Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!!!! Mies sanoo että se on lukenut kaikki mun kirjoittelut tänne!!!

Vierailija
30.03.2021 |

Ei kai ne jää jotenkin selaimen historiaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, hän näkee vain, mitä olet klikannut. Ei hän voi tietää, mitkä kommentit on sun kirjoittamia.

Totta kai tietää. Viestiä kirjoittaessa näkyy sivuhistoriassa tai reitittimen logissa "#comment-form" loppuinen linkki, ja viestin postaamisen jälkeen "#comment-<viestin numero>" loppuinen linkki.

Kenen reititintä hakkeroit?

Vierailija
22/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi käyttää sitä yksityistä ikkunaa kun ylipäätään käyttää selainta niin ei jää historiatietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että sivut jää historiaan mutta miten se tietää mitä oon itse kirjoittanut?

Ja kyllä se tietää!! Vai onko se vaan arvannut hyvin?? Ainakin se vaikuttaa oikeasti olevan vihainen.

No eikä tiedä. Selainhistoriassa nåkee, mitä olet klikannut, muttei näe, minkä/mihin olet kommentoinut.

Lopeta jo trollaaminen.

On siellä kellonaikakin joten ei tarvitse kauhean kovaa päättelyä tehdä siitä että osuuko johonkin kirjoitettuun viestiin, vielä kun historiasta pääsee suoraan oikealle sivullekkin.

Vierailija
24/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että sivut jää historiaan mutta miten se tietää mitä oon itse kirjoittanut?

Ja kyllä se tietää!! Vai onko se vaan arvannut hyvin?? Ainakin se vaikuttaa oikeasti olevan vihainen.

No eikä tiedä. Selainhistoriassa nåkee, mitä olet klikannut, muttei näe, minkä/mihin olet kommentoinut.

Lopeta jo trollaaminen.

Vastasin jo ylempänä, olet täysin väärässä.

Joo en ole väärässä, jokainen voi itse katsoa. Löytyy selaimen oikeasta yläkulmasta kolmen pisteen alta-> historia. Siitä klikkaamalla jokainen voi itse todeta, että listassa on kaikki avatut aloitukset ihan riippumatta ja samalla lailla, onko niihin kirjoittanut jotain vai ei ole. Toki jos jossain ketjussa on pitkään,siihen menee useampi linkki, muttei niistä näe, onko sinne kirjoittanut jonkun nimenomaisen kommentin vai ei.

Höpsis. Katso vaikka itse selaimen osoiteriviltä, mitä siellä lukee kun luet ketjua, mitä lukee kun menet vaikkapa lainaa-painikkeesta kommenttikenttään, ja mitä lukee kun olet lähettänyt kommentin. Kaikki nämä ovat eri osoitteita, ja jokainen tallentuu selaushistoriaan. Jos et osaa käyttää selaintasi, niin se ei ole muiden vika.

Vierailija
25/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa nimimerkillä tai ilman nimeä, niin mistähän ihmeestä kukaan muu kuin sinä itse voi tietää mitkä ovat sinun kirjoittamiasi viestejä???

Vierailija
26/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne jää jos niin haluaa. Moni valehteleva muija on narahtanut juuri sitä kautta. Itsellekin kävi joskus niin, että mimmi valehteli minkä ehti, joten nussin sitä viikon ja annoin sit kenkää.

Nonii jesse, älä hikoi siellä. Anonyymit on anonyymejä, ja sellaisena pysyy. Mitä ideaa tällä alustalla muuten olis.

Vierailija
27/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen varmaan näkee tarkalleen mitä ap on kirjoittanut

Uuden ketjun aloittaminen: vauva.fi / discussion / add / topic osoite historiassa

Vastaus ketjuun : vauva.fi / reply / [joku numero] ei siitä näe suoraan mitä on kirjoittanut mutta voi katsoa kellonajan ja sitä kautta mennä ketjuun katsomaan mikä joku oli vastannut silloin.

Noi ei tietenkään ole ihan oikein mutta ymmärrätte idean.

Vierailija
28/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne jää jos niin haluaa. Moni valehteleva muija on narahtanut juuri sitä kautta. Itsellekin kävi joskus niin, että mimmi valehteli minkä ehti, joten nussin sitä viikon ja annoin sit kenkää.

Nonii jesse, älä hikoi siellä. Anonyymit on anonyymejä, ja sellaisena pysyy. Mitä ideaa tällä alustalla muuten olis.

No voi aasi. Sä olet anonyymi muille, mutta et tietenkään itse omalle laitteelle tallentamillesi selaushistoriatiedoille.

Täällä on jo monta kertaa selitetty, miten tämän nimenomaisen sivun tekniikka on toteutettu niin, että kommenttien selailu, kommenttikentän avaaminen, ja kommentin lähettäminen osoittavat jokainen eri osoittelle, jolloin jokainen osoite myös tallentuu historiatietoihin SILLE OMALLE LAITTEELLESI, josta sinä tai se ukkosi voi ne lukea, olettaen että ukollakin on laitteellesi pääsy.

Miten voi ihmiset olla tekniikan kanssa näin avuttomia vuonna 2021?

Vierailija
29/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Interguru kirjoitti:

Selaimeen ei taatusti jää mitään yksittäisiä viestejä talteen. Ei vaikka kuinka yrittäisi.

Miten te jaksatte vouhkata ihan älyttömistä jutuista joissa ei päätä eikä häntäpäätä?

Asiaa.

Vierailija
30/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen.

Joo en ole väärässä, jokainen voi itse katsoa. Löytyy selaimen oikeasta yläkulmasta kolmen pisteen alta-> historia. Siitä klikkaamalla jokainen voi itse todeta, että listassa on kaikki avatut aloitukset ihan riippumatta ja samalla lailla, onko niihin kirjoittanut jotain vai ei ole. Toki jos jossain ketjussa on pitkään,siihen menee useampi linkki, muttei niistä näe, onko sinne kirjoittanut jonkun nimenomaisen kommentin vai ei.

Minun sivuhistoriastani löytyy esimerkiksi tällainen linkki:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4106116/apua-mies-sanoo-etta-se-lukenut…

Tuo paljastaa, minkä viestin olen kirjoittanut (viestin 11).

Vierailija
31/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mustis äijä, kun selaa vauvapalstan viestitkin... luuleeko se, että sä täällä chattailet jonku sun rakastajan kanssa?

Vierailija
32/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se enemmän sinusta kertoo jos saat munanpystyyn vaikka alla on petturi.

Vierailija
33/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies nyt sanoo sinulle moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
34/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiasta löytyy, et millä sivulla olet käynyt, mut ei näy, mitä kaikkea olet kirjoittanut tai jättänyt kirjoittamatta.

Vierailija
35/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen.

Joo en ole väärässä.

Juu kyllä olet. Kuten sanoin, ja kuten voit selainhistoriastasi katsoa niin kirjoittamasi viestit näkyvät "#comment-48276502" päätteisinä linkkeinä, joissa tuo numero on ankkuri kirjoittamaasi viestiin. Miksi joku viitsii jankata näin itsestäänselvästä asiasta?

Vierailija
36/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Interguru kirjoitti:

Selaimeen ei taatusti jää mitään yksittäisiä viestejä talteen.

No eivät ne viestit tietenkään sinne jää, mutta linkki niihin jää jokaisen kirjoittamasi kommentin aiheuttaman sivulatauksen myötä. Ja sitä linkkiä klikkaamalla päädyt kirjoittamaasi viestiin.

Vierailija
37/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian kautta käyn lukemassa ketjuja, mutta ei siitä kyllä näe mitä on tullut vastattua vaan yleisesti mitä ketjuja olen katsonut ja lukenut. 

Vierailija
38/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen.

Joo en ole väärässä.

Juu kyllä olet. Kuten sanoin, ja kuten voit selainhistoriastasi katsoa niin kirjoittamasi viestit näkyvät "#comment-48276502" päätteisinä linkkeinä, joissa tuo numero on ankkuri kirjoittamaasi viestiin. Miksi joku viitsii jankata näin itsestäänselvästä asiasta?

Jep.

Toki on teoriassa mahdollista, että olisi päätynyt siihen samaan osoitteeseen klikkaamalla auki yksittäisen viestin ketjusta, mutta kukaan tuskin tekee niin ketjuja selaillessaan. Käytännössä ainoa tapa päätyä yksittäisen viestin osoitteeseen on kirjoittaa se viesti itse.

Vierailija
39/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, hän näkee vain, mitä olet klikannut. Ei hän voi tietää, mitkä kommentit on sun kirjoittamia.

Totta kai tietää. Viestiä kirjoittaessa näkyy sivuhistoriassa tai reitittimen logissa "#comment-form" loppuinen linkki, ja viestin postaamisen jälkeen "#comment-<viestin numero>" loppuinen linkki.

Kenen reititintä hakkeroit?

Ihan omaani luonnollisesti. Vedän logit pilveen josta voin analysoida ja saada hälytyksiä poikkeavasta aktiviteetista, tai halutessani yhdellä kyselyllä linkit kaikkiin vaimon postaamiin viesteihin. Hän ei kylläkään täällä käy oikeastaan koskaan.

Vierailija
40/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian kautta käyn lukemassa ketjuja, mutta ei siitä kyllä näe mitä on tullut vastattua vaan yleisesti mitä ketjuja olen katsonut ja lukenut. 

Et vain osaa. Asia on selitetty ketjussa jo monta kertaa.