Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?

Vierailija
30.03.2021 |

Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.

Kommentit (328)

Vierailija
121/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan jälkeen suosittelen vapaaehtoista maanpuolustustyötä. Monenlaisia hyvin edullisia kursseja luonnossa ja monilla yhdistyksillä on ilmainen ampumavuoro.

Vierailija
122/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
124/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimassa käyminen, kun luonnonvesissä mitenkään tarkenee. Parhaita sellaiset rannat, joista löytyy laituri tai useita metrejä korkea hyppypaikka. Uimassa käyminen tuntuu olevan hieman aliarvostettua ottaen huomioon kuinka monessa maassa on jokamiehenoikeudet, puhtaat rannat ja parhaimmillaan mahdollisuus kirkkaana kesäpäivänä uida pitkää lenkkiä ilman, että kukaan edes näkee.

Vierailija
125/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilonaiheita:

Luonnossa retkeily, makkaraa en osista kun sitä en syö, mutta notskilla voi tehdä muutakin, mun herkkua on kalavoileivät.

Yöpyminen luonnossa. Vaatii kyllä varusteet. Mä oon kaivanut vanhat kellarin kätköistä, tosin makuupussin hankin muutama vuosi sitten. Nää reissut rauhoittaa ja on voittajafiilis kun pääsee takaisin kotiin suihkuun ja patjalle.

Lukeminen: Kirjastolla on erittäin hyvä ilmainen palvelu, kun voi netin kautta varata haluamansa kirjat ja käydä hakemassa ne sitten kun kun tulee viesti, että kirja on noudettavissa.

Kirjastosta voi lainata myös kuntoiluvälineitä. Nyt mulla on kahvakuula ja oon netistä katsonut videoita ja treenannut niiden avulla.

Aurinkoinen tuulensuojainen paikka, retkipatja termariin juotavaa ja hyvä kirja. Kun on riittävästi vaatetta tarkenee yllättävän kauan lukea ja nauttia hyvästä ilmasta.

Avantouinti.

Leipominen

Vierailija
126/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapihtikävely, plogging. Hyödyllistä ja ilmaista.

Vierailija
127/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus keskustelupalstoilla. On halpaa ja helppoa. Olet vaan aina eri mieltä muiden keskustelijoiden kanssa.

Vierailija
128/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi. =)

Vierailija
129/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi

Vierailija
130/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkakkaa

Vierailija
131/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itseäsi! Itse tykkään pitää välillä sellasia iltoja että kuorin ihon, sheivaan koko kropan, kosteutan, laitan kynnet ja laitan kasvo-, huuli- ja hiusnaamiot, välillä myös esimerkiksi kuorintasukat! Saunaan voi myös mennä ja ottaa jotain hyvää saunajuomaa, sitten tekee hyvää ruokaa illalla ja katsoo vaikka lemppari sarjaa tai jotain elokuvaa ❤️

Vierailija
132/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpojen/ilmaisten tuotteiden keräily. Esim monesta paikasta saa ottaa kynän, niin voi eri firmojen kyniä keräillä. Silloin kun lasipullot olivat vielä yleisiä niin veljeni keräili pullonkorkkeja.

Vierailija
133/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen !

Siivoan keittiön, hyllyt tyhjiksi jne.

Tai tyhjennän lipaston ja mietinkö jätänkö kaikki.

Säännöllisesti käyn katsomassa kaappeja ja ihailen järjestystä.

Onpa ihanaa avaa vetolaatikko, eikä ole mitään turhaa.

Muutamme parin v sisällä. N kerran kk saan lihalaatikon tutulta, joka on kaupassa töissä.

Niitä on jo n 20-30. En usko tarvitsen enempää

Vierailija
134/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja pyöräily. Aivan loistavia liikkumis- ja ulkoilumuotoja molemmat. Pyörällä voi harrastaa myös matkailua.

Vierailija
135/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitkistä lenkeistä luonnossa ja nyt kun kevät tulee niin on mukava pulahtaa luonnonvesiin.

Saatan myös kuvailla autiotaloja. Niissä on vain jotain kivaa ja taiteellista. Sitten on kaikenmaailman kokkailut. ja kuvataide ja se kirjakin pitäs ehtii kirjoittaa. Niin joo sit pitäs alkaa tehdä peltitöitä. Ilmasta peltiä ja juottamista. Savustuspönttö olis aika kiva projekti. Siis aivot vaan raksuttaa ja ettii mahdollisuuksia.

Vierailija
136/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen

Vierailija
137/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaus

Vierailija
138/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskojen kerääminen kaduilta

Vierailija
139/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-ajan jälkeen suosittelen vapaaehtoista maanpuolustustyötä. Monenlaisia hyvin edullisia kursseja luonnossa ja monilla yhdistyksillä on ilmainen ampumavuoro.

Ei tule mitään koronanjälkeistä aikaa. Ja mitä puolustettavaa tässä teknokraattisessa maassa enää on? THL:ääkö puolustaisit? Eihän Suomi ole demokratia. Demokraattinen päätöksenteko on sivuutettu ja THL sanelee päätökset riippumatta siitä, mitä tahoa ihmkiset äänestävät.

Vierailija
140/328 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi