Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka menevät nukkumaan jo 20-21 aikaan

Vierailija
30.03.2021 |

Vaikka kuinka yritän, en vaan jaksa valvoa. Ihan kaamee olo, pakko mennä nukkumaan. Harmittaa kun muu perhe jää valvomaan, olisi kivaa katsoa tv:tä yhdessä tms.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Aamuherätys on viideltä ja tarvitsen paljon unta. Nytkin pesen jo hampaita.

Vierailija
2/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen arkiviikolla klo 22 sänkyyn. Uni on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan heräät? Minusta olisi käsittämätöntä mennä tuohon aikaan nukkumaan. Menen klo 23, mutta saan unta yleensä vasta tunnin parin päästä. Herään ilman herätyskelloa noin seitsemältä.

Vierailija
4/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ennen, koska heräsin yöllä enkä saanut muuten tarpeeksi unta. Onneksi olen nyt saanut sen yöheräilyn kuriin. Mutta tänään olen jo sängyssä, kun olen mökillä ja täällä peiton alla on ainoa lämmin paikka...

Vierailija
5/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan 23 ja ylös sängystä 07. Saatan illalla tai aamulla valvoa sängyssä tovin. 

Vierailija
6/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aika usein. Tykkään herätä aikaisin, viideltä tai puoli viideltä. On tärkeää kuitenkin saada riittävät yöunet joten siksi pitää mennä aikaisin nukkumaankin.

Vierailija
7/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan 😊 myös niin illan torkkuja että ! Harmi kun huomasin vasta näin myöhään ( 🤭 ) tämän aiheen, koska olen jo menossa nukkumaan.

Olen aina ollut, myös parikymppisenä iltauninen . Äiti oli myös aikoinaan. Joskus yritin sinnikkäästi muuttaa rytmiänu, mutta eihän siitä mitään tullut. Joten, olen iltauninen ja se vaan on mun persoonaa.

Tykkään mennä nukkumaan arkisin tuossa klo 20.30. Vaikka ei ole aikaista herätystä. Herään jossain vaiheessa yöllä, välillä nukahdan heti, joskus valvottava parikin tuntia. Tuosta johtuen, herään aamulla noin klo 6 - 7.30...

Lauantai iltana, joskus valvon jopa klo 21.00 🤭.

Kauniita unia 🥱

Vierailija
8/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan työskennessäni pyskopaattisessa firmassa. 

Vierailija
9/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimatti tulee ja heittää unihiekkaa siinä klo 22.00 olen valmis😴💤 nukkumaan

Nyt kun työt hoituu kotona herään 7.30

Tänä aamuna Olin ainakin ihan loppu; tuntuu

Aina toi klon vääntämäminen ees taas.. kestää aikansa ennenkun siihen tottuu

Vierailija
10/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen, herätys on 4:20 ja mukava herätä, kun on nukkunut 8h

Vierailija
11/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ever. Iltavirkku mutta nyt on unirytmi vielä enemmän sekaisin.

Vierailija
12/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, että jaksaa nousta klo. 4.00 töihin.

Siltikin unta ei saa tarpeeksi, ihan sama vaikka menen sänkyyn aikaisemmin, ei uni tule.

Olen aina ollut illanvirkku, aamun torkku eikä tähän rytmiin totu ikinä, mutta näillä mennään.

Viikonloppuina nukun niin pitkään, kun huvittaa.

Vierailija
13/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän 1,5v lapsi :) 

Vierailija
14/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kellojen siirron jälkeinen viikko on vaikea kun sisäinen kello on talviajassa. Jokainen puoli seiskan herätys tuntuu puoli kuudelta ja päivät ovat tosi väsyneitä.

Vierailija
15/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta minusta on ihana mennä aikaisin nukkumaan, kun tietää että ehtii nukkua monen monta tuntia. Sänkyyn 19.30-21 ja herätys 7. Joskus luen sängyssä hetken kirjaa tai uutisia tai palstailen, joskus nukahdan heti.

Vierailija
16/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa jo kahdeksan aikoihin illalla silmät lurpsahtelemaan. Vaikka kuinka yrittäisi pysyä hereillä niin ei pysty. Aamulla olen jo pystyssä energisenä viiden aikaan. Olen aina toivonut, että tämä muuttuisi ja voisin nukkua aamulla pitkään ja iltaisin olisin virkeä. Miten ihanaa olisi olla iltavirkku, saisi niin paljon enemmän aikaan.

Vierailija
17/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkaa jo kahdeksan aikoihin illalla silmät lurpsahtelemaan. Vaikka kuinka yrittäisi pysyä hereillä niin ei pysty. Aamulla olen jo pystyssä energisenä viiden aikaan. Olen aina toivonut, että tämä muuttuisi ja voisin nukkua aamulla pitkään ja iltaisin olisin virkeä. Miten ihanaa olisi olla iltavirkku, saisi niin paljon enemmän aikaan.

Mielenkiintoista, että koet asian noin. Nimittäin taho jos toinenkin mainostaa sitä, että heräämällä aamulla viideltä (tai aikaisin) on paljon tehokkaampi kuin nukkumalla pitkään. Iltavirkkuna olen yrittänyt kokeilla tehokkuuden lisäämistä noin, mutta eihän siitä mitään tullut :D

Vierailija
18/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unimatti tulee ja heittää unihiekkaa siinä klo 22.00 olen valmis😴💤 nukkumaan

Nyt kun työt hoituu kotona herään 7.30

Tänä aamuna Olin ainakin ihan loppu; tuntuu

Aina toi klon vääntämäminen ees taas.. kestää aikansa ennenkun siihen tottuu

Ihan sama mulla, olen ollut nyt parina aamuna ihan zombie. Viikko menee suunnilleen, että saa sisäisen kellon oikeaan aikaan.