Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?

Vierailija
30.03.2021 |

Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.

Kommentit (328)

Vierailija
81/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tuntemattoman kanssa helliminen.

Mua nelikymppisenä äijänä kiinnostais hyväillä ja kosketella ja tulla kosketelluksi tuntenattoman naisen kanssa.

Erittäin kiehtova ajatus, ja joskus olen tehnytkin hienovaraisia keskustelualotteita kaupassa, lenkkipolulla tai julkisissa kulkuvälineissä. Muutaman lauseen small talkiksi on jäänytkin.

Ongelma on se että en ole niin hyvännäköinen ja naiset on kranttuja. Mulle kelpais melkein kuka vaan peruskiva, siisti ja terve 30-79v nainen.

Onko kenelläkään naisella samansuuntaisia ajatuksia meistä tavallisista miehistä? Ei varmaan, mutta hyvin moni nainen voisi olla kiinnostunut fantasioissaan jos mies on tosi hyvännäköinen. Eikö vain ?

Olispa ihanaa vaikka kohdata metsäpolulla ja käsin helliä toisiamme tuntemattoman kaa - ehkä suukotella.

Mielellään vois vaikka käydä imuroimassa tai tiskaamassa jonkun vanhemman rouvan luona, jos peliin kuuluisi vähän molemminpuolista hierontaa.

Naiset ei vaan ole kiinnostuneita kun en ole hyvännäköinen. Mutta kyllä heille dildot ja kaalimadon tuotteet kelpaa, monille yksinäisille jopa päivittäin.

Mistä löytäis ?

Vierailija
82/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta joku hyvä tanssitunti telkasta, lattia tyhjäksi ja menoks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikoiden ratkominen, hyvää aivojumppaa. Aikuisten värityskirja, siinä menee huomaamattomasti tunti jos toinenkin. Musiikin kuuntelu, ja samalla jotain pientä puuhaamista.

Vierailija
84/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä toimii+ Pitääkö kirjautua jotenkin ja miten tippaus, kortilla vai? Kehtaako olla tippaamatta?

Vierailija
85/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä toimii+ Pitääkö kirjautua jotenkin ja miten tippaus, kortilla vai? Kehtaako olla tippaamatta?

Rekisteröidyt sivulla ja sulle lähetetään sähköpostiin linkki, jolla voit liittyä. Tippiä varten on chatin vieressä nappi, liittyjiä on paljon joten tuskinpa siinä pahemmin seurataan kuka tippaa. 

Vierailija
86/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta elokuvia ja TV-sarjoja. Minulla on joitain juttuja mitä TV:stä katson kuten Hercule Poirot, mutta suurin osa ohjelmista on täyttä kuraa. DVD:ltä voi katsoa juuri niitä mieleisiään ohjelmia ilman mainoksia. Radiosta tulee myös hyviä ohjelmia, kunhan ne onnistuu bongaamaan. Olen itse niin kalkkis, että joku Radio Suomikin on lähinnä pelkkää renkutusta, mutta Yle Ykkösen Muistojen bulevardissa (klo 9) on ihanat musiikit. Asiaohjelmat voivat olla tosi laadukkaita, kunhan aihepiiri vain kiinnostaa.

Vierailija
87/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden muistelu

88/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ,,,muista ehkäisy

Vierailija
89/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tortilla s-kortilla

Vierailija
90/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vanhus kirjoitti:

Seksi ,,,muista ehkäisy

vain, jos seksiin sisältyy yhdyntää

91/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae metsästä risuja ja korista ne pääsiäisen iloksi. 

Itse ostin nipun tullppaaneja eri väreissä. 

Vierailija
92/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin kauan suunnittelemani laihdutuksen, en ole laihduttanut ennen, vaikka syytä olisi. Kun olen etätöissä 100% ja joka tapauksessa teen ruokaa päivittäin, voin hyvin punnita ja kirjata kaikki syömiseni. Tekosyyni poistui, kun en kumminkaan pääse työkavereiden kanssa lounaalle.

Sulamo.fi, erittäin edullinen.

Vierailija
93/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuttelemaanTuleva kirjoitti:

Toisen tuntemattoman kanssa helliminen.

