Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa tekemistä joka ei maksa juuri mitään?

Vierailija
30.03.2021 |

Otsikossa kysymys. Elämäni on niin tylsää ettei ole tosikaan. Eikä se niin hohdokasta ollut ennen koronaakaan.

Kommentit (328)

Vierailija
21/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kirjekaveri"/postikorttien lähetys. Itse olen siitä saanut kivasti muuta ajateltavaa.

Kokkailu ja uusien reseptien kokeilu on kanssa aika yleishyödyllistä.

Kivan tekemisen ei tarvitse olla mitenkään hyödyllistä. Riitää kunhan vaan tekijä saa siitä mielihyvää.

Vierailija
22/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koronan keskellä haaveillut että olisin jotenkin taiteellinen, aika kuluisi kivasti piirtäessä tai maalatessa. Jotkut puuvärit tai piirustushiili ei varmaan paljoa maksaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyt, patsaskävelyt, arkkitehtuuri-kävelyt ainakin jos asuu kaupungissa.

Piknik johonkin kauniiseen paikkaan, fillariretki, unelmakartan tekeminen, youtubesta jonkun tanssin tms.opettelu, valokuvakollaasien teko, snapseedillä tai jollain muulla ilmaisella kuvankäsittelyohjelmalla leikkiminen, vauvapalsta!

Tosta opiskelukommentista tuli mieleen että jos jotain tavoitteellisempaa haluaa, niin tosi monissa yliopistossa tarjotaan nyt ilmaiseksi opintoja avoimessa!

Kiitos tästä tiedosta.

Ei ap

Vierailija
24/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koronan keskellä haaveillut että olisin jotenkin taiteellinen, aika kuluisi kivasti piirtäessä tai maalatessa. Jotkut puuvärit tai piirustushiili ei varmaan paljoa maksaisi?

Ei maksa ja lyijykynälläkin pääsee alkuun. Myös luonnokset teen lyijykynällä.

Vierailija
25/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö. Musiikin kuuntelu ja tanssiminen. YouTubesta esim. tanssin opetusvideot ym. treenivideot. Geokätköily. Luonnossa kulkeminen. Kulkeminen eri paikoissa sijaitseville laavulle, makkaranpaisto. Ystävälle/tuttavalle soitto. Kävely yksin tai kaverin kanssa. Kielten opiskelu. Telkkarin katsominen. Podcastien kuuntelu. Esim. kunnallispolitiikkaan osallistuminen.

Vierailija
26/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEDtalkien katsominen, itselle vieraan maailmankatsomukseen perehtyminen, meditointi, virtuaalinen levyraati kavereiden kanssa- voitte vaikka pukeutua original crew asusteisiin-, päälläseisonnan harjoittelu, muovailuvahalla tai savella leikkiminen, majan rakentaminen(sisään tai ulos), päiväkirjan kirjoittaminen jajajaja... :)

Vierailija
27/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DayTripster -sovelluksesta retkikohteiden bongailu. Ja sitten niiden retkiin toteuttaminen :)

Vierailija
28/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu <3

Vierailija
29/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotöinen palapeli ja joku hyvä podcast, tähän saa monta tuntia kerrallaan uppoaman

Kirjat onkin jo mainittu, mutta kirjastothan tosiaan on ihan ilmaisia aarreaittoja

Käsityöt, esim jämälangoista tai -kankaista ideoimalla, jos ei halua laittaa rahaa

Leipominen

Kirjoittaminen

Aika perusjuttuja, mutta näillä saan ainakin itse vapaa-aikani täyteen

Vierailija
30/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit, kirppikseltä löytää halvalla. Itselläni on aina joku peli tekeillä😊

Vierailija
31/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukututkimus

Vierailija
32/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyt, patsaskävelyt, arkkitehtuuri-kävelyt ainakin jos asuu kaupungissa.

Piknik johonkin kauniiseen paikkaan, fillariretki, unelmakartan tekeminen, youtubesta jonkun tanssin tms.opettelu, valokuvakollaasien teko, snapseedillä tai jollain muulla ilmaisella kuvankäsittelyohjelmalla leikkiminen, vauvapalsta!

Tosta opiskelukommentista tuli mieleen että jos jotain tavoitteellisempaa haluaa, niin tosi monissa yliopistossa tarjotaan nyt ilmaiseksi opintoja avoimessa!

Kiitos tästä tiedosta.

Ei ap

Ole hyvä🤗

Vierailija
33/328 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kirjekaveri"/postikorttien lähetys. Itse olen siitä saanut kivasti muuta ajateltavaa.

Kokkailu ja uusien reseptien kokeilu on kanssa aika yleishyödyllistä.

Kivan tekemisen ei tarvitse olla mitenkään hyödyllistä. Riitää kunhan vaan tekijä saa siitä mielihyvää.

Joo, mutta jos ei halua käyttää paljoa rahaa niin kokkailulla saa ikään kuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla (pakollinen ruoka ja uuden oppiminen).

Vierailija
34/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ajankohtaista:

Eikä maksa MITÄÄN!:

Käy pääsiäisen kunniaksi keräämässä kimppu pajunoksia, joissa pajunkissat.

Saat ilmaiseksi liikuntaa, kauniin kimpun pajunkissoja, ja hyvän mielen.

Vierailija
35/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Television katsominen

Eihän sieltä edes tule mitä katsoa. Hulluksi tulee jos jotain Sami Kurosen ohjaamia pelle ohjelmia päivät katsoo...

Vierailija
36/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiosta tulee puheohjelmia. Yle Puhe on paras.

Vierailija
37/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi värjätä kananmunia vesiväreillä. Pääsiäisen koristeeksi.

Vierailija
38/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Television katsominen

Eihän sieltä edes tule mitä katsoa. Hulluksi tulee jos jotain Sami Kurosen ohjaamia pelle ohjelmia päivät katsoo...

Aivan! Kilpaa oikein kuka panee ja ketä ja missä...evvk kuten teinit ennen sanoi!.

Kirjaudu DUOLINGO ja ala opettelemaan kieltä x, vartti päivässä niin opit huomaamatta uutta kieltä alustavasti.

Vierailija
39/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla museoilla on nyt online-juttuja, virtuaalikäynnit mahdollisia

Vierailija
40/328 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ajankohtaista:

Eikä maksa MITÄÄN!:

Käy pääsiäisen kunniaksi keräämässä kimppu pajunoksia, joissa pajunkissat.

Saat ilmaiseksi liikuntaa, kauniin kimpun pajunkissoja, ja hyvän mielen.

Toisten mailtahan ei saa katkoa oksia, mutta olet oikeassa, varastaminen ei maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan