Mies haluaa avoimen suhteen
Pitäisikö suostua? Mitään muuta syytä ei ole kieltäytyä kuin joku tunneasia, koska meillä ei ole yhteisiä lapsia tai omaisuutta tai muuta sellaista, mikä tuhoutuisi jos mies lähtisi kävelemään. Tuhoutumisvaarassa on vain sydämeni. Toisaalta järki sanoo, että asiassa ei ole ongelmaa. Suhteemme on onnellinen, mies vakuuttaa, että ajoittainen vieraissa käynti ei liity meidän suhteeseen millään tavalla. Onko ketään jolla avoin suhde toimii? Yksi ongelma on se, että en jaksa itse lähteä sivusuhteita metsästämään, olen sinkkuaikoina jo täysin kyllästynyt siihen kohteluun, jota miehiltä saa iskupaikoissa. Voisi kai tehdä niinkin että mies seikkailee mutta minä en. Tuleekohan jotain katkeruutta?
Kommentit (69)
"Voisi kai tehdä niinkin että mies seikkailee mutta minä en. Tuleekohan jotain katkeruutta?"
Meillä ei ole tullut. Mutta Sinä tuskin sytyt ajatuksesta miehestäsi toisen naisen kanssa? Minä olen sillä lailla kieroutunut.
Ei ne toimi noin, että toinen oikeuttaa sillä pettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde on nykypäivää. Elämää ei enää tuhlata samaa reikää jyystäessä. Vaihtelu pitää mielen virkeänä.
M38
Jos mietin että mikä minua avoimessa suhteessa kaikkein eniten ahdistaa, niin se on just tuollaiset kommentit. En ole mikään reikä jota jyystetään, eikä ole kukaan muukaan nainen. Siinä vaiheessa kun naisia alettaisiin puhutella ja kohdella kauniimmin, varmaan vapaa rakkauskin alkaisi kukoistaa toisella tavalla. Tässäpä vähän miettimistä teille miehet. ap
Minulla toimii avoin suhde, mutta se onkin meillä ollut lähtökohta jo suhteeseen ryhdyttäessä. Valitettavasti arvioisin, että aika huono onnistumisprosentti on sellaisissa suhteissa, jotka ovat alkaneet suljettuina ja sitten toisen osapuolen toivomuksesta myöhemmin muutetaan avoimeksi.
Eli haluaa olla oikeasti sinkku, mutta samalla haluaa turvaa vakituisesta parisuhteesta. Itse pistäisin tuollaisen miehen kävelemään.
Jos tuhoaa sun sydämen, tuhoaa myös suhteen. Molempien pitää oikeasti haluta, että toimisi.
Minulla ei toimisi, ja en haluaisi jatkaa suhdetta, jos ajattelisin että mies koko ajan haikailee jotai muuta(kin). Lisäksi pelkäisin, että pettää.
Joillekin tuo sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde on nykypäivää. Elämää ei enää tuhlata samaa reikää jyystäessä. Vaihtelu pitää mielen virkeänä.
M38
Jos mietin että mikä minua avoimessa suhteessa kaikkein eniten ahdistaa, niin se on just tuollaiset kommentit. En ole mikään reikä jota jyystetään, eikä ole kukaan muukaan nainen. Siinä vaiheessa kun naisia alettaisiin puhutella ja kohdella kauniimmin, varmaan vapaa rakkauskin alkaisi kukoistaa toisella tavalla. Tässäpä vähän miettimistä teille miehet. ap
Tuo M38 on tunnettu trollinimimerkki, eikä todellakaan edusta "teitä miehiä".
En ikinä suostuisi. Tuollaisessa suhteessa ei ole lupausta yhteisestä tulevaisuudesta. Itse olen yhden miehen nainen, enkä katsoisi hyvällä miehen hyppimistä kukasta kukkaan. Sitoutunut ja rakastava parisuhde on yhteisselämän kantavat peruspilarit. Ilman luottamusta ei voi perustaa vahvaa parisuhdetta. Tämä parisuhteen malli ei tietenkään sovi hamppareille ja taivaanrannanmaalareille, jotka haluavat elä vapaasti, ilman sitoutumista ja velvollisuksia.
Vierailija kirjoitti:
M38
Niin no, sitten on meitä joille rakkaus on hiukan erilaista kuin ”saman reijän jyystämistä”.
Mun mielestä äijä saisi mennä ihan keskenään jyystään muita.
