, exästään. Sinä yleistit sen koko sukupuoleen. Samaistut jostain syystä qusipäähän. Oletko qusipää?

On se, tunnettu eri ketjuissa näillä palstoilla. Naisvihan ylläpitäjä!

Vierailija
50/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se homoeroottista kun miehen öljyää toistensa lihaksia ja sitten yhdessä  pullistellaan.

Mutta ei se minua haittaa

Bear-66

Vierailija
51/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies53v

Olen. Kaikki miehet on. Erikoisesti bokserit.

Mies53v

Vierailija
52/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Ja sinä, joka ketjun pilaajaäijä, jätä muut rauhaan jatkuvalta dissaamiselta.Kiusaaja!!

😍

Mies53v

Vierailija
53/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdf kirjoitti:

Samasta syytä, kuin pitkillä naisilla.

Molemmat luulevat, että he ovat kaikkien mielestä hyvännäköisiä

Olen pitkä nainen. Olen aina vihannut pituuttani. Se ei ole kaunista, haluaisin olla normaali, 160 cm pitkä.

Vierailija
54/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

😍

Mies53v

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
55/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Turtiaista. Kumpikin pää surkastunut ja sydän laajentunut ontoksi palloksi.

Vaaleanpunainen Hulk/Barbapapa.

Turtiainen oli voimanostaja ei bodari.

Vierailija
56/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on totta monen miehen kohdalla, olen huomannut.

Johtuu siitä, että miehet itse ihailevat lihaksia, jolloin he myös olettavat, että naiset tekevät näin, vaikka ei pidä paikkaansa.

Vierailija
57/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syynä pätemisen tarve? Ehkä pitäisi kysyä syytä siihen, miksi hiljainen, hoikka mies haluaa yhtäkkiä kasvattaa lihasmassaa. Mitä hän haluaa saavuttaa, mihin hän pyrkii lihaksilla, mitä häneltä puuttuu nykymuodossaan?

Ehkä siellä hiljaisen kuoren alla piilee aggressiota, epävarmuutta, tyytymättömyyttä, jotka nousevat bodauksen myötä esille ja saavat fyysisen ilmenemismuodon. Selittää "draivin". Bodaus nimittäin vaatii paljon itsekuria ja on pitkän aikavälin projekti.

Ehkei ap sittenkään tuntenut eksäänsä hyvin?

Voi olla.

Vierailija
58/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies53v

Ap ihan itse yleisti, johan tuossa otsikossakin sanotaan "Miksi bodaavilla miehillä...".

Vierailija
59/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tyytyä vetelään Sohva-Jarmoon.

Vierailija
60/63 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies muutu miksikään, mutta omat negatiiviset stereotypiasi nousevat heti pintaan kun on vähän kundillaa massaa päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi