Demiseksuaalisuus: voiko tuntea vetovoimaa puolituttuja/vieraita kohtaan?
Deittini mainitsi olevansa demi ja hän on sanonut olevansa kiinnostunut musta. Mietin, että voiko demi harrastaa seksiä myös ilman syviä tunteita, vaikka jo pelkän kiinnostuksen pohjalta?
En itse ole demi, ja tunnen tämä miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa. Itse haluan seksiä mahdollisimman nopeasti (tietenkin niin, että se on molemmille ok, en halua vongata).
Voikohan juttumme kaatua tähän?
Kommentit (49)
Panee jos panettaa eikä paneminen ole muiden onnen tiellä. Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa? Mikä v i t u n demi? Ei lähdetä sateenkaaritielle. Panomiehet panee. Nussijanaiset nussii ja thats it beibi
Mitä on demiseksuaalisuus?
Minä ainakin voin tuntea vetovoimaa vieraita kohtaan, mutta olenkin tylsästi vaan hetero.
Vierailija kirjoitti:
Panee jos panettaa eikä paneminen ole muiden onnen tiellä. Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa? Mikä v i t u n demi? Ei lähdetä sateenkaaritielle. Panomiehet panee. Nussijanaiset nussii ja thats it beibi
Häh? En ymmärtänyt sanaakaan
No demi tarkoittaa sitä, ettei voi harrastaa seksiä ilman syvempiä tunteita. Voi kyllä pitää toista seksikkään näköisenä, mutta ei se riitä.
Omalla kohdallani kuvailisin sitä niin, että en osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan, vaan minulla ne kulkee käsi kädessä. Ilman toista ei ole toista.
Voi pitää puoleensavetävänä, mutta käytännössä seksiä harrastaakseen tarvitsee vahvan tunnesiteen. Eli ventovieraan kanssa ei lähe, vaikka olisi pohjalla siihen kiinnostusta.
Olen demi. En voisi kuvitellakaan seksiä puolitutun tai vieraan kanssa. Seksuaaliseen haluun tarvitsen useiden viikkojen/kuukausien tutustumisen ja erittäin syvän ihastumisen. Pelkkä "hei onpa viehättävä ja kiva mies" ei vielä herätä haluja.
Vierailija kirjoitti:
No demi tarkoittaa sitä, ettei voi harrastaa seksiä ilman syvempiä tunteita. Voi kyllä pitää toista seksikkään näköisenä, mutta ei se riitä.
Omalla kohdallani kuvailisin sitä niin, että en osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan, vaan minulla ne kulkee käsi kädessä. Ilman toista ei ole toista.
Ai sillekkn on oma termi. Sitten veikkaisin, että alkuperäiseen kysymykseen vastaus on ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen demi. En voisi kuvitellakaan seksiä puolitutun tai vieraan kanssa. Seksuaaliseen haluun tarvitsen useiden viikkojen/kuukausien tutustumisen ja erittäin syvän ihastumisen. Pelkkä "hei onpa viehättävä ja kiva mies" ei vielä herätä haluja.
Luulenpa, jos kohtaisit jonkun Hollywood-tähden edessäsi, niin se ei paljoa tutustumista vaatisi.
Olen kohdannut paljon naisia, jotka ovat aina "aika-ajoin" demiseksuaaleja. Erityisesti, jos he keskustelevat average-miesten kanssa.
En voi "panna" ilman rakastumista. Paikat ei toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, jos kohtaisit jonkun Hollywood-tähden edessäsi, niin se ei paljoa tutustumista vaatisi.
Hollywood-tähden? Miksi kuvittelet että Hollywood-tähden kanssa tunteetonta seksiä harrastaminen olisi millään tavalla houkuttelevaa? En saisi siitä mitään. Mahdollisesti vain negatiivisia seurauksia, jos joku paparazzi kuvaisi tms hänen seurassaan. Se olisi pahin painajaiseni.
Jos en ole syvästi ihastunut /rakastunut, seksi on vastenmielistä tai parhaimmillaankin vain täysin turhaa fyysistä toimitusta joka ei tunnu yhtään miltään. Onko tätä niin vaikeaa ymmärtää?
Jestas taas. Jos mun lapsi ilmoittaisi sukuillallisilla olevansa mikä vaan demiseksuaali tms niin saata...na että olisi ilta pilalla.
Ja minä olen Kauneus ja terveys seksuaali.
Jos sinulle hetken odottelu on kynnyskysymys ja sänkyyn pitää päästä mahdollisimman nopsaan, suosittelen skippaamaan tuon ihmisen ja etsimään jonkun, joka pystyy myös edetä noissa asioissa nopeasti. Heitä löytyy helposti, tinder on täynnä sellaisia miehiä. Sieltö sen kun valkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas taas. Jos mun lapsi ilmoittaisi sukuillallisilla olevansa mikä vaan demiseksuaali tms niin saata...na että olisi ilta pilalla.
Maailma muuttuu, Eskoseni. Ilmiöt saavat nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "ei voi"? Tottakai demi voi harrastaa seksiä myös miesten kanssa, joihin eivät ole rakastuneita. Tavannut useitakin tällaisia deminaisia.
Vierailija kirjoitti:
En voi "panna" ilman rakastumista. Paikat ei toimi niin.
Jos joku ei tajunnut, niin en voi saada erektiota ilman rakastumista. Paikat _ei toimi_. Tosimiehillä toimisi, varmasti. Keskittykää te niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen Kauneus ja terveys seksuaali.
Moni mies varmaan on jalluseksuaali (tai kalle- tai playboy- jne...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä se ero tuleekin, että en edes teininä osannut kuolata niiden poikabändien perään. Kavereilla oli heidän julisteita seinillään ja itse olin vaan, että miks sulla on ventovieraan ukkelin kuva seinällä? Ja olen kyllä tavannutkin paljon tähtiä, mutta olen ihaillut heitä siitä taiteesta itsestään, ei että olisin ollut jotenkin "pöksyt märkinä" heihin.
Voiko demi harrastaa seksiä ilman rakkaudellisia tunteita?