Demiseksuaalisuus: voiko tuntea vetovoimaa puolituttuja/vieraita kohtaan?
Deittini mainitsi olevansa demi ja hän on sanonut olevansa kiinnostunut musta. Mietin, että voiko demi harrastaa seksiä myös ilman syviä tunteita, vaikka jo pelkän kiinnostuksen pohjalta?
En itse ole demi, ja tunnen tämä miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa. Itse haluan seksiä mahdollisimman nopeasti (tietenkin niin, että se on molemmille ok, en halua vongata).
Voikohan juttumme kaatua tähän?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jestas taas. Jos mun lapsi ilmoittaisi sukuillallisilla olevansa mikä vaan demiseksuaali tms niin saata...na että olisi ilta pilalla.
Miksi olet hankkinut lapsen? Olisi järkyttävää olla tuollasen ihmisen lapsi, häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se täytyy todeta, että ei tuo seksi ole naisille mikään liian yksinkertainen asia. Siitä huolimatta, että ainakaan minun tuntemat naiset eivät pysty sitä ilman olemaan kahta viikkoa kauempaa. Ei ole tullut demiseksuaaleja paljon vastaan.
Ei sitä ole luotukaan naisille yksinkertaiseksi asiaksi. Koska naisilla se on aina tarkoittanut mahdollisesti raskaaksi tulemista. Vaikka ehkäisy onkin ollut olemassa tässä tovin aikaa, siitäkin huolimatta se on aina naisille riski päästää joku jalkojensa väliin, koska mikään ehkäisy ei ole 100% varma.
Joten jokainen fiksu nainen on todella varuillaan miesten kanssa, vaikkei enää tarvitsekaan olla mitään "esiliinaa" vahtimassa kun mies ja nainen on hetken kahdestaan samassa tilassa.
Ja vaikka nykyään vahinkoraskaus ei tarkoita, että on pakko mennä naimisiin, niin ei se yksinhuoltajaksi jääminen saatika abortin teettäminen naisille mikään heittämällä ohitettava erehdys ole.
Mieluummin naisena on kokonaan ilman seksiä, kuin ottaa kauheat loppuelämän traumat.
Onpa vanhanaikaista. Itse haluan säännöllistä seksiä.
t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se täytyy todeta, että ei tuo seksi ole naisille mikään liian yksinkertainen asia. Siitä huolimatta, että ainakaan minun tuntemat naiset eivät pysty sitä ilman olemaan kahta viikkoa kauempaa. Ei ole tullut demiseksuaaleja paljon vastaan.
Miksei nainen saisi olla seksuaalinen?! Mitä v*ttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole luotukaan naisille yksinkertaiseksi asiaksi. Koska naisilla se on aina tarkoittanut mahdollisesti raskaaksi tulemista. Vaikka ehkäisy onkin ollut olemassa tässä tovin aikaa, siitäkin huolimatta se on aina naisille riski päästää joku jalkojensa väliin, koska mikään ehkäisy ei ole 100% varma.
Joten jokainen fiksu nainen on todella varuillaan miesten kanssa, vaikkei enää tarvitsekaan olla mitään "esiliinaa" vahtimassa kun mies ja nainen on hetken kahdestaan samassa tilassa.
Ja vaikka nykyään vahinkoraskaus ei tarkoita, että on pakko mennä naimisiin, niin ei se yksinhuoltajaksi jääminen saatika abortin teettäminen naisille mikään heittämällä ohitettava erehdys ole.
Mieluummin naisena on kokonaan ilman seksiä, kuin ottaa kauheat loppuelämän traumat.
Onpa vanhanaikaista. Itse haluan säännöllistä seksiä.
t. Nainen
Saat haluta ihan vapaasti. Mutta minulle se ei ole niin yksinkertaista.
Tottahan ihmeessä seksuaalista vetovoimaa voi tuntea kaveriin, tuttuun, puolituttuun ja tuntemattomaan.
Eri asia sitten harjoittaako seksiä oikeasti näiden kanssa varsinkaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miljoonat eri seksuaalisuudet ovat täysin naurettavia.
Voit luopua omastasi. Vai eikö se onnistukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan ihmeessä seksuaalista vetovoimaa voi tuntea kaveriin, tuttuun, puolituttuun ja tuntemattomaan.
Eri asia sitten harjoittaako seksiä oikeasti näiden kanssa varsinkaan jatkuvasti.
Tämä tarkoittaakin sitä, että et ole demiseksuaali. Demiseksuaali taas nimenomaan ei voi, koska ei tunne mitään seksuaalista kiinnostusta. Kunnes, ehkä, jos herää muutakin tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
No demi tarkoittaa sitä, ettei voi harrastaa seksiä ilman syvempiä tunteita. Voi kyllä pitää toista seksikkään näköisenä, mutta ei se riitä.
Omalla kohdallani kuvailisin sitä niin, että en osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan, vaan minulla ne kulkee käsi kädessä. Ilman toista ei ole toista.
Mä olen aseksuaali ja mulle voi rakkautta ilman seksiä.
En tarvitse romanssiin ollenkaan seksiä, päinvastoin: seksi pilaisi rakkauden 🥰