Mistä olet pahoillasi?
Noin yleensä ja erityisesti.
En tahdo aloituksessa juuri johdatella, siksi en itse ota heti kantaa.
Kommentit (12)
Sisäisestä tyhjyydestä näinä lopun aikoina. Ettei minua varten _oikeasti_ ollut ketään tässä inkarnaatiossa. Aika kova kohtalo.
Mun ystävän syrjäytymisestä. On köyhtynyt mt-ongelmien takia. On puistattavaa, miten monet haluavat kyykyttää köyhää.
Juuri nyt? Mietin miten vanha ystäväni voi, mutta en oikein voi tehdä mitään hänen hyväksi.
Että en antanut itselleni anteeksi. Että ylipäätään syytin itseäni.
Siitä että en selvittänyt isän kanssa isoa riitaa vaikka hän vielä itse soitti ja halusi selvittää välimme. Löin luurin korvaan. Ja noin kuukauden päästä siitä sain kuulla että isä on kuollut.
Raha-asioiden retuperälle laittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että en selvittänyt isän kanssa isoa riitaa vaikka hän vielä itse soitti ja halusi selvittää välimme. Löin luurin korvaan. Ja noin kuukauden päästä siitä sain kuulla että isä on kuollut.
Kyllä hän tiesi. <3
Olen pahoillani, että en koskaan uskaltanut lähestyä. Katselin etäältä toivoen mutta samalla peläten, että tulisit juttelemaan. Luultavasti emme näe enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Mutta kyllä hän varmasti tiesi että rakastat häntä!
Olen arvostellut liikaa ihmisiä ja yrittänyt esittää jotain mitä en ole oikeasti. Se on ollut todella raskasta
Turha väärinkäsityksestä alkanut epäsopu erään sukulaisen kanssa. Se on kyllä nyt selvinnyt ainakin jollain tasolla, mutta kun emme ole voineet tavata pitkään aikaan ei oikein tiedä millaiset välit todellisuudessa on. Harmittaa, etten pitänyt suutani kiinni asiassa, joka ei lopulta oikein edes kuulunut minulle.
Siitä miten huonosti olen käyttäytynyt tiettyjä ihmisiä kohtaan.