Suhdetta ei olisi.
Ihan vain siksikin että kun minä lähden ulos niin saisin kyllä joka kerta ”munaa” jos haluaisin.
Tekisin sen ihan piruuttani. Koska rakkautta ei tuollaisten ehdotusten jälkeen ole.
Eli minun kanssa ei olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi. Tuollaisessa suhteessa ei ole lupausta yhteisestä tulevaisuudesta. Itse olen yhden miehen nainen, enkä katsoisi hyvällä miehen hyppimistä kukasta kukkaan. Sitoutunut ja rakastava parisuhde on yhteisselämän kantavat peruspilarit. Ilman luottamusta ei voi perustaa vahvaa parisuhdetta. Tämä parisuhteen malli ei tietenkään sovi hamppareille ja taivaanrannanmaalareille, jotka haluavat elä vapaasti, ilman sitoutumista ja velvollisuksia.
Miksi tuollaisessa suhteessa ei ole lupausta yhteisestä tulevaisuudesta? Miksi siinä ei olisi rakkautta ja yhteiselämää. Kuitenkin se vieraissa käynti on harvinainen tapahtuma. Käydäänhän sitä muutenkin kaikenlaista tekemässä, miksi tämä olisi välttämättä niin eri asia?
Onko aloittajan mies tosissaan siinä, että vaimo saisi käydä vieraissa myös? Et kai tehnyt sitä virhettä, että sanoit miehelle ettet sinä ainakaan aio etsiä seuraa? Jos mies junttaa päätöksen läpi, niin lähde sitten sinäkin, ota hotellihuone äläkä kerro miehelle, että olit siellä yksin. Sinuna en suostuisi ehdotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas to-del-la rajoittunut ja yksipuolinen näkemys parisuhteesta. Meillä avoin suhde toimii nimenomaan siksi, että on se luottamus.
Ja tässä suhteessa ei muuten tarvitse pelätä petetyksi tulemista. Jokaisessa suljetussa täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisessa suhteessa ei ole lupausta yhteisestä tulevaisuudesta? Miksi siinä ei olisi rakkautta ja yhteiselämää. Kuitenkin se vieraissa käynti on harvinainen tapahtuma. Käydäänhän sitä muutenkin kaikenlaista tekemässä, miksi tämä olisi välttämättä niin eri asia?
Tuota monesti kysytään, että miksi se olisi eri asia. Seksi vain yksinkertaisesti on eri asia kuin esim. kaverin kanssa sählyn pelaaminen. Jos ei ymmärrä sitä, ei ole valmis yksiavioiseen suhteeseen, koska ei ymmärrä sen dynamiikkaa lainkaan.
Miehelläsi on koko ajan ollut avoin suhde ja nyt joku uhkaa käräyttää sen. Damage controllia voi yrittää vielä ennen kuin sinä saat kuulla. Mikäs sen parempi kuin ottaa puheeksi avoin suhde.
Avoin suhdehan on ihanan modernia ja voimaannuttavaa. Ainakin medioiden mukaan.
Älä ole muinaisjäänne, ole moderni ja rohkea nainen!
Nuo on noita kyllästymisestä johtuvia juttuja. Saadaan sitten hyvällä omatunnolla hakea jo suhteen aikana se uusi kumppani, jonka kanssa suhde onkin yllättäen "suljettu", ja alkup. kumppani jää kuviosta pois.
Minunkin mielestä oli nuorena mukava pitää useita kumppaneita päällekkäin ja limittäin, jotta oli kyltymättömälle nuorelle naiselle aina "kivaa tekemistä" kun sitä jos milloin sattui haluamaan. En silti huudellut niitä ympäriinsä, vaan pidin, ja miehetkin pitivät, omana tietonaan, enkä todellakaan esittänyt olevani jonkun kanssa loppuelämäntosissani :D
Ainia kun yksi putosi pelistä pois syystä tai toisesta, niin seuraava löytyikin jo jostain. Yleensä näitä oli 2-4 joita pyöritin. Toki yhtä kerrallaan, ettei sentään samaan aikaan samassa sängyssä.
Voi niitä nuoruuden kultaisia aikoja!
Uskon tämänkin aloituksen.
t. av-mamma
Itse voisin ehkä suostua, siinä vaan kävisi niin että itselläni olisi parempi flaksi kuin miehellä ja sehän ukkoja tunnetusti syö.
M38