Mua nelikymppisenä äijänä kiinnostais hyväillä ja kosketella ja tulla kosketelluksi tuntenattoman naisen kanssa.

Erittäin kiehtova ajatus, ja joskus olen tehnytkin hienovaraisia keskustelualotteita kaupassa, lenkkipolulla tai julkisissa kulkuvälineissä. Muutaman lauseen small talkiksi on jäänytkin.

Ongelma on se että en ole niin hyvännäköinen ja naiset on kranttuja. Mulle kelpais melkein kuka vaan peruskiva, siisti ja terve 30-79v nainen.

Onko kenelläkään naisella samansuuntaisia ajatuksia meistä tavallisista miehistä? Ei varmaan, mutta hyvin moni nainen voisi olla kiinnostunut fantasioissaan jos mies on tosi hyvännäköinen. Eikö vain ?

Olispa ihanaa vaikka kohdata metsäpolulla ja käsin helliä toisiamme tuntemattoman kaa - ehkä suukotella.

Mielellään vois vaikka käydä imuroimassa tai tiskaamassa jonkun vanhemman rouvan luona, jos peliin kuuluisi vähän molemminpuolista hierontaa.

Naiset ei vaan ole kiinnostuneita kun en ole hyvännäköinen. Mutta kyllä heille dildot ja kaalimadon tuotteet kelpaa, monille yksinäisille jopa päivittäin.

Mistä löytäis ?

No hyi! Luuletko että tuosta vaan Kenenkään kanssa metsäpolulla ruvetaan koskettelemaan ja suunnittelemaan? Pervo, turha syyttää ulkonäköäsi, aivoissa se vika on.

Vierailija
94/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kirjoitti:

Postcrossing. Tyttäreni harrastaa sitä ja näyttää minulle usein hienoja saamiaan kortteja. Niissä on joskus ihania tarinoita. Eräskin mies lähetti Englannista noin vuosi sitten kortin ja kertoi, että hän vaimoineen (oli lockdown ja ulkona liikkuminen lähes kielletty siellä silloin) harrasti liikuntaa kerrostalossa kiipeilemällä portaissa ylös alas.

Maksaa toki postimaksun verran joka kerta. Kortteja voi tehdä vaikka itse, hakea puoli-ilmaiseksi kirppikseltä ym.

Tämä oli kiva vinkki. Taidan liittyä (en ole ap). https://www.postcrossingyhdistys.fi/nain-paaset-alkuun/

Kiitos!

Vierailija
95/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beamzilta ilmaisia (/tippaa mitä haluat) virtuaalikierroksia esim. Lontoosta, Berliinistä ja Pariisista. Pystyt esim. chatin kautta kysymään kysymyksiä oppaalta.

https://www.beamz.live/

Pitää olla jo todella ankea elämä, että tällaista pitää hauskana. 

Minusta toi kuulostaa tosi hauskalta, kun ei pysty livenä reissaamaan. Elämä ei ole ankeaa, sulla on vain huono asenne 😘

Vierailija
96/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelaako joku frisbeegolfia itekseen? Mahtaa olla jännää...

Ootko sama ankeuttaja kuin tuo edellinen? Ota uusi asenne, niin alat sinäkin viihtyä elämässäsi!

Vierailija
97/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen

Vierailija
98/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta muita.

Olet sitten työkyvytön, työllinen tai eläkeläinen, nuori tai vanha, fiksu tai vähemmän fiksu, sosiaalinen tai pidättyväisempi: silti on tapoja, miten voit auttaa muita.

Kun autat, saat tekemistä ja ehkäpä jopa hyvää mieltä.

Suosittelen. Löydä oma tapasi auttaa.

Vierailija
99/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily on hauskaa. Ja ilmaista.

Vierailija
100/328 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beamzilta ilmaisia (/tippaa mitä haluat) virtuaalikierroksia esim. Lontoosta, Berliinistä ja Pariisista. Pystyt esim. chatin kautta kysymään kysymyksiä oppaalta.

https://www.beamz.live/

Pitää olla jo todella ankea elämä, että tällaista pitää hauskana. 

Hä?! Mun mielestä kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Ehkä joskus pääsee vielä oikeastikin käymään. Kiitos tämän vinkin laittaneelle, käyn tutustumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme