Mies on aggressiivinen pelatessaan
Mitäköhän mun pitäis tehdä...
Mun mies (20v) pelaa usein pleikkarilla sotapelejä ja ilmeisesti jossain onlinessa että siellä on pelaajia ympäri maailmaa. Siis ei siinä mitään vaikka pelaa välillä, mut hävitessään/ärsyttävien pelaajien kanssa pelatessaan hän siis suuttuu joskus niin että alkaa viskomaan kuulokkeita, kapulaa ja tavaroita. Huutaa myös kirosanoja ja on muutenkin kauhean vihanen.
Aggressiotaan ei kohdista muhun, mut tiiän etten voi sanoakkaan tilanteessa ”se on vaan peli” tai ”älä pelaa jos ärsyttää” koska sillon tulee huutista myös mulle. Auttakaa nyt ihan oikeesti, herra on jo aikuinen ja toi pelaamisen aiheuttama aggressio on mullekki raskasta ku en mä jaksa pilata fiilistäni aina sillä et toinen raivoaa jonkun pelin takia.
Plussana viel et asutaan kerrostalossa ja mä häpeän silmät päästä jos naapurit kuulee noi huudot ja kapuloiden paiskomiset...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No seuraapas urheilijoita miten käyttäytyvät häviön hetkellä. Saattaa sielläkin sauvat ja mailat ja hanskat lennellä ja ärräpäitä suusta päästä, kun häviö turhauttaa..
Minusta vertaus ontuu, varsinkin merkityksettömissä höntsäpeleissä, varsinkin kun raivotaan kotona jonka pitäisi olla rauhallinen paikka. Käytös ei ole minusta hyväksyttävää ja siitä pitäisi päästä eroon. Minäkään en jaksaisi katsoa naisen riehumista turhan takia omassa kodissani, varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Pelavien ihmisten pitäisi etsiä pelaava kumppani, problem solved ja molemmat viihtyy
Pelaan itsekin paljon, mutta peleille raivoava kumppani on täysi turn-off. Ei tulisi mieleenkään alkaa raivoamaan jostain pelistä.
Mitä jos säkin alkaisit aina samaan aikaan karjumaan olohuoneessa turhautuneesti jostain omasta jutusta. No ei vaan. Se voisi olla vaarallista ja mies triggeröityy lisää.
Kyllä minullakin prkleitä lentää kun uhkapelejä pelaan.
N55
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos säkin alkaisit aina samaan aikaan karjumaan olohuoneessa turhautuneesti jostain omasta jutusta. No ei vaan. Se voisi olla vaarallista ja mies triggeröityy lisää.
Olen miehenä samaa mieltä, jokainen voi miettiä jos nainen rupeaa riehumaan, paiskomaan kamoja ja huutaa aivan turhan takia. Kuka sitä jaksaa pidemmän päälle katsoa, ei videopeli voi olla mikään syy. Naisillekin tiedoksi, 99.9999% miehistä pelaa täysin merkityksettömiä Mikki Hiiri pelejä, höntsää minkään valtakunnan merkitystä niissä pärjäämisellä ei ole, tiedän tämän koska itse joskus pelasin paljon, nykyään en pelaa juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ens kerralla että 30v tai jopa 40 tai 50.
Parikymppisellä ei ole kumppania vielä aikoihin.
Häh? Voihan tää trollikin olla mutta tuossa iässähän ne kotileikit on yleensä just kuumimmillaan, sitten jossain vaiheessa erotaan ja sinkkuillaan kunnes löytyy taas pitempiaikainen kumppani.
No ei todellakaan ole 20 vuotiaalla kotileikkejä. Eihän siinä ole edes valmistuttu yliopistosta.
Et anna pillua tarpeeksi, niin pitää energiat kuluttaa johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
No seuraapas urheilijoita miten käyttäytyvät häviön hetkellä. Saattaa sielläkin sauvat ja mailat ja hanskat lennellä ja ärräpäitä suusta päästä, kun häviö turhauttaa..
Vähän eri asia kuin jatkuvasti vetää karjuntaraivareita yhteisessä kodissa.