Kerro ikäsi ja mitä olet saavuttanut?
Siis tuntuu olo niin epäonnistuneelta.
Oon 25v.
Minulla ei ole työpaikkaa (opiskelen toista alaa kun ensimmäinen ei työllistänyt) en ole koskaan ollut palkkatöissä koska olin lasten (2kpl) kanssa kotona ja en saanut missään vaiheessa oman alan töitä.
Olen yh äiti. Minulla on ulosottovelkaa. Asun vuokralla.
Suurin saavutus on lapset. Mutta en osannut edes perhettä pitää kasassa.
Katsotaan kavereita 20v-27v
Vakityö, pitkä toimiva parisuhde, oma talo, talous kunnossa, yhteinen koira, harrastuksia, hienot autot, vene, lapsia ei harkita vielä kun eletään vielä omaa elämää.
Kokoajan kaikki saavuttaa jotain. Minä junnaan yksin veloissa ja koitan selvitä elämästä. Minä yritin sada töitä, minä yritin pitää parisuhdetta kasassa, minä yritin olla hukkumatta laskuihin mutta kaikki kaatui kun parisuhde kaatui.
Ettei mene itsesäälissä rypemiseen... Kertokaa oma ikä ja mitä olette saavuttanut?
Kommentit (62)
Olen 23v. Minut opetettiin tekemään töitä, aina työt olivat tärkeimpiä. Eli ehkä työkokemusta eri aloilta hyvin tässä iässä. Nykyisessä vakkari toimessa bruttopalkka noin 4000€, käteen jää 2400€. Vaan siinäpä se. Rahaa on enemmän kuin kavereilla, muistoja heidän kanssaan ei puoliakaan.
33v, parikin korkeakoulututkintoa, vakituinen työ (josta tosin en pidä), kohta kaksi lasta, kohtuullisesti säästöjä ja omistusasunto (toki vielä paljon maksamatta). Välillä tuntuu, että elämää on vain suorittanut eteenpäin miettimättä, mitä oikeasti haluaa tai arvostaa. Onneksi iän myötä kaikki statukseen ja ulkoiseen arvostukseen liittyvä tuntuu menettävän koko ajan enemmän merkitystään. 25-vuotiaana muiden mielipiteet ja arvostus olivat vielä paljon tärkeämpiä.