Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aggressiivinen pelatessaan

Vierailija
30.03.2021 |

Mitäköhän mun pitäis tehdä...
Mun mies (20v) pelaa usein pleikkarilla sotapelejä ja ilmeisesti jossain onlinessa että siellä on pelaajia ympäri maailmaa. Siis ei siinä mitään vaikka pelaa välillä, mut hävitessään/ärsyttävien pelaajien kanssa pelatessaan hän siis suuttuu joskus niin että alkaa viskomaan kuulokkeita, kapulaa ja tavaroita. Huutaa myös kirosanoja ja on muutenkin kauhean vihanen.
Aggressiotaan ei kohdista muhun, mut tiiän etten voi sanoakkaan tilanteessa ”se on vaan peli” tai ”älä pelaa jos ärsyttää” koska sillon tulee huutista myös mulle. Auttakaa nyt ihan oikeesti, herra on jo aikuinen ja toi pelaamisen aiheuttama aggressio on mullekki raskasta ku en mä jaksa pilata fiilistäni aina sillä et toinen raivoaa jonkun pelin takia.
Plussana viel et asutaan kerrostalossa ja mä häpeän silmät päästä jos naapurit kuulee noi huudot ja kapuloiden paiskomiset...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tunnen sun tuskan! Mies tekee samaa, tosin tavaroita ei heittele. Aina häpeän, että häiritseekö se naapureita. :(

Vierailija
2/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v on poika eikä mies. Pojat eivät osa hillitä raivoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v on poika eikä mies. Pojat eivät osa hillitä raivoaan.

Taas tätä toksista maskuliinisuutta. Raivonhallintataitojen kehittyminen ei kyllä ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
4/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ens kerralla että 30v tai jopa 40 tai 50.

Parikymppisellä ei ole kumppania vielä aikoihin.

Vierailija
5/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen kloppi, tosin takeita ei ole siitä että olisi vielä kolmekymppisenäkään aikuisempi. Miehet ei monesti tajua miten järkky turn off tuollainen pelaamisraivo on naiselle. Otan osaa.

Vierailija
6/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ap ottaa eron ja tutustua toisiin naisiin. Tällä tavalla toimimalla vältät jatkossa tälle palstalle "miehistä" kirjoittelun ja se on kaikkien etu.

Vierailija
7/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ens kerralla että 30v tai jopa 40 tai 50.

Parikymppisellä ei ole kumppania vielä aikoihin.

Häh? Voihan tää trollikin olla mutta tuossa iässähän ne kotileikit on yleensä just kuumimmillaan, sitten jossain vaiheessa erotaan ja sinkkuillaan kunnes löytyy taas pitempiaikainen kumppani.

Vierailija
8/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Hankkikaa eri asunnot, hänelle oma ja sulle oma, mies pelaa omassaan? Pahimmillaan ääni kantaa kauas, etkä säkään jaksa varmaan raivoavaa kumppania. Liian nuori parisuhteeseen?

Vierailija
9/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu asiaan, että menee joskus pata jumiin. Virtuaalimaailmassa eläimelliset vaistot ja kilpailuhenki ottaa vallan. Se voittamisen riemu ja kirvelevä tappio viime hetkellä on se jutun suola. Omaan miesluolaan mölyämään 👍

Vierailija
10/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun näyttää tunteensa.

Vierailija
11/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WATAAAAAAAAAAA

Vierailija
12/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelavien ihmisten pitäisi etsiä pelaava kumppani, problem solved ja molemmat viihtyy

Vierailija
13/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta. Tuollaiset miehet tulevat jossain vaiheessa olemaan aggressiivisa myös sua kohtaan. Ei välttämättä fyysisesti, mutta esim henkisesti aggressiivisia.

Tuollainen kun kertoo ihan vaan siitä, ettei mies kestä lainkaan häviämistä ja ei kykene käsittelemään negatiivisia tunteita muuta kuin viskomalla tavaroita ja olemalla aggresiivinen. Se on vaarallinen puoli, joka saattaa eskaloitua vanhetessa.

Oman kokemuksen jälkeen miehessä tuo on nimenomaan se red flag eli punainen lippu tai varoitusmerkki. Kyllä minäkin olen hävinnyt vaikka missä, mutta ei se koskaan saa aikaan sitä, että alan raivoamaan ja heittelemään tavaroita ympäriinsä vaikka harmittaa.

Vierailija
14/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ihan terveeltä kuulosta tuo raivoaminen.

Kannattaa muistaa tuplaehkäisy jos jatkat tuon pojan kanssa yhdessä. Kuvittele vauva tai pieni lapsi kuuntelemaan ja katsomaan tuota raivoamista parempi että tuo poika saisi vielä palata äidin helmoihin kasvamaan ennen parisuhde leikkejä.

Vierailija
15/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies Viroon pelaamaan niin kuin AndyPyron alias BB-Anssin vaimo.

Vierailija
16/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad because bad. Opettelis pelaamaan niin ei tarttis kiukutella.

Vierailija
17/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhan ei tarvitse edes pelata ollakseen aika ajoin raivohulluja, kun kuukautiset ovat olemassa.

Vierailija
18/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin lätkimään ja sanoisin, että palataan asiaan jos joskus aikuistut.

Vierailija
19/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti johtuen miehesi todella nuoresta iästä on käytös hyvin tyypillistä. Kun hänestä tulee jossain vaiheessa mies, toivottavasti tuollainen käytös häviää niinkuin useimmilla meistä käy. Tulee kypsyyttä ja rauhallisuutta, elämässä on paljon muitakin asioita kuin lapselliset videopelit ja niissä pärjääminen.

Jos asia on todella häiritsevää, pitää siitä käydä kunnon keskustelut. Ei kenenkään pidä sietää huutoa ja jatkuvaa mekkalaa jonkun videopelin takia. Tuonikäisillä on harhaluulo, että olemalla hyvä videopelissä on sillä jotain merkitystä, ainoastaan silloin asialla on merkitystä jos pelaa ammatikseen ja siitä saa rahaa, ei muutoin. Raivoaminen joidenkin merkityksettömien höntsäpelien takia, ei sellaista voi hyväksyä.

Vierailija
20/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat on poikia. Ei hän vielä mies ